Dziwne przerywanie w Inca street 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #71945 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Witam,
    Tak jak w Temacie, Gdy odpale skuter, i dam go na stopke centralna, i daje mu Maxa gazu a on normalnie i nagle zaczyna przerywać, nie ma „ciągu” tylko przerywa.
    I dodam tez ze, gdy jechałem ok 70 i potem miałem full gazu i tak choćby gazu niełapał tylko obroty maleja i mosze puścić manetke i jak załapie to Normalnie i gdy znow ok 70 to samo.

    Dziękuje, i prosze o POMOC !!!

    #71947 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Witam.
    Jak jechałeś 70 km/h i miałeś duszenie to tylko moduł. Zmień moduł na fabryczny lub kup nowy odblokowany…..

    Pozdrawiam

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #71950 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Witam, WODZU
    a jak kupie nowy to nie bd juz miał takich osiągów??
    ok do tych 70km/h to modul a to ze postawie go na stopke centralna i daje gazu i przerywa to jaki to moze być powod?

    #71954 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Jeżeli kupisz nowy fabryczny to polecisz 60 max (bez blokady na wariatorze) Jak kupisz nowy odblokowany – polecisz 80 lub więcej – ale możesz napotkać problemy 🙂 do Inki trudno trafić dobrze działający moduł. Sprawdzone na sobie 🙂 ( na innej ince śmigał że hej a u mnie zonk). Metodą prób, błędów i kasy może dobierzesz dobrze działający moduł do inki.

    #71955 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    hmm a takie 1 pytanie wiesz, moze gdzie taki moduł dostane?? (a jaki ty masz)

    #71957 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Kup moduł od Kymco. One pasują i są odblokowane. Ja taki mam od ZX i jest ok. Tylko wtyczki będą na kabelkach, a nie w module ale będą pasować.

    #71959 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    hmmm…. na alledrogo jest ich troszkę…. ale jak trafić na mapę zapłonu twojej inki to nie wiem 🙁 w tym pytaniu nie pomogę. Może KrzysiekP pomoże ale wątpię….

    #71960 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Kisiu1981,
    Hmm ok od kymco ale czy jest to sprawdzone??
    mam pewność, ze bd wszystko ok?

    #71961 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Kisiu1981 napisał:

    Kup moduł od Kymco. One pasują i są odblokowane. Ja taki mam od ZX i jest ok. Tylko wtyczki będą na kabelkach, a nie w module ale będą pasować.

    Też mam na kabelkach i mam problem… i co? Polecisz gościowi coś co nie wiesz czy na jego sprzęcie zadziała?

    aha – napisz koledze że jeszcze adapter potrzebuje…. a i tak nie zagwarantujesz że ten ów modół zadziała w jego ince.

    Ludzie!!!! Nie wiem czemu ale w ince nic nie pasuje . Nawet głupi pasek wedle norm gwarancyjnych miałem inny (KrzysiekP miał inny ) Rolki w specyfikacji miałem inne niż w wariatorze. Nie słuchajcie innych. Rozbierz, zobacz, próbuj…. Wszyscy to fachowcy…

    #71962 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    WODZU, a mam tez pytanie co do tej blokady na wariatorze mowisz o tej tulejce tak??, bo ja dziś chciałem ściągnąć ten wariator ale nie umiełem go odkręcić ;/
    i nie, wiem czy mam ta tulajke czy nie mam.
    asz moze jakieś zdj, albo coś napewno wiesz o co biega z własnego dośiadczenia.

    #71963 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42
    #71964 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Damian966 napisał:

    WODZU, a mam tez pytanie co do tej blokady na wariatorze mowisz o tej tulejce tak??, bo ja dziś chciałem ściągnąć ten wariator ale nie umiełem go odkręcić ;/
    i nie, wiem czy mam ta tulajke czy nie mam.
    asz moze jakieś zdj, albo coś napewno wiesz o co biega z własnego dośiadczenia.

    Jeżeli nie ściągnąłeś tulejki z wariatora to inca nie może iść powyżej 45km/h – chyba że zapuściłeś ściemę że idzie 70…. Chyba że sklep w którym kupiłeś skuter postąpił niezgodnie z prawem……

    Co do fotek to wpisz w szukajce – tulejka wariatora lub zapytaj o to wujka google.

    #71965 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Damian966 napisał:

    Dodam tez, ze to jest moj CDi modul taki posiadam:
    http://allegro.pl/modul-cdi-minarelli-radiator-sport-tuning-zaplon-i2470598582.html

    Też taki mam……

    #71966 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    A widzisz 😉 to mamy takie same i wadliwe, a co do tej blokady na wariatorze, mowisz o tej tulejce tak?
    masz moze, jakieś zdj jak ty to u sb zdejmowałeś i jak odkręciłeś ten nieszczęsny waraitor, ja dziś probowałem, ale nic;/

    #71967 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Damian966 napisał:
    masz moze, jakieś zdj jak ty to u sb zdejmowałeś i jak odkręciłeś ten nieszczęsny waraitor, ja dziś probowałem, ale nic;/

    Nie mam zdjęcia.Ja pojechałem do mechanika dałem piwo i użyłem klucz pneumatycznego. Jak nie stać cię na mechanika lub nie masz go w pobliżu to zapytaj córkę wujka google – yotube. (tylko….. wariator w ince jest znów inny niż w 99% skuterów…..)

    #71969 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    na mechanika stać, mam pobliżu, ale po co dawać kase jak mozna samemu i właśnie tu jest ten problem, ze bez klucza pneumatycznego ani rusz;/, więc chyba bd musiał jechać do tego mechanika 😉
    A właśnie a ty wymieniałeś juz moze sprzegło?? bo mi to juz tak dziwnie coś strzela wieć bd musiał wymienić na sportowy w sierpniu wymienie ;)) a wiesz moze jaki tam jest 107 czy 108?

