docieranie 125

Wyświetlanie 84 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #36545
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      witam 2mc temu kupiłem nowego chinczyka 125 ale nim nie jezdziłem(problemy z dokum)stał na ogrodzie i co pare dni odpalałem go na 20min. teraz nim jeżdze i stosuje się do art. o dotarciu, jak bardzo mogłem mu zaszkodzić przez odpalanie go bez jazdy- i jak teraz mogę sobie pomóc dziękuje

    • #36553
      Pietro
      Użytkownik
      • Postów: 3 294

      Nie zaszkodziłeś mu, najgorzej odpalać zimą przy ujemnej temperaturze otoczenia 😉

    • #36584
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      i jeszcze jedno przy dojściu do 5000/obr jest dziwny dzwięk silnika jak przekrocze 5000 wraca podstawowy dzwięk lub jak obniżę do 4000 (to taki dzwięk podobny do turbiny z sam.osob.-nie śmiać się) nie wiem jak go opisać
      Pietro-dzięki

    • #36600
      TERMIT_PL
      Uczestnik
      • Postów: 330

      Chodzi ci o taki charakterystyczny świst ? W silnikach 4T jest,to całkiem normalne przy większej prędkości.A najbardziej słyszę,to przy zwalnianiu.Ale dokładnie nie jestem w stanie wyjaśnić jak powstaje ten dzwięk.Mam 3 teorie- we wlocie powietrze do filtra,przy wlocie powietrza do gaźnika,czy przy wlocie powietrza do wentylatora…sam nie wiem.

    • #36604
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      tak chodzi o taki charakterystyczny świst- więc wszystko jest w porządku tak?
      sprawdziłem stan oleju i na nie wkręcanym korku jest wyżej niż max nic nie robiłem myślałem że chińczycy specjalnie wlali więcej bo trzeba dotrzeć silnik tak czy się myle i go odlać

    • #36610
      Pietro
      Użytkownik
      • Postów: 3 294

      Sprawdzając poziom oleju nie wkręca się korka z miarką, więc na wkręconym pokazuje więcej. Jest ok.

    • #36613
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      „sprawdziłem stan oleju i na nie wkręcanym korku jest wyżej niż max”
      na NIE WKRęCONYM olej konczy sie powyżej chropowatej chudej miarki

    • #36620
      Pietro
      Użytkownik
      • Postów: 3 294

      To zmienia postać rzeczy…Jeżeli jest dużo ponad stan, nadmiar odciąg strzykawką poprzez wlew 😉

    • #36625
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      ok tak zrobię-dzięki
      kiedys obiło mi sie teza że przy docieraniu zaleca się zwiększona ilość oleju ale może to mit?

    • #36627
      Pietro
      Użytkownik
      • Postów: 3 294

      Teza jest taka, żeby docierać na mineralnym oleju, (dotyczy 4T).

    • #36629
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      napiszcie ile wam 125 lęcą na maxa ja mam (125 BN152QMI z 5.7KW chinczyk) i przy dotarciu poleciał 70km/h przez 3s i odpuściłem (trochę słabo)przejechanych mam 200km

    • #36630
      Suawek
      Użytkownik
      • Postów: 888

      piotr1008 napisał:

      „sprawdziłem stan oleju i na nie wkręcanym korku jest wyżej niż max”
      na NIE WKRęCONYM olej konczy sie powyżej chropowatej chudej miarki

      Olej sie sprawdza na niewkręconym czyli wystarczy włożyć, wyjąć i sprawdzić.
      Większa ilość oleju przy docieraniu dotyczy 2T, w 4T nie wolno przekraczać poziomu max.

    • #36645
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      wyciągnąłem olej strzykawką teraz jest max(do końca zwężenia,na nie wkręcanym korku)

      napiszcie ile wam 125 lęcą na maxa ja mam (125 BN152QMI z 5.7KW chinczyk) i przy dotarciu poleciał 70km/h przez 3s i odpuściłem (trochę słabo)przejechanych mam 200km

    • #36646
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Niestety nie mam 125ccm, ale z tego co wiem powinien lecieć więcej. Mój 50ccm 70km/h leci ;/ Wszystko zależy… Ale napisz jak się ten skuter nazywa. Ty go kupiłeś nowy z silnikiem 125ccm, czy przerabiałeś?

