filtr stożkowy do kingway coliber

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #37785 Reply
    Bielski
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Gdzie zamontować filtr stożkowy w kingway-u colibrer i jak ewentualnie poprzerabiać tak żeby sie nie pruszył.
    pozdro

    #37786 Reply
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    następny co chce sobie silnik szybciej zniszczyć… Filtr stożkowy na gaźniku się montuje. Nic się nie przerabia, mocno się przykręca i tyle.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #37789 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Jak chcesz sobie silnik szybciej zajechać to zakładaj stożek ale powiedz mi co Ci to da ?

    #37791 Reply
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Tjuningowy saund, prędkość wzrośnie o 10 kaem i +10 do rispektu.

    #37795 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    A no tak. Przecież musi być słychać z kilometra ze jedzie demon prędkości i najlepiej jeszcze rozsuwać się z drogi bo król jedzie… Jak widzę takie skutery które mają stożki, rozwiercony wydech lub ich brak, przedłużki, tablice na przekładni to aż mi się rzygać chce. Seria jest najładniejsza ale nie mówię że nie można jakiś małych przeróbek wykonać typu polerka przekładni czy naklejanie jakiś nalepek oczywiście nie do przesady.

    #37796 Reply
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Kapuchon napisał:

    A no tak. Przecież musi być słychać z kilometra ze jedzie demon prędkości i najlepiej jeszcze rozsuwać się z drogi bo król jedzie… Jak widzę takie skutery które mają stożki, rozwiercony wydech lub ich brak, przedłużki, tablice na przekładni to aż mi się rzygać chce. Seria jest najładniejsza ale nie mówię że nie można jakiś małych przeróbek wykonać typu polerka przekładni czy naklejanie jakiś nalepek oczywiście nie do przesady.

    Witaj w klubie.
    Kolega Bielski założy ten stożek i będzie słychać odkurzacz kilka minut przed tym aż się pojawi.

    #37800 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    No a potem wszyscy cierpią i mają przez takich ludzi opinie zjechaną.

    #37805 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • Postów: 330

    Co wy chcecie od dzieciaka- chyba każdy w wieku 15 lat chciałby czymś zaszpanować 🙂

    #37814 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • Postów: 2 527

    Daj spokój, szkoda skutera.

    #37839 Reply
    lop16
    Użytkownik
    • Postów: 372

    Ja mam pęknięty wydech i zrobiłem na nim 2tyś km. Słychać mnie. Ale naprawdę uwierz mi! Znudzi Ci się!

    #37843 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    A może ma skuter po tuningu i chce go kontynuować?
    Jak się nie umie wyregulować gaźnika i daje stożek z siatki ogrodzeniowej to powodzenia.
    A może chce mieć basik?Słyszeliście Wy chociaż skuter ze stożkiem że krytykujecie?

    Do autora:
    kup porządny filtr, z obudową i gąbką a nie z siatką, trochę większą dyszę i reguluj.

    #37844 Reply
    Szefuniko
    Użytkownik
    • Postów: 195

    Autor pyta się jak zamontować a nie czy zamontować filtr stożkowy. Jego decyzja, ja zdecydowałem się na kupno chińczyka choć też parę osób zjechało mnie od góry do dołu nie dając mi szans na dojechanie nim z pod sklepu do domu.
    A tak do tematu: jeżeli to pierwszy tjuning po odblokowaniu to lepiej sobie jakiś lepszy wariator zamontuj, może przy okazji spalanie spadnie.

    #37845 Reply
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Ja bym proponował kupić giętką, odporną na podciśnienie rurę fi 38mm (może być taka jak rura wody do chłodnic), filtr o fi równym średnicy zewnętrznej tej rury i zapakowałbym to w obudowę mocowaną w miejsce po starym airboxie. Silnik 139QMB lubi krótki króciec ssący i pojemny airbox więc długi dolot i obudowa będą konieczne. Filtr można zamontować tak jak na tym schemacie:
    [IMG=http://img197.imageshack.us/img197/2765/schematea.jpg][/IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    A obudowę przykręcić na odpowiednio wygiętych płaskownikach na miejscu starego filtra. Wtedy mamy sportowy filtr o lepszej charakterystyce od oryginalnego i podobne warunki co w starym filtrze. Dodatkowy dolot z elastycznej, falowanej rury może usunąć efekt nadciśnienia który posiadał fabryczny filtr jeśli wlot tej rury znajdzie się pod plastikami.

    #37869 Reply
    Bielski
    Użytkownik
    • Postów: 45

    ja poprostu sie pytam co to daje a wy odrazu mi ciśniecie
    nawet nie mam tego skutera i to nie ja mam zamiar zakładać ten filtr tylko kumpel który za rok tego colibra zmienia więc czy mu silnik padnie to nie robi równicy poprosty chce poprawić osiągi a powiedzenia typu lans itp. nie są porządane więc prosze sie powstrzymywać od takich komentaży i jeśli ktoś ma zamiar to odpawiadac na pytania i nie obrażanie

    #37870 Reply
    Bielski
    Użytkownik
    • Postów: 45

    a w szczególności termit_pl ja nie mam zamiaru szpanować
    I TRAM SĄ DRZWI >

    #37893 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • Postów: 330

    Ale nie rozumiesz,że to nie jest turbo doładowany silnik subaru tylko mały silniczek w chińskim skuterku ? Stożkowy filtr nic tu nie pomoże.Ale tak jak wszyscy piszą może nieznacznie polepszyć dzwięk silnika.Taki fajny pomruk nic więcej.Tylko,że jak kupicie filtr za 20 zł to silnik szybko się zasyfi.Pozdro

    #37907 Reply
    Bielski
    Użytkownik
    • Postów: 45

    no to tak trzeba pisać a nie …

    „Co wy chcecie od dzieciaka- chyba każdy w wieku 15 lat chciałby czymś zaszpanować :)”

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: filtr stożkowy do kingway coliber
Twoje informacje:




Back to top button