Co lepsze? – niezbędna opinia.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #146740
    Soliniak17
    Użytkownik
    • 6
    • 12Postów:

    Witam co było by lepsze Cylinder Airsal 80ccm2: http://allegro.pl/airsal-cylinder-kit-tlok-gy6-sport-80cc-tuning-4t-i3526943411.html i czy konieczne do airsala było by wymiana głowicy, czy lepsze by było TAJWAN MCN w skład niego wchodzi CYLINDER+GŁOWICA ZE SPRĘŻYNAMI I ZAWORAMI – kompletna zmontowana+TŁOK+PIERŚCIENIE+SWORZEŃ TŁOKA+ZABEZPIECZENIA SWORZNIA TŁOKA+USZCZELKI+WAŁEK TUNING+MODUŁ+SZPILKI+ŚWIECA : http://allegro.pl/cylinder-glowica-walek-modul-4t-80-tajwan-mcn-i3516677931.html . Niezbędna jest mi wasza opinia do wyboru tych cylindrów.

    #146770
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    W cenie kompletu z logo MCN 72 cm3 (47 mm) możesz nabyć komplet z Wilmatu o realnej pojemności 82 cm3 za podobną kasę (cylinder o średnicy 51 mm i głowica z większymi zaworami), oto przykład:

    http://allegro.pl/cylinder-glowica-maxtuning-90cm3-chinskie-4suwy-i3558073574.html?source=mlt

    Airsal 82 cm3 (51 mm) to już wyższa i droższa półka, nie każda głowica jak tam piszą może z nim dobrze współpracować, więc trzeba jeszcze minimum te 100 zeta dołożyć do tego biznesu. 🙁
    Do pojemności powyżej 80 cm3 można się już pokusić o większy gaźnik, żeby to dało się jakoś sensownie eksploatować. Komplet z MCN 72 cm3 sprawdza się też całkiem, całkiem, trzech litrów na setkę, na właściwie wyregulowanym seryjnym gaźniku Jieli z dyszą #90-ką nie przepali, choćbym nawet chciał. 😀

    Jak Cię zainteresował zestaw MCN 72 cm3 to masz tutaj namiar jak to ogarnąć (przerabiałem to już jako Metros, powklejałem też linki na kolejnych stronach tego wątku o Bassie, poczytać może warto):

    http://www.skuterowo.com/forums/topic/wszystko-o-router-bassa-opinie-porady-itd/page/52

    Pomyślnej modernizacji jednośladu. 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button