Coliber - max poj. 2L?

Tagi: ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #3854
    Kabart
    Użytkownik
    • Postów: 40

    Witam.

    Mój kolega ciągle mówi, że w colibrze tankuje paliwa za dyche (tj. 2L)bo więcej się nie da… 2L to przecież żadna pojemność, jego coliber pali 2 na 100km, a na jazde po mieście 3L więc po dłuższych trasach musi ciągle tankować, nie mówiąc o mieście. U niego w instrukcji podobno pisze, że maxymalna pojemność to 5L. Mógłby mi ktoś powiedzieć o co chodzi, i czy ktoś tak jeszcze ma oraz czy to z jego strony jakaś wina może być?

    #3855
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Witam.
    U mnie w instrukcji pisze że pojemność zbiornika paliwa to 6l, ekonomiczne spalanie to 2l na 100km – Inca Street 50 2T.

    Odniosę się słowem do instrukcji użytkowania – …brednia…

    Nie wierz w to co piszą w instrukcji 🙂 Ja mam zbiornik 6li na dotarciu bierze – około 4l na setkę.

    p.s.
    Z tego co się dowiedziałem i znalazłem to coliber ma zbiornik o pojemności 5l – czyli – kolega wciska Ci kit.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #3857
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Stawiam na to, że ma źle wyregulowany wskaźnik paliwa i rezerwe ma przy 2 L, a pojemność całkowitą 4L.
    Kolibry i wszystko kolibropodobne ma baki 4, albo 6 L

    #3866
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Albo Twój kolega tankuje to „pierszego odbicia”, a tak w życiu się nie da porządnie zatankować do pełna.
    Bak ma minimum 4L w takich skuterkach.

    #3868
    WODZU
    Użytkownik
    • Postów: 1 204

    Ta marka wedle instrukcji producenta ma 5l 🙂

    #3875
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    hehehehe, wszędzie pisze inaczej:)
    No nic, pewnie „żebrak” zapala sie juz przy 2 L i stąd te buciory.
    Ja w inca sprint miałem tak, że z „żebrakiem” jeździłem jeszcze 100 km i było dobrze:)

    #3876
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Widze, że we wszytskich jednośladach te rezerwy są bardzo „bezpieczne” ;p

    #3879
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    W Dinku nie bardzo:D Jak znikają wszystkie kreski i miga sam dystrybutor to ja mam 0.5 L

    #3880
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Ale jednak kreska dość długo mruga.
    Raz sie wybrałem do mojej Dziewczyny jak mi zgasły wszytskie kreski, w obie strony jest 40KM- niestety już nie wróciłem;p

    #3889
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • Postów: 2 361

    Pchałeś, czy kumpel przywiózł paliwo z kosiarki?

    #3894
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 026

    Teściowa cisła autem na Orlen z butelką po Coli;p wystarczyło żeby dojechać do domu.
    Najlepsze było to, że skuter chodził na wolnych obrotach i niskich, ale po przekroczeniu 5,5tyś obrotów jakby włączało się odcięcie zapłonu, także gdybym się uparł to raczej bym nawet na tych oparach do domu dojechał, choć trwało by to dłużej niż standartowo:P

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button