Duże Spalanie Yamaha Neos 2t 50cc 2011r

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #698792
    DBali
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Witam wszystkich mam yamahe neosa po nieudanym tuningu 70cc wiec mechanik przerobił mi go spowrotem na 50cc nowy cylinder 50 wał sprzegło wario ale gaznik został od 70cc z tym że dysza dostosowana do 50 cc ogulnie po dotarciu leci 47km ma muła pali okło 5 litrów na pełnej manetce jak ostatnio go testowałem czy może zmienić gaznik na oryginał 50cc czy dać mu nowy cylinder 60cc teren mam z górki pog górke i taka trasa do pracy ok13 km może ktoś coś doradzi

    #698796
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 892

    5 litrów w 2T na powiększonym gaźniku to żaden dramat. a jaki kolor ma świeca?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #698809
    DBali
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Świeca kawa z mlekiem wyregulowałem gaznik nie dawno ładnie trzyma obroty i odpala jak miałem wiekszy cylinder to mniej palił mój szwagier ma 2t 50cc i pali mu 3 litry i szukam sposobu by choć troche mniej spalał

    #698838
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 892

    3 litry to bardzo mało jak na 2T. W zasadzie ponad 4 jest normą na serii. A ty masz wiekszy gaźnik i ktoś w to łapy pchał jak rozumiem ze średnim powodzeniem.
    Załóż mniejszy gaźnik, wyreguluj i delikatnie jeździj. Cylinder masz seryjny czy jakis zamiennik.
    Jaka jest kompresja?

    #698857
    DBali
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Mechanik mieżył kompresje w mojej obecności i wsxystko ksiazkowo gaznik jest sportowy ale bede chcial włożyć 50 gaznik oto mi chodzi czy nie bedzie mial wiekszego muła

    #698866
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 892

    mierzył a nie mieżył.
    ksiażkowo to znaczy ILE?
    nie ma czegoś takiego jak „sportowy gaźnik”.
    Jak słysze takie opowieści odpowiedzi to zawsze mam przed oczami chiński cylinder po taniości i robote na odwal sie. I wtedy marne osiągi okupione jeszcze wysokim spalaniem nie dziwią.
    „muła” nie bedziesz miał wtedy jak go poprawnie wyregulujesz. Musisz dobrać części na który mozna go poprawnie wyregulowac i potem go wyregulować

    #698896
    DBali
    Uczestnik
    • Postów: 13

    Dziękuje Bardzo za Pomoc i pozdrawiam

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button