Inca lambros 2t se limited edition - mini tuning

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #116385 Reply
    adamos247
    Uczestnik
    • Postów: 118

    Witam. Posiadam trochę dobitą już incę lambros se 2009r. 2T – wersja z 2 tarczami, to chyba tylko w limited edition bylo? – Padł mi cylinder, chce chyba kupić 70’tke i teraz co polecacie? Potrzebuje linki, nie chce drogich cześci, bo nie mam za duzo pieniedzy, ale zeby sie oplacalo inwestowac i wiekszyc troche osiagi. Dobity jest w sensie plastików(poprzedni właściciel), ja ucze sie na nim stuntu, tzn. teraz nie mam cylindra, ale ucze sie ogolnie bez plastikow, a jestem w trakcie ich odrestaurowywania, idzie nawet nawet, pokaze koncowy wynik. Potrzebuje na dzien dzisiejszy cylinder, ktory bedzie sie oplacalo wkladac do seryjnego walu i zeby zwiekszyly sie osiagi, od napiszę co potrzebuję, a co mam:
    Potrzebuję:
    -Cylinder, tlok, lozysko igielkowe, glowice i caly zestaw ogolnie
    -nowy wariator – nie wiem czy warto kupic jakis lepszy niz seryjny?
    -zbierak od kopaka i półksiężyc
    -pas napędowy
    Nie wiem czy przy tym czegoś jeszcze nie jest warto wymienić, a przy wymianie czegoś sprawdzić (nie wiem na ile sie moge czuc bezpiecznie,)
    Mam:
    -Wydech leovince (dostałem od znajomego)
    -modyfikowany moduł CDI
    -zero blokad
    -ogolnie latalem na cylindrze 70, ale pekl, bo rozsypalo sie lozysko igielkowe, ktore w czasie jazdy rozwalilo mi cylinder – niemozliwe staje sie mozliwe (osiagi nie byly rewelacyjne, ale cylinder byl zwykly, chinski, taki z tanszych…)

    Jeszce jedna sprawa, jak upewnić się, że wał wytrzyma itp itd ? Jak też sprawdzić przekładnię, a żeby mieć pewność, że wszystko jest ok, wydaje mi sie, ze z tylu mi sie kreci kolo krzywo jakos – yy? Nie rozumiem dlaczego.

    Aha, mam jeszcze problem, nie mam ładowania, ale sprawdzalem wszystkie kable od iskrownika dają prąd, a minusowy kurcze tez daje do masy wszystko, a ładowania brak. Znajomy powiedział mi, że to może regulator, ale wymieniłem już 4x, seryjny niby też, chociaż tak nie wyglądał… Czy to może byc tez wina aku? W sumie bez aku nie odpala, a wczesniej odpalal, po podlaczeniu na krotko omijajac regulator skuter odpalal, ale full gaz i gasł…. Kombinując na krótko grzała się instalacja, ale działało.. W sensie nie dopuscilem, zeby cos sie zjaralo, bo tylko upewnialem sie czy to regualtor i nadal nie wiem – nie mam pojecia. Do takie moje problemy zwiazane z tym sezonem, chcialbym zamowic czesci zeby we wtorek byly u mnie, aby w srode zrobci skuter (wolne). Pozdrawiam wszystkim skuterowców i proszę o pomoc.

    #116425 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • Postów: 2 166

    adam wymien glowna wiazke przewodo. uszkodzona po omijaniu regulatora

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Inca lambros 2t se limited edition - mini tuning
Twoje informacje:




Back to top button