Witam ma tu skutera kymco dj 50 mam problem z benzyną wylatującą z dużymi ilościami z wydechy zobaczcie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Ug0V4igbiWw
lejesz mieszanke ??
Nie
Robiłeś coś z gażnikiem? Wyreguluj go, a jak to nie pomoże to pewnie masz coś zrobione z tłokiem i cylindrem.
Albo może woda zebrała się w tłumniku i ją wyrzuca ? albo za bogata mieszanka a może kranik automatyczny niewiem.
On jest 2T czy 4T?
No to sprawdz czy to woda czy benzyna.
Jak wezmę tej substacji na palca to czuć benzyne i jest 4 t
nie wierze ze to paliwo-na moj gust to pluje ci olejem
pekl pierscien zgarniajacy i olej dostaje sie na tlok i jest spalany a reszte wypluwana to wszystko czeka cie zdjecie cylindra i obejrzenie piercieni --jak tam kompresja ?
PS,w najlepszym wypadku bierze olej z pod uszczelki pod glowica na cylinder i wpluwa przez tlok i zawor wydechowy na tlumik
4T FOREVER
aha to czyli to pierścienie kompresje ma dobrą.
skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku - jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.
Sprawdz swiece, jak jest na niej olej to bedzie to co piszą koledzy wyżej
przez uszczelniacze (nawet bez nich) tak by nie zygal olejem tylko pierscien zgarniajacy mogl tam pojsc na magistrale nie stawiam olejowaMario1 napisał:
skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku - jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.
co by nie było to i tak musi rozebrać.
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumy
CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumy
ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem - a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )
loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tysMario1 napisał:
CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumyślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem - a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )
CEFA napisał:
Mario1 napisał:
CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumyślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem - a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )
loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys
szkoda była ale za to jest 90cm3 bo komplet kupiłem , Żona teraz za cholerę nie chce bym jej z powrotem 50 założył - płacze że pod górkę jechała by 2 dni :-))
Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie "opadło" ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.
KrzysiekP napisał:
Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie "opadło" ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.
zazwyczaj pierwsze lecą pierścienie , jak piłował silnik tak że mu pierścionek poszedł to równie dobrze może się liczyć z wymianą cylka - bo jak mu zrobił rysę to już dupa , przez uszczelniacze zaworów też przeciśnie olej ( choć w filmiku widać że mu tam fest leje no i ten dymek niebieskawy ) to trochę za dużo jak na uszczelniacze .