Gilera Runner 50 PJ – brak napięcia na wtrysku
- This topic has 3 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 4 years, 1 month temu by .
Wyświetla 1 wpisy z $
Wyświetla 1 wpisy z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Witam,
mam problem z odpaleniem Runnera PureJet rok 2002. Gdy go dostałem już nie był na chodzie. Zacząłem od sprawdzenia świecy, iskra jest. Pogrzebałem trochę głębiej i zauważyłem, ze komputer nie podaje napięcia do wtrysku (film: https://www.youtube.com/watch?v=wusIC2-B244). Dodam, że w żaden sposób nie potrafię wejść w tryb serwisowy (manetka na full i ON) żeby odczytać błędy. Czy ktoś miał podobny problem? Proszę o pomoc bądź jakieś sugestie. Dodam jeszcze, że wymieniłem na nowy wtryskiwacz, sam wtrysk stary ale sprawny (sprawdzałem baterią 9V i pracuje mocno i otwiera zaworek).
Pozdrawiam
może po prostu padł sterownik wtrysku. żadne immo ci sie nie świeci? jakies czujniki bocznej nózki..itd
Zadne info sie nie swieci. Moze ktos m pomysl jak wejsc w tryb serwisowy?
Wymienilem ecu i wtrysk wystartowal. Tylko ze nie dostaje paliwa. Poczatkowo wtryskuje a pozniej pracuje ale bez paliwa. Pompa sprawna. Podejrzewam ze ma to zwiazek z trzecim przewodem podpietym do wtryskiwacza a mianowice jeden to zasilanie paliwem, drugi to odbior nadmiaru paliwa a trzeci idzie do jakiegos czujnika na wale. Po zdjeciu przewodu lekko powietrze w nim pracuje. Co to i czy z tym moze byc problem zwiazany.