    • #36652
      Pietro
      Użytkownik
      • Postów: 3 294

      Moje Kymco People 150, 10KM śmigało 90km/h. Wcześniej jeździłem Hondą Pantheon 125, 15KM pocisł max 120km/h, solo na płaskim odcinku drogi.

    • #36655
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      kupiłem gotowca z tej stronki http://www.scooter.co.uk/125cc-cruiser-scooter-p-46.html?colour=1 dokładnie taki
      to są chinczyk Jinlun chyba silnik 125 BN152QMI z 5.7KW, Compression Ratio:9.5:1 Max.Torque:8.9/6000N.M/rpm

    • #36658
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Niewiem czemu tam pisze, że Top Speed to 60MPH, czyli 96km/h. A jeśli licznik masz elektroniczny to Ci może pokazywać w MPH. Chociaż na zdjęciu jest pokazany analogowy, więc to wykluczam. Niemam pojęcia czemu tylko tyle idzie, a o marce nic nie da się powiedzieć, ale chińczuk, bo wszystko to samo. Wydaję mi się, ze tu będzie ten sam silnik co w Zippie Quantumie 125ccm.

    • #36659
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      a przy docieraniu(mam przejechane 200km)może być słabszy i później rozwinie cała moc czy to bez sensu i od początku powinien dawać wszystko z siebie – acha musze tu dodać że ważę 112kg przy 186cm więc tęż chyba to nie jest plus dla skuterka

    • #36661
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Czy ja wiem? W moim przypadku nie było tak, że potem mu się moc zwiększyła. Może ktoś bardziej doświadczony by się wypowiedział, ale docieramy skuter po to, by dobrze i długo nam służył, a nie po to by wzrosła moc. To, że tyle ważysz, to jest normalne, bo to są właśnie skutery dla bardziej masywnych ludzi, wyższych, o większej wadze, i to nie powinno przeszkadzać skuterowi. Mam podobny skuter, sam mam ponad 185, i po prostu na mniejszym skuterze wyglądałbym śmiesznie, bo nawet kolana by mi się nie mieściły 😉

    • #36663
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      ZIPP QUANTUM 125- brat bliźniak tylko że mój ma 7.8KM a ZIPP 6.6KM moment obrotowy 8,9 zipp 7.1 sprężanie mój 9.5:1 zipp 10.5:1 więc teoretycznie powinien być szybszy w zipie podają top speed ok 115km/h a u mnie 96km/h

    • #36670
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Buda jest ta sama, silnik nie wiem, ale też 125cc, też chińska produkcja, więc powinno być to samo. Tylko, że w zippie mogą wyolbrzymiać niektóre szczegóły…

    • #36678
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      własnie wróciłem z przejażdżki i powiem że lepiej się zbiera doszedłem do 75km/h ale zbyt silny wiatr więc mogło być więcej-poza tym nie wiem czy chciałbym szybszy bo 70 starczy na to małe gówienko, na pewno mocniejszy. zobaczyłem filtr paliwa i myślałem że padnę ze śmiechu takie to malutkie, komarki miały większe chyba jutro popytam w sklepie o większy filtr i pompę- da to coś względem mocy czy trzeba dać też większy gaźnik(a to już koszty)
      – czy zmiana filtra i pompa paliwa na większy ma realny wzrost na moc(na spalanie na pewno) ???

    • #36684
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Według mnie, po zmianie filtra i pompy nie zwiększy się moc. Prędzej gaźnik by coś dał. Może źle myślę, w tuningu jestem zielony, a brałem to na „chłopski rozum”. Wydaje mi się skoro montują silnik 125ccm, to wszystko jest dopasowane. Jak chcesz zwiększyć osiągi, to postaram się Ci podesłać za chwilkę jakiś artykuł o tuningu 😉

    • #36686
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Tu masz artykuł, jak znajdę jeszcze coś to ci podrzucę 😉
      http://www.skuterowo.com/tuning-skutera-to-nie-takie-proste/

