Gaźnik Romet 747 2t

Witam , otóż zostałem ostatnio zmuszony do zakupienia nowego gaźnika do mojej 50-tki i ja jestem strasznie zielony i nie mam pojęcia jaki gaźnik wybrać i jaki będzie pasował do mojego skuterka. Chciałbym , żeby cena oscylowała w granicach 100 zł .

Dziękuję bardzo za ewentualną pomoc.

seaborg napisał:

Witam , otóż zostałem ostatnio zmuszony do zakupienia nowego gaźnika do mojej 50-tki i ja jestem strasznie zielony i nie mam pojęcia jaki gaźnik wybrać i jaki będzie pasował do mojego skuterka. Chciałbym , żeby cena oscylowała w granicach 100 zł .
Dziękuję bardzo za ewentualną pomoc.

Możesz napisać co się stało że musisz wymienić gaznik ?.Gażnik to raczej rzecz w której nie ma sie co zepsuć dlatego dziwi mnie że musisz kupić nowy.

Powiem tak, mama wynalazła jakiegoś syna koleżanki , że niby się zna itd. No to wziął skuter i mówi później , że jakaś cewka paliwa w gaźniku której ponoć nie da się do kupić, że trzeba gaźnik bo to razem z gaźnikiem trzeba . W sumie z tym skuterem problemy od początku miałem .Bardzo często nie chciał od palić od razu zapalał dawałem mu gaz obroty rosły i zaczynał maleć i gasnął parę razy dosyć szybko kręciłem manetką i nic dopiero za którymś razem z kolei udało się odpalić to musiałem strasznie dużo mu gazu dać i dość długo , żeby mi nie zgasł. Na zimnym silniku tylko jak się rozgrzał to jeździł.Do momentu jak już nie odpalił.

Może chodzi o ssanie automatyczne elektryczne ?.To jest element wymienny który na Allegro kupisz za 20-30 złotych.Można to w bardzo łatwy sposób sprawdzić czy ssanie jest zepsute czy też nie.Zdemontuj ssanie i podłącz kabelki do akumulatora (obojetnie do których biegunów)i obserwuj czy iglica zaczyna się wysuwać,cewka powinna zrobić się ciepła.Jesli iglica się nie wysuwa oznacza że automat ssania jest do wymiany.Tak wygląda to ssanie - http://allegro.pl/automatyczne-ssanie-elektrozawor-ssania-skuter-2t-i3227521424.html