Ile wlać oleju w Bassa 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #177136 Reply
    korr
    Uczestnik
    • 29

Siemka ile wchodzi oleju do router bassa 50 ?? tak jak zawsze wlewałem to z 550ml natomiast mam okolo 500ml oleju i chcialbym sie zapytac czy jak wleje te okolo 500 czy styknie ?? cze bede musial dokupywać olej. Bo nie chce na koniec sezonu za bardzo kasy tracić a tyle oleju mi się zostało 😀 Wiem że miedzy poziomem min a max musi byc ale czy jak bedzie troche ponizej zrodkowego wskaznika min i max to nic sie nie stanie ?

#177138 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180

Oleju silnikowego wchodzi 750-800 ml. Przekładniowego 120 ml. Olej silnikowy sprawdza się na wykręconym bagnecie – tylko włożyć, i wyjąć, i dobrze jest, jeżeli jest na max, lub jedna kreska niżej.

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#177139 Reply
    korr
    Uczestnik
    • 29

Głupi nie jestem, jestem prawie inżynierem xd ogólnie chodzilo mi tylko o to ile np tobie wchodzi a nie ile napisane jest w książkach serwisowych. Mi więcej do silnika nie wchodzi niż 600 ml.

#177141 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180

Zwróć uwagę, że jeżeli skuter jest DELIKATNIE pochylony na którąś stronę to wskazania na bagnecie będą oszukane. Mi wchodzi 800 ml.

#177144 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82

Będziemy mieli bardzo mądrych i inteligentych młodych inżynierów.

#177149 Reply
    H2SO4
    Użytkownik
    • 1

Skąd tutaj liczba mnoga? Przeoczyłem coś ostatnio? A tak, jedno niepełnoletnie dziecko ostatnio zupełnie przeoczyłem. Zupełnie. Co za wstyd na mojej wsi to jest. Bardzo nad tym boleję. Bardzo.

Całą resztę masz już dawno tutaj i już tak bardzo może z tym nie kombinuj. OK?

http://www.skuterowo.com/forums/topic/wszystko-o-router-bassa-opinie-porady-itd

#177214 Reply
    korr
    Uczestnik
    • 29