Gaźnik Junak 901 F – Silnik 139FMB pomocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #167077
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    Mam jeszcze taki problem nie wiem od czego może to być. Mianowicie wyregulowałem sobie gaźnik bo gasł na 1 jak się zagrzał i w ogóle. I problem wygląda następująca że moto sobie chodzi pyr pyr pyr i po między jest taki wybuch jak by się spaliny czy coś takiego wypalało taki bum dalej sobie chodzi.. Od czego to może być? Jak byście mogli podać mi jakiś poradnik konkretny jak wyregulować ten gaźnik? Bo jedni piszą tak drudzy tak i sam już nie wiem. Z góry dzięki!

    #167080
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    zobacz czy ci zawór o tłok nie napier..

    #167085
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    A co to ma do rzeczy? U mnie to wygląda coś jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=bObij-ALUow tylko nie wali mi ogniem raczej… Ale widać że tłumik jest okopcony.

    #167087
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    na filmie on se bawi ssaniem lub zaplonem strzela z komina a uciebie regulacja rozrządu i zaworów

    #167090
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    Ale skuter ma przejechane 320km. Przed regulacją nie strzelało po regulacji strzela. To raczej nie to bardziej gaźnik jest źle wyregulowany.
    Jak to wyregulować?
    I tak w ogóle to jak wyregulować gaźnik po założeniu 72ccm3?

    #167093
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    Tak jak 50ccm.
    Wygugluj sobie, poradników jest dużo.

    #167100
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    Jest do motocyklów. A ja szukam do motoroweru albo żeby był taki gaźnik jak u mnie. tzn 139fmb silnik. Jak byście mogli i polecili jakiś poradnik?

    #167102
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • 1 103Postów:

    Wpisujesz regulacja gaźnika 4t i tyle.Zasada regulacji taka sama jak w każdym 4t

    #167104
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    Nie taka sama bo w skuterze była jedna śrubka a tutaj są już dwie od wolnych obrotów i od paliwowo-powietrznej mieszanki. Więc nie pierdzielcie mi głupot bo szukałem i są poradniki takie i takie każdy mówi co innego a ja chciałbym tylko żeby wypowiedział się ktoś kto ma taki silnik jak mój (139FMB) i robił regulacje. Dzięki i pozdrawiam.

    #167106
    Rurek
    Użytkownik
    • 18
    • 179Postów:

    matko człowieku, na skuterowo jest jak wyregulować w skuterze na YT też bo szukałem.

    #167107
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    Ej „człowieku” Ty masz problem ze wzrokiem? Tam pisze Ci dokłądnie że nie skuter tylko motorower z biegami to po pierwsze. Jak masz biegi to masz i inny gaźnik i inaczej się reguluje. Jak bym miał skuter to bym dupy nie zawracał.

    #167109
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    W obydwóch przypadkach (skuter i biegówka) masz dwie śrubki, i zasada regulacji jest taka sama jak w skuterze i motocyklach.

    #167111
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    https://www.youtube.com/watch?v=R_VvgbQOEn4
    Nie mogłeś dokładnie poszukać? W każdym jest taki sam gaźnik, więc nie truj jak nie umiesz wyregulować…

    #167134
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    Ja w skuterze miałem jedną śrubkę a nie dwie i regulowało się gaźnik jedną a nie dwiema. Dzięki oglądałem to już i raczej mało dokładny :/ Wiem jestem wybredny ale takie życie.

    #167137
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 768Postów:

    nie jesteś wybredny tylko chyba niezbyt jarzysz

    niema znaczenia czy masz biegi czy nie bo gaźniki reguluje się tak samo i są takie same.

    tak, są gaźniki w jedną srubką z zafixowanym składem mieszanki ale wtedy sobie możesz śrubką co najwyżej podnieść lub obniżyć wolne bo ta śrubka działą tak jak otwieranie przepustnicy.taki gaźnik w zasadzie nie nadaje sie do regulacji czegokolwiek.

    opisów regulacji gaźnika jest milion pięćset i dokładniejsze nie bedą bo tak się to własnie robi. chyba że masz supersprzęt warsztatowy, sondy i hamownie to ci mogę napisać jak wyrgulowac go optymalnie. W innym wypadku jednak nie masz pewności czy jest superoptymalnie. Ale na szczęście wystarczy jak bedzie po prostu DOBRZE

    #167175
    Grzybu7
    Użytkownik
    • 7
    • 24Postów:

    http://www.skuterowo.com/jak-wyregulowac-gaznik/ tutaj jest jak wyreglować gaźnik? czy rzeczywiscie jak tak zrobie to nie będzie dostawał za dużo mieszanki paliwowo-powietrznej?

    A możesz podać też swój sposób regulacji 🙂

    Dzięki.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button