    • #36689
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      wielkie dzięki Ryglos przeczytałem i z szedłem na ziemie-zero modyfikacji tylko bieżące przeglądy

      jest ktoś kto już kilka silniczków docierał i ma praktyczne porady co robić aby niezchrzanić tylko poprawić i dopracować mopeda-art cały czas czytam i się uczę

    • #36692
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Nie ma za co 😉 Cieszę się, że mogłem pomóc 😉

    • #36737
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      wymieniłem teraz sam olej(265km zrobione) półsynt.castrol 15W40W stary był zużyty czarny, i dalej w nocną podróż po mieście

    • #36739
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      zrobiłem nocą 60km po wymianie oleju, ogólnie jest ok tylko martwi mnie prędkość dochodze do 72-73 na płaskim przy wietrze i nic więcej nie chce a w certyfikacie mam 100km/h
      ludzie od 50 mówią że robią 70-80km/h a ja dwa razy większym silnikiem(125) i dwa razy mocniejszym 72/73 COć TU NIE TAK i nie wiem co może ktoś ogarnięty mi wytłumaczy

      czy przy ponad 300km trzeba coś sprawdzić wymienić itp

    • #36745
      Suawek
      Użytkownik
      • Postów: 888

      Obawiam się że mogłeś zamulić silnik 20 minutową pracą na biegu jałowym bez jazdy jeżeli robiłeś to wielokrotnie.

    • #36748
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      Suawek jeśli masz racje to co teraz,widziałem w sklepie takie komponenty w płynie do wzmacnia silników-może tego spróbować

    • #36755
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      po południu poszukam blokad na module,w gaźniku i na wariatorze
      wiem że w 125 nie powinno być blokad ale ja mieszkam w uk i w nocy przejrzałem angielskie blogi i chłopy pisali że do uk importowane 125 muszą mieć blokady ponieważ tutaj jeździ się z takimi uprawnieniami jak na 50, i 125(lekkie) nie mogą przekraczać 55mph
      może coś w tym jest zobaczymy bo to nie możliwe że 8 konny silnik leci 70km/h

    • #36879
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      na razie nic nie widzę(nie wszędzie zaglądałem,za mało wiadomości mam) a może muszę jechać do specjalisty
      kto ma lub miał chinczyka o podobnej specyfikacji silnika i jak mu się sprawował

    • #36880
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Z jakiej racji blokady w silniku 125cc? Jak ktoś ma motocykl, a prawnie 125cc to już nie motorower, to nie ma ograniczeń prędkości.

    • #36881
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Aha, sorry nie przeczytałem tego posta u góry.

    • #36883
      madi
      Uczestnik
      • Postów: 5 788

      może być zblokowany aby można było jeździć takim motocyklem z prawem jazdy A1.

    • #36884
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      madi napisał:

      może być zblokowany aby można było jeździć takim motocyklem z prawem jazdy A1.

      Zobacz na tego posta u góry. Pietro już mi o tym mówił, ale nie wiedziałem, że w UK też to jest 😉

    • #36886
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      macie jakieś pomysły na sprawdz.w czasie jazdy lub postoju czy skuter jest zblokowany

    • #36889
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Ja na twoim miejscu poszedłby do serwisu jakiegoś i powiedział, czemu on tylko tyle idzie. Jakby powiedzieli, że to blokady, to poprostu bym im zapłacił, żeby mi je zdjęli.

    • #36910
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      postawiłem go na nóżkach i ostro manetką to 8000 obr. bez problemu więc blokad na obroty nie ma. dobrze kombinuje czy raczej nie?

    • #36914
      Dasik287
      Użytkownik
      • Postów: 231

      Ja blokade miałem właśnie do 8000 obr. 🙂

    • #36915
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Szczerze mówiąc, to jak ja tak robię, to mi do końca licznika kreska zadupca ;D Spokojnie ponad 10 tys. na 50cc. Czyli raczej masz blokady.

    • #36918
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Czekaj zaraz sprawdze ile tam mam przy końcu licznika obr. Ale na full mi idzie zawsze.

