INCA Sprint – problem …

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis INCA Sprint – problem …

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DamianO DamianO 8 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #6500
    Zdjęcie profilowe krokiet
    krokiet
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam Szanowni forumowicze

    Mam problem ze skuterkiem z INCA SPRINT .Wczoraj wybrałem się w trasę , po przejechaniu 400m zatrzymałem się przed skrzyżowaniem i skuterek nagle zgasł.Jechałem do kolegi , odległość jakieś 10 km w jedną stronę. W czasie jazdy obroty nagle spadały tak jakby się lekko dławił, musiałem dodawać gaz więcej niż zazwyczaj.
    Gdy byłem już prawie pod domem , zwolniłem przed skrzyżowaniem i skuterek znowu zgasł.Skuterek ma przejechane 430 km , jest już po 1 przeglądzie( który polegał tylko na wymianie oleju 8O) no i nie wiem co z tym fantem począć , co radzicie?

    #6906
    Zdjęcie profilowe krokiet
    krokiet
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pomoc w rozwiązaniu problemu.Pewnie się to wiąże ze wspaniałą firma jaką jest INTER CARS która jest producenten INCA SPRINT i INCA STREET .
    Nowy skuter i już problemy 🙁

    #6919
    Zdjęcie profilowe Patrykk
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Oddać na serwis radzimy , chyba, ze nie zalezy Ci na gwarancji

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
    #6924
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    Stawiam na filtry… a może zatarcie… nie szarpałeś go zbyt mocno?

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #6955
    Zdjęcie profilowe krokiet
    krokiet
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Z motorkiem obchodziłem sie jak z jajkiem , nie ruszałem odrazu tylko czekałem aż silnik pochodzi z 2 minuty, prędkości nie przekraczałem powyżej 35 km do 300 km.Sprawdzę filtry i świecę ( w instrukcji nigdzie nie ma gdzie jest schowana ale poszukam 🙂
    Polecają NGK CR7HSA , jak znajdę to spróbuje przeczyścić , mam tez jakiś chiński zamiennik LD A7RTC-1, chyba też powinien pasować , co sądzicie , zacznę jednak od filtrów , dzisiaj motorek zgasł mi z 10 razy na trasie 20 km ,dławił się rzucał po czym gasnał .Nie wiem co jest grane , sprawdzę filtry i świecę i dam znać.

    #6965
    Zdjęcie profilowe WODZU
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Witam.
    Zobacz czy masz dziurki w korku od wlewu paliwa do baku. Być może problem z podciśnieniem…..

    Mój profil i moje podróże na Piaggio X8 125ccm – https://www.facebook.com/piotr.bobbe.1
    Moje chobby, mój drugi profil – Motocykle 125ccm – https://www.facebook.com/moto125ccm
    Zapraszam do poluienia i obserwowania.
    #6976
    Zdjęcie profilowe krokiet
    krokiet
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Eh , dzisiaj same problemy , i z motorkiem i netem 🙂
    A wracajac do tematu , filtr powietrza rozkreciłem , nie jest zabrudzony , gąbeczka dosyć czysta jak na przejechane 600 km .
    Filtr paliwa przedmuchałem … świecy nie znalazłem jedynie gaźnik pod siedzeniem ,bałem się boki plastików rozkręcać żeby przypadkiem się nie połamały .Od kumpa dowiedziałem się że swieca jest tylko trzeba siedzenie zdemontować i znajduję się ona koło gaźnika no ale dzisiaj dałem sobie już spokój.
    @wodzu czytałem o Twoim problemie z odpalaniem i wierceniem w korku.U mnie to trochę inaczej wygląda bo skuterek odpala normalnie , co prawda jakieś nierównomierne prykanie , przydałaby się pewnie regulacja gaźnika no ale sam nie wiem czy dam rade bo się nie znam ( co prawda kiedyś regulowałem głowicę w magnetofonie atari ale to chyba za bardzo nie pomoże hehe )
    Przejachałem później 20 km i pierwsze 10 było ok , tzn raz tylko się zadławił a później ok ale za to w drodze powrotnej powtórka z rozrywki i z 5 razy zaliczone stanie i dławienie. Czułem się jakbym jechał jakimś wierzchowcem tak mną rzucało.Znajomy powiedział że może jakiś paproch się dostał do gaźnika, może też paliwo do dupy.Sam już nie wiem , szkoda że serwisy daleko , najbliższy mam koło 60 km a strach jechać Inka na taką odleglość bo nie mam pewności czy dojadę :/

    #7039
    Zdjęcie profilowe krokiet
    krokiet
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Cd.przygody z dławieniem 😉
    Wykręciłem siedzenie , znalazłem świecę , ciężko się było do niej dostać ale się udało .Wymieniłem ją a skuterek dalej się dławi i gaśnie.
    Zauważyłem że na niskich obrotach po odpaleniu jest ok, po dodaniu gazu niestety gaśnie.Znajomy mówił że być może gaźnik zapchany , byłem w takim jednym „salonie” skuterów to gość radził żebym go sprzedał i kupił 2T 😉 Mówił też że trzeba pewnie wyregulować zawory , także ile ludzi tyle opini i rad.Spróbuję też zatankować 98 benzynkę może się odmuli 🙁

    #7163
    Zdjęcie profilowe DamianO
    DamianO
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Jestem przekonany że jakiś syf siedzi w gażniku

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie