Cylinder "100cc" kingway

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #49587
    patryk1995
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Siamano.
    Kolega mimo moich uprzedzeń kupił sobie chińczyka Kingway Martinelli. Teraz naszła go chęć na zwiększenie mocy bo wiadomo że to słabe jest strasznie. Pytanie jest takie- czy ten cylinder rzekomo 100cc będzie pasował do kingwaya, na moje oko to wszystkie te skutery mają taki sam silnik, ale na aukcji nie ma żadnych wymiarów, choćby rozmieszczenia szpilek. Jeżeli ktoś ma wiedzę na temat różnic w silnikach kingwaya (nie mówie o innym gaźniku czy zapłonie bo to nie ma znaczenia) to proszę o podzielenie się ze mną. Czekam na odpowiedzi, dzięki.

    link do aukcji z tym cylindrem: http://moto.allegro.pl/skuter-4t-chinski-cylinder-glowica-tuning-100cm-i2057007197.html

    #49591
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Będzie pasować bo rozstaw szpilek jest ten sam tylko głowica od 50 do 100 nie pasuje, wymiana cylka na 100 nie wiem czy jest sens bo trza pomyśleć o gazniku może o tłumiku i pytanie czy wał wytrzyma

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #49657
    Macyk150ccm
    Użytkownik
    • Postów: 19

    Siema Ja wymieniałem też w chińczyki cylinder ze 125 na 150 wszedł bez problemu wał wytrzymuje tylko skuter dostaje za małą dawke paliwa wiec musze zmienic dysze na wieksza..na 125 palił mi 6,5 L nie wiem co będzie teraz 😉 wiec jezeli wymienisz to napewno bedziesz miał dysze do wymiany lub poprostu fabryczna rozwiercisz o jakieś 10 %

    #49658
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 485

    Macyk150ccm napisał:

    Siema Ja wymieniałem też w chińczyki cylinder ze 125 na 150 wszedł bez problemu wał wytrzymuje tylko skuter dostaje za małą dawke paliwa wiec musze zmienic dysze na wieksza..na 125 palił mi 6,5 L nie wiem co będzie teraz 😉 wiec jezeli wymienisz to napewno bedziesz miał dysze do wymiany lub poprostu fabryczna rozwiercisz o jakieś 10 %

    U Ciebie kolego wymieniony był cylinder 125 na 150 czyli różnica pojemności to tylko 25ccm. Natomiast zamiana 50 na 100 to już poważna różnica w pojemności, mocy i osiągach. Moim zdaniem wał bardzo szybko w tym padnie, nie wytrzyma takich przeciążeń generowanych przez „dużą” pojemność.

    Znajomemu w chińczyku wał przy poj. 90ccm powiedział „papa” po 500km jazdy.

    #49674
    elastyna
    Użytkownik
    • Postów: 244

    Ja sądze że ten zestaw generuje ok 7-9km, tyle co zwykły markowy cylinder 70. A do tego wału nie trzeba zmieniać, jak ma ten zestaw powyżej 11km(choć nie sądze) to przydaloby się zmienić wał.

    #49884
    Bartolini
    Użytkownik
    • Postów: 373

    Przecież nie ma cylków 100cm… Ten co podałeś w linku to realne ~85cm-50mm. Jest jeszcze większy 90cm-52mm, z tego co wiem to NCY takie robi. Wał firmowy to podstawa, więc w to zainwestuj na początku, jeśli cenisz swój czas i nerwy. Resztę wkładaj no name, bo szkoda w to inwestować, zresztą jak coś, to wymiana cylka czy elementów napędu to chwila a z wałem to już się trzeba babrać rozpoławiając silnik.
    Zwrócę jeszcze uwagę na problem odpalania z rozrusznika, na początku może ładnie odpalać, ale w trakcie docierania i po dotarciu może się okazać, że rozrusznik nie ma siły kręcić(mój od początku nie miał siły). Trzeba będzie kopać żeby odpalić, a że chińskie części są z kiepskiej jakości materiałów, to się solidnie zużywają, więc w hurtowni trzeba się zaopatrzyć w półksiężyce itp. 😀
    Moja rada jest taka, wsadź 72cm(potocznie nazywany 80cm) i śmigaj, bo z gówna się bata nie ukręci.

    #696018
    tomek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja mam 100cc ale polecał bym max 80 cc części nie wytrzymują wszystko się rozlatuje zadłuża kompresja na takie badziewie jakie robią dysza tylko do wymiany na większą i wałek jest sportowy do tego ma większe krzywki .ja wymieniałem po koleji na sportowe i to sie nie opłaca bo przekroczyło wartość motoru a nie na długo te przeróbki lepiej kupić jakiś markowy honde czy coś takiego i wtedy troche pokombinować bo jak mówią z guwna marmolady nie zrobisz

    #696184
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 012

    Są cylindry 100cc do 2T ale jeżeli to 2T to zapomnij, że 100ccm wejdzie Ci bez rezania karterów. Do tego zakup wału min. Racing, wzmocnionych łożysk wału z luzem C4 i gaźnika min. 24mm a najlepiej 28mm. Natomiast 4T możesz wsadzić 125ccm ale wtedy wymiana łożysk, wału i gaźnika do tego i tak nie wyciągniesz max z tego cylindra bo za krótka przekładnia będzie blokować. Wrzućcie tam porządną 80ccm w komplecie z głowicą pod tę pojemność do tego można się pokusić o lepszy gaźnik (z 2T również może być) do tego wariator Top Racing SV1, potem regulacja tego wszystkiego i może z 6KM będzie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button