    • #36921
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      zaraz spr. czy dojdzie powyżej 8tys

    • #36922
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      piotr1008 napisał:

      może źle to ująłem nie trzymałem ile fabryka dała bo jest na dotarciu tylko chciałem sprawdzić czy dojdzie do 7000 bo przy tych obrotach ma mieć 5.7KW a dałem mu 8000, ale nie trzymałem manetki dłużej i odpuściłem

    • #36923
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      No, spokojnie 10 tys. mi pokazuje. Może jest więcej tyle, że licznik cyfrowy i nie widzę dokładnie obrotów.

    • #36924
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Jak raz przegniesz manetkę do końca na 2s na dotarciu to się nic nie stanie…

    • #36926
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      zaraz spr. czy dojdzie powyżej 8tys

      wchodzi na 9tys i odpuściłem bo trochę strach a obrotomierz ma do 12tys

    • #36930
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Nie bój się, maszynka może nie wybuchnie 😀 Nie no, żart 😉
      To nie wiem, jak mówiłem, jedź na serwis, tam Ci powiedzą czy to blokady czy co 😉

    • #37165
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      zauważyłem że w czasie jazdy 6tys obrotów to max jaki wyciskam a na nóżkach bez problemu 9tys. o czym to świadczy? po proszę o odp. kogoś kto zna się jakie mogą być przyczyny że w ruchu nie mogę dojść do wysokich obrotów powyżej 6tys

    • #37176
      Jakub100001
      Użytkownik
      • Postów: 582

      Może zawirowywacz spalin

    • #37179
      Suawek
      Użytkownik
      • Postów: 888

      piotr1008 napisał:

      Suawek jeśli masz racje to co teraz,widziałem w sklepie takie komponenty w płynie do wzmacnia silników-może tego spróbować

      Jak niby ten komponent ma wzmocnić silnik. Takie specyfiki to bzdura i szkoda na nie pieniędzy.
      Jeżeli jest tak jak piszę to teraz trudno będzie przywrócić mu właściwy wigor. Musisz pojeździć ostrzej żeby pierścienie się dobrze osadziły i dopasowały. Nie bój się trochę przyszaleć ale pamiętaj o tym żeby zawsze rozgrzać silnik przed jazdą, nie męczyć (nie jeździć z pasażerem, nie obciążać silnika męcząc go pod stromą górę). Wysokie obroty nie są złe, właściwie są lepsze niż za niskie.
      Wrogiem silnika zarówno przy docieraniu jak i późniejsze eksploatacji są: słabe smarowanie, zbyt wysoka temperatura, obciążenie cieplne i mechaniczne co wynika z tego co wyżej napisałem.

    • #37196
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      Suawek napisał:

      piotr1008 napisał:
      Suawek jeśli masz racje to co teraz,widziałem w sklepie takie komponenty w płynie do wzmacnia silników-może tego spróbować

      Jak niby ten komponent ma wzmocnić silnik. Takie specyfiki to bzdura i szkoda na nie pieniędzy.
      Jeżeli jest tak jak piszę to teraz trudno będzie przywrócić mu właściwy wigor. Musisz pojeździć ostrzej żeby pierścienie się dobrze osadziły i dopasowały. Nie bój się trochę przyszaleć ale pamiętaj o tym żeby zawsze rozgrzać silnik przed jazdą, nie męczyć (nie jeździć z pasażerem, nie obciążać silnika męcząc go pod stromą górę). Wysokie obroty nie są złe, właściwie są lepsze niż za niskie.
      Wrogiem silnika zarówno przy docieraniu jak i późniejsze eksploatacji są: słabe smarowanie, zbyt wysoka temperatura, obciążenie cieplne i mechaniczne co wynika z tego co wyżej napisałem.

      ja już tak jeżdżę na razie skutki znikome ale będę wytrwały
      choć myślę o dokończeniu docierania i sprzedaniu mojego „cruise” i kupnie Kymco-YAGER GT 125

    • #37199
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      Jakub100001 napisał:

      Może zawirowywacz spalin

      ja chyba nie mam tego detalu mam 125 4T i na rurze nie mam dospawanych mniejszych rurek

    • #37264
      remusM
      Użytkownik
      • Postów: 106

      ja mam zablokowaną 50 i zauważyłem że dochodzę do 50 km/h na liczniku i mimo to że czuje iż spokojnie może więcej co jakby mi coś nie pozwalało, ciężko to opisać, ale jest to zauważalne, takie jakby przerywanie, jak delikatnie odpuszczę gaz to pracuje normalnie

    • #37267
      Jakub100001
      Użytkownik
      • Postów: 582

      RemusM musisz wymienić moduł C.D.I na odblokowany.