    #71971 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Damian966 napisał:

    Kisiu1981,
    Hmm ok od kymco ale czy jest to sprawdzone??
    mam pewność, ze bd wszystko ok?

    Jeżdżę na nim od listopada i jest ok. Lepiej mi zapala, bo pewnie podaje lepszą iskrę. Zrobiłem już na nim z 1500 km. Owszem, jest na kabelkach ale pasował. Trzeba było dać jescze kabeleka jak mówisz, Wodzu ale działa. I jest lepszy niż fabryczny. To tyle w temacie.

    #71972 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Damian966 napisał:
    A właśnie a ty wymieniałeś juz moze sprzegło?? bo mi to juz tak dziwnie coś strzela wieć bd musiał wymienić na sportowy w sierpniu wymienie ;)) a wiesz moze jaki tam jest 107 czy 108?

    Nie, jeszcze nie. A jest sportowe sprzęgło do inki? 🙂 Co znaczy 107 czy 108? Jak będę wymieniał sprzęgło to po odkręceniu ci napiszę. Ponieważ jak napisałem wcześniej – już nie wierzę dobrym doradcą i specyfikacji InterCarsu.

    #71973 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Dobrze kisiu, a ile dałes za ten modul???

    #71975 Reply
    WODZU
    Użytkownik
    • 71
    • Postów: 1 133
    • Postów: 1 204

    Kisiu1981 napisał:

    …. Lepiej mi zapala, bo pewnie podaje lepszą iskrę….. To tyle w temacie.

    Akurat u mnie podstawowy problem to odpalenie….. Później inne problemy….

    #71976 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Dobrze WODZU a za ile bd wymieniał, bo ja tak pod koniec sierpnia dopiero.

    #71977 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Aha. Czyli narazie nic nie wiem co z tym mam zrobić ;/

    #71980 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    WODZU napisał:

    Kisiu1981 napisał:
    …. Lepiej mi zapala, bo pewnie podaje lepszą iskrę….. To tyle w temacie.

    Akurat u mnie podstawowy problem to odpalenie….. Później inne problemy….

    U mnie tak samo, cięzko nawet odpalić ale potem jak odpale, to przerywa i to jest moj powazny problem.

    #72000 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Ja nic nie dałem za moduł, bo kumpel serwisuje skutery dla Dominium i wystarczyło mu piwo postawić. Naprawdę, dużo lepiej zapala na tym. Nic mi nie przerywało jak na razie. Powiem tyle, że fabrycznego modułu bez potrzeby już bym nie założył.

    Po prostu trzeba znaleźć gdzieś taki moduł, kabelki do niego i już. Może zejdę na dół to zrobię zdjęcie i wstawię.

    Jakie jeszcze macie problemy z Inką? Ja jeśli miałem to z własnej głupoty.

    #72009 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Zgodnie z obietnicą zamieszczam zdjęcia jak jest u mnie. Moduł ma końcówki żeńskie na kabelkach (jak widać oryginalny ma takie same ale umieszczone na obudowie).

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/367760b842f99728.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ae1e220cdce8538e.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/dc78e6616a708daa.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/20308ff0443ae9fd.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/aa567a6a70cd6f2e.html

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4d0243daff4d6b49.html

    Nowy moduł zwiększył mi prędkość maksymalną o kilka kilometrów na godzinę. Na oryginalnym miałem 65 licznikowe, a później (w miarę zużywania się paska) 60 km/h, a na nowym 70, a z górki 75 km/h. Blokada w starym module objawiała się tym, że gdy z górki próbował się rozpędzić to było słychać jakby przerzedzanie zapłonu i czuć hamowanie.

    Po założeniu odblokowanego modułu nie radzę jeździć zbyt długo z maksymalną prędkością żeby nie przegrzać silnika i nie zniszczyć pierścieni (ale to chyba oczywiste). No i zalecam stosować dobrej jakości olej – żadnych Mixoli czy innych minerałów.

    #72021 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Ok Dziękuje, za zdjęcia. A orientujesz się moze, gdzie dostanę taki modul i za jaką cene. a jaki masz V-max ??
    I mowisz, tez o jakiś kabelkach, bo nie rozumie.

    #72061 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Kupić to nie wiem gdzie można, ja dostałem. Przychodzi mi na myśl miejsce gdzie złomuje się skutery. Może tam za grosze dostaniesz. Lub w jakimś sklepie skuterowym z częściami ewentualnie na stronie MotorLandu na wysyłkę ale to już na pewno będzie drożej.

    Z tymi kabelkami to nie, bo myślałem, że u mnie jeszcze jest przejściówka ale jej nie ma. Wszystko jest złożone jak na zdjęciu. Kupujesz tylko moduł.

    Udało mi się go rozbujać do licznikowych 70 km/h, a z górki 75 (licznik zawyża o jakieś 7 km/h).

    #72077 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Aha no to ładne masz osiągi a mam jeszcze pytanie wiesz moze jak odkrecic watiator domowymi sposobami??

    #72078 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Damian966 napisał:

    Aha no to ładne masz osiągi a mam jeszcze pytanie wiesz moze jak odkrecic watiator domowymi sposobami??

    Musisz zaopatrzyć się w klucz nasadowy 17mm i taki przyrząd blokujący wariator: http://www.skuterfan.pl/blokada-wariatora-4t,id108.html

    #72080 Reply
    Damian966
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 37
    • Postów: 42

    Witam, mam specjalnie kupić klucz ;/.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Dziwne przerywanie w Inca street 50
Twoje informacje:




Back to top button