faspider dd 50 2t nie odpala

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #158244
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    Witam mam problem s 2t jechałem ostatnio do sklepu i w czasie jazdy mi zgas nagle i już nie mogłem w cale odpalić gaznik czysciłem wiele razy i nic swieca jest mokra cały czas już nie wiem co robić mam przebieg 8526km

    #158252
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    F5

    #158254
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Jest iskra? 🙂

    #158255
    Anonim
    Nieaktywny
    • 0
    • 3Postów:

    SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNOSPAM SPAM SPAM SPAM SPAM GOWNO

    #158258
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    iskra jest

    #158260
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Jaka kompresja?

    #158265
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    okolicach 10 bar

    #158273
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Może moduł padł

    #158274
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    moduł jest dobry

    #158276
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Odpalasz z rozrusznika? Próbuje zapalić? czy tylko cały czas kręci?

    #158277
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    odpalam z kopa i startera i jest tak samo czasami strzeli z tłumika i nic więcej

    #158278
    rogo54
    Użytkownik
    • 10
    • 113Postów:

    Może dostaje zbyt dużo paliwa, zalewa świece

    #158279
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    no nie wiem nie znam się na 2t

    #158342
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    F5

    #158403
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    problem rozwiązany zabezpieczenie sworzenia wyskoczyło i za tarło tłok z cylindrem.

    #158414
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    O stary… Miałem tak. Musisz wyjąć silnik i wypłukać komorę korbową ropą żeby usunąć ewentualne resztki tego zabezpieczenia. Jeśli tego nie zrobisz, a zostanie coś to może wpasć do nowego cylindra i zrobić taką sieczkę jaką masz teraz.

    #158439
    zipp50
    Użytkownik
    • 94
    • 372Postów:

    a te pierścienie na tłoku to jak mają być założone {jakie foto}
    i jak silnik wypłukać z resztek tego zabezpieczenia

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button