    • #37272
      remusM
      Użytkownik
      • Postów: 106

      oj przydałoby się, nawet nie wiesz jak bardzo, kiedyś się wezmę 😉

    • #37297
      remusM
      Użytkownik
      • Postów: 106

      a w którym miejscy „tak mniej więcej’ może być ten moduł, chcę najpierw podejrzeć, jakie ma wtyki aby nie kupić czegoś nie potrzebnego

    • #37298
      madi
      Uczestnik
      • Postów: 5 788

      albo po wyjęciu schowka go ujrzysz albo w okolicy akumulatora.

    • #37302
      remusM
      Użytkownik
      • Postów: 106

      schowka?, czyli mam odkręcić te śruby z dna schowka pod siedzeniem ?, a jeśli idzie o okolice akusa to od spodu spojrzeć ?

    • #37303
      Jakub100001
      Użytkownik
      • Postów: 582

      Po odkręceniu siedzenia u góry koło baku ujrzysz taką kostkę.To jest moduł.

    • #37307
      TERMIT_PL
      Uczestnik
      • Postów: 330

      Ja mam moduł przykręcony do ramy zaraz koło cylindra.Dostęp do niego mam poprzez odkręcenie klapki przy podłodze.

    • #37316
      remusM
      Użytkownik
      • Postów: 106

      dzięki za informacje

    • #37366
      barteklodz
      Użytkownik
      • Postów: 783

      jeździj na 1/3 manetki i wystarczy przez 500km

      prędkość może być związana z przekładnią, po prostu zestrojona tak nie inaczej
      moim paździerzem (b&w150) turystycznie jeżdżę na 5,5-6tys , według licznika 80-90 , równo z tirami więc chyba dobrze wskazuje

    • #37389
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      byłem dzisiaj u starego mechanika motorów(angola) opowiedziałem mu wszystko i powiedział tylko da się zrobić mam termin za 2tyg (tyle tam motorów od skuterów po harleye) więc czekam na wizyta i zobaczymy

      a tym czasem kieruje swój zapał na kupnem YAGER GT 125 http://www.kymco.co.uk/yager_gt_125cc_scooter
      na początku umówie się na jazde próbną jak będzie si to biorę a chinczyka albo sprzedam albo żona weźmie

    • #37391
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      byłem dzisiaj u starego mechanika moto(angola) opowiedziałem mu wszystko i powiedział tylko da się zrobić mam termin za 2tyg (tyle tam motorów od skuterów po harleye) więc czekam na wizyte i zobaczymy

      a tym czasem kieruje swój zapał na kupnem YAGER GT 125 http://www.kymco.co.uk/yager_gt_125cc_scooter
      na początku umówie się na jazde próbną jak będzie si to biorę a chinczyka albo sprzedam albo żona weźmie

    • #37396
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      W Polsce nazywa się on Kymco New Dink 125 😉 Bardzo dobra konstrukcja, która z pewnością długo posłuży.

    • #37397
      Jakub100001
      Użytkownik
      • Postów: 582

      W polsce New Dink 50 kosztuje 6900 zł.W Niemczech yager 50 kosztuje 2200 euro.Nie wiem skąd ta różnica cenowa.Chyba wykonanie trochę lepsze.

    • #37400
      remusM
      Użytkownik
      • Postów: 106

      W Niemczech niemieckie ceny, tak jest często.

    • #37405
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      W Niemczech są inne zarobki przede wszystkim…

    • #37411
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      w anglii agility 50 kosztuje 1100funa najniższa m-c wypłata to wydaje mi się że ceny są dobre

    • #37416
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      No dokładnie ;D A np. znowu ciuchy w Anglii są tanie ;D Za dwa tygodnie można sobie kupić całą garderobę markowych ciuchów np. Nike, Fila, Umbro, Everlast. Everlast kozacki, często sobie zamawiam z niego ciuchy ;D

    • #38865
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      mam już przejechane 640km problem mam z tym że silnik w czasie jazdy kręci tylko do 6tys a jak stoję i podniosę na nóżkach bez problemu kręci 9 i więcej tys
      co jest grane pomocy

    • #39112
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      na pół manetki dochodze do 6tys i 80km/h i obroty nie drgną nawet przy max manetce to samą z prędkoscią

    • #39113
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      A jak na przykład jedziesz wolniej to obroty jakie są?

    • #39148
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      wszystko jest idealnie do 6tys
      startuje z 3.2 tys później na pół manetki dochodzi do 6tys i 75-80km/h i koniec nawet jak dam na full manete nic się nie zmienia

    • #39153
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      A jak dajesz max manetke to słyszysz, że silnik głośniej pracuje? Mi na przykład na 50cc na serii kręci od 50km/h jakieś 11tys. obrotów, później chyba jeszcze więcej tyle, że licznika już brakuje ;/

    • #39167
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      raczej nie, nie słyszę różnicy

    • #39175
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Kurde, bo tak to by mogła być wina np. zegara, ale skoro nie słyszysz, to znaczy, że leci max 6 tysięcy obrotów ;/ Kurde, chciałbym pomóc, ale po prostu nie potrafię, nie wiem co tam może być nie tak, może ktoś inny się wypowie, natomiast ja z przykrością muszę powiedzieć, że nie wiem co tam jest ;/ Blokada jakaś obrotów? No nie, nie wiem.

    • #39465
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      zostaje mi tylko udac się do mechanika o zdjęcie blokady
      ale i tak nie jest źle jak przy 6tys leci 80km- ciekawe ile będzie przy 9tys

    • #39665
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      wczoraj oddałem go do warsztatu na pierwszy pełny przegląd i na naprawę moich obrotów
      jak odbiorę i będzie po mojej myśli to opiszę przyczynę 6tys obrotów

    • #39667
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      No, napisz, napisz 😉 I czy dzięki temu skuter lepiej pracuje 😉

    • #39970
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      niezle mechanik niewie co zrobic powiedziałem że to wina cdi i trzeba albo wymienic na sportowy albo przeciac kabel blokujacy obroty
      teraz bedzie kombinowal

    • #39972
      a123659
      Uczestnik
      • Postów: 2 527

      Hahaha ;D Mechanik nie wie co zrobić? To co to za mechanik… Jeśli zwykły to bym zrozumiał, ale skoro jest mechanikiem do skuterów to jak może nie wiedzieć co ma zrobić?! Na dokształcanie bym go wysłał ;P

    • #39988
      dychul
      Uczestnik
      • Postów: 971

      Ryglos napisał:

      Hahaha ;D Mechanik nie wie co zrobić? To co to za mechanik… Jeśli zwykły to bym zrozumiał, ale skoro jest mechanikiem do skuterów to jak może nie wiedzieć co ma zrobić?! Na dokształcanie bym go wysłał ;P

      W czasie swojego pobytu w UK zauważyłem, że angielscy mechanicy nie robią przeróbek. Wszystko robią na oryginalnych częściach i nie bawią się w kombinowanie. Tam obowiązuje system albo robić, albo nie. Nie ma nic pośredniego. Chcesz jeździć szybciej kup większego skuta. Tam tej maści bez liku. Nie mówiąc o używkach. Za niezłe pieniądze można kupić ładną 400 ccm3

    • #39990
      piotr1008
      Użytkownik
      • Postów: 40

      to jest słowak miał dobre recenzje-w warsztacie pare ścigaczy i parę skuterów
      miał jeden na stanie z moim silnikiem lecz starszym, powiedziałem żeby przełożył cdi do mojego i sprawdzi rezultat i jak jest bingo to niech zamówi z ebay sportowy i zamieni
      w certyfikacie skutera ma jak byk napisane 5.7 KW -7000obr/min

Wyświetlanie 84 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button