Docieranie w skuterze.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Docieranie w skuterze.

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe maro147
    maro147
    Użytkownik

Witam, ostatnio zakupiłem Zippa Axis, nie znam się za bardzo na mechanice. Chciałem się zapytać czy jeśli mam założoną blokadę do 45km/h, to mogę nim jeździć do około 40km/h? Czy dociera się te 75% od obecnie maxymalnej prędkości? Z góry dzięki!

Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik

Nagrzej przed jazdą, nie katuj, jeździj na zmiennych obrotach i nie przegrzewaj. Na najwyższe czasem też na chwilę wkręć. I zdejmij blokady.

Czytaj
    REKLAMA

Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    Zdjęcie profilowe Sparrow93
    Sparrow93
    Użytkownik

Jeśli to 4t to wymień olej silnikowy po 30-50km 😉

Sparrow
    Zdjęcie profilowe agilityrs50
    agilityrs50
    Użytkownik

Ja docieram 0-100-30km/h
    100-200-35km/h
    200-300-40km/h (przegląd 300km)
    300-400-45km/h
    400-500-50km/h
    ale nie wiem czy te 45 i 50 wyciągnie no to się jeszcze zobaczy,takie docieranie jest dobre chyba bo nawet facet w sklepie mi tak powiedział żeby tak docierać.Jak go zamulisz małymi prędkościami to potem będzie ci wolno jezdził ale też nie rozpędzać się szybko przy docieraniu i tak przed jazdą niech 1 min pochodzi i po jezdzie tez zeby sie obroty ustabilizowały.I będzie dobrze.

Zdjęcie profilowe brylant1717
    brylant1717
    Użytkownik

Wg mnie takie docieranie nie ma sensu.
    Tak jak napisał Kisiu, jak jedziesz w drluzsza podroz to daj mu odpoczac po 10 km na jakies 15 minut zeby sie nie przegrzal, zmienne obroty i bd dobrze.

Czytaj
    REKLAMA