Czy można zarejestować Hondę NS1 na motorower?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #89292
    BartoszeG
    Użytkownik
    • 3
    • 8Postów:

    Witam, tak jak w temacie. Ostatnio mam dość sporny dylemat z kolegą o tym, czy można zarejestrować Hondę NS1 (pojemność skokowa 80cm3) na motorower? Proszę o szczegółowe odpowiedzi. Dziękuję i pozdrawiam! 🙂

    #89293
    harekop
    Użytkownik
    • 31
    • 530Postów:

    W dokumentach jest zapisane 49 ?

    #89306
    Baniak
    Użytkownik
    • 1
    • 102Postów:

    Musiał być zagadać podczas badania technicznego, jest szansa że się uda

    #89307
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Honda NS1 nie ma odpowiednika w wersji 50 cm3 więc nigdy nie była homologowana na motorower. Ktoś kto ma tą wiedzę może zatrzymać Ci dowód rejestracyjny i skierować taką Hondę na badania techniczne.

    Zarejestrować można. Ale trzeba liczyć się z konsekwencjami. Lepiej już rejestrować NSR – ona miała wersję 50 cm3.

    #291548
    Staff
    Uczestnik
    • 1
    • 9Postów:

    co do dowodu rejestracyjnego i jego zatrzymania to pół biedy – każda 80-tka zarejestrowana jako 50tka nie będzie miała ważnego OC – będzie miała tylko opłaconą składkę…. poza tym jak to wyjdzie na jaw przy kolizji i się tym zainteresują głębiej to kolegium, kary za oszustwo i płacenie z własnej kieszeni. Osobiście jak widzę ogłoszenia sprzedaży 50tek z większą pojemnością i jeszcze sprzedawcy uważają to za atut to szkoda mi kupującego….

    #291566
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 814Postów:

    W Japonii produkowano model NS1 o pojemności 50 cm³ (AC12).
    Motorower nieznacznie różni się konstrukcyjnie względem wersji europejskiej. Pojazd jest jednoosobowy, a w miejscu siedzenia pasażera umieszczono zbiornik paliwa. Zastosowano inne plastikowe osłony nadwozia oraz inny zestaw liczników. Silnik o pojemności 49 cm³ osiąga moc 11 KM przy 10000 obr/min.
    Motorower konkurował na rynku japońskim z motorowerem Yamaha TZR 50.
    degename wpierw się upewnij potem pisz.
    BartoszeG
    Tak można zmieniasz garnek na 49cc,zakładasz kagańce gdzie się da,dolot,wylot elektronika aby na przegląd zerowy miała do 4KW,oczywiście kwity na 80tkę mieć musisz i robisz tzw zmianę klasyfikacji pojazdu,poszukaj na forum już o tym pisałem,nie warta skórka za wyprawkę,najlepiej Ci to wyjaśni Pan na stacji diagnostycznej.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button