Ferro 901, dusi się i jeździ normalnie na ssaniu.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Ferro 901, dusi się i jeździ normalnie na ssaniu.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Ritez Ritez 4 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #302347 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Ramzes
    Ramzes
    Użytkownik

Witam. Mam problem z moim motorowerem Ferro 901. Ponieważ, gdy przełączę na ssanie jak zawsze żeby go rozgrzać i „przesuwam” dźwigienkę w dół i dodam gazu motorower jakby nie mógł dać więcej gazu, a na ssaniu jeździ normalnie, (Tzn. da się nim jechać jak kiedyś bez ssania). Nie wiem co robić :/ Jeszcze, gdy „docisnę” manetkę, aby dać więcej gazu motorower zaczyna się dusić ;/. Proszę o pomoc. I przepraszam jeżeli coś powiedziałem nie tak, ale nie znam się na tyle 🙂

#302350 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator

masz gażnik do czyszczenia.

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #302351 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Ramzes
    Ramzes
    Użytkownik

paci napisał:

masz gażnik do czyszczenia.

Ale to rozwiąże problem z ssaniem ?:P

#302353 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator

jest brudy przez co nie dostaje paliwa a jak włączasz ssanie to przymykasz powietrze brzez co wcbogacasz miesznakę,wiec powinno pomóc

#302384 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Ritez
    Ritez
    Użytkownik

Oprócz czyszczenia warto też dobrze wyregulować. Sam miałem podobnie że na ssaniu musiałem jeździć bo brakowało mu paliwa. Regulacja wystarczyła.

Czytaj