! Forum Tuning Groźna rysa?

Tagi: 

Ten temat zawiera 21 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #153021
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Już miałem wsadzać film porównujący jakość firmowego cylka z chińskim, jednak jak się teraz bardziej wpatrzyłem zauważyłem drobną ryskę na zakupionym 3 godziny temu cylindrze za 330 zł.
    Dodaje zdjęcia, czy jest to coś poważniejszego, i należy wymienić do sklepu, czy się to dotrze?

    #153022
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Nie wygląda na głęboką więc się dotrze. Choć uważam, że w cylindrze za 330 zł nie powinno nic takiego być.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #153023
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Otwórz obraz w oddzielnym oknie i go powiększ, tam dalej jest zbiorowisko mniejszych, lecieć do sklepu i oddawać?

    #153024
    Zdjęcie profilowe pEuGeOcIK
    pEuGeOcIK
    Użytkownik
    • Postów: 264

    oddaj to nie kosztowalo 2zl

    Chińskie to tylko zupki!!!!!!
    #153025
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Możesz spróbować, ale nie wiem czy wymienią bo mogą powiedzieć, że Ty porysowałeś ten cyl… Ryski są płytkie jak by ktoś np. kluczem przejechał więc to sie na pewno dotrze.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #153031
    Zdjęcie profilowe dawid102
    dawid102
    Użytkownik
    • Postów: 75

    A w środku miałeś już tłok.

    #153033
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Byłem w sklepie, pokazałem gościowi cylek. Sprzedawca powiedział, że to normalne od tłoka, i, że jest to warstwa honowania. Poinformował mnie też, że zaniknie rysa w ciągu 200-300km. Czy wy też tak sądzicie?

    #153042
    Zdjęcie profilowe Im_Jurek
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    po mojemu jak się przejedziesz nim 100 km to rysy nie będzie , zobacz paznokciem jak nie haczy to nie ma się co przejmować .

    ___________________________
    jeżeli pomogłem – obejrzy galerię
    [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r9.fodey.com/2227/8bf90065c61545eab2a5b9a9a3f88fc5.0.gif[/img][/url]
    #153044
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Skapnąłem się teraz, że ta ryska zaczyna się w połowie, i ciągnie się ku karterowi, a nie ku głowicy, gdy tłok jest na końcu cylindra (ku karterowi), rysy nie widać. Porównałem również cylek do cylka chińskiego używanego, i takich rysek w używanych jest mnóstwo – jedna obok drugiej.
    Alarm odwołany 😛 Dzięki Bracia za pomoc, i zapraszam na inny temat, w której omówione zostaną różnice między firmowym a chińskim.

    #153056
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 215

    Warto trzymaćsie języka technicznego bo jest jaśniej.
    te miejsca w których tłok zawraca- (ku karteru i ku głowicu) 🙂 nazywa sie skrajnymi położeniami tłoka i analogicznie zależnie od nomenklatury:
    – TDC/BDC (Top Dead Center/Bottom Dead Center)
    – UDC/BDC (Upper Dead Center/…….
    – GMP/DMP (Górne Martwe Położenie/Dolne Martwe Położenie)
    – ZZ/ZW (Zwrot Zewnętrzny/ Zwrot Wewnętrzny)

    ew. Położenie Zwrotne Odkorbowe/Położenie Zwrotne Przykorbowe

    Z angielską terminologią TDC/BDC wiąże sie jeszcze jeden ważny skrót BTDC (Before Top Dead Centre) oznaczający punkt/y zanim tłok osiągnie pełne TDC. U nas używają nazwy kąt wyprzedzenia- bo jak wiadomo położenie tłoka w cylindrze jest związane bezpośrednio z kątem obrotu wału korbowego. Używane przy regulacjach wałków rozrządu i zapłonu w anglojęzycznych dokumentacjach.
    W silniku wankla sprawa sie komplikuje:)

    Zmądrzyłem sie. Howgh!

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 22 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie