Cieknący gaźnik brak mocy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle Cieknący gaźnik brak mocy

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 6 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #634127
    Zdjęcie profilowe Nokiss
    Nokiss
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam. Otóż odebrałem silnik motoru z naprawy po wymianie tłoka i zapragnąłem również wymienić gaźnik. Gdy nowy gaźnik został założony paliwo mi ciekło z dwóch dysz u góry. W starym gaźniku nigdy coś takiego się nie działo. Gdy założyłem stary nadal przez inną dyszę się lało oraz uszczelka mi nie domykała pomiędzy dwoma częściami gaźnika. Po kilku dniach zacząłem jeździć nim lecz napotkałem kolejny problem jadąc nagle podczas dodania gazu mi zgasł. Jak był odpalony nie gasł trzymał te 2 tys obrotów. Motor to Benzer WS 50/110.

    #634131
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 616

    z jakich „dysz” u góry ci ciekło paliwo? tam nie ma żadnych dysz.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #634132
    Zdjęcie profilowe MECHANIK
    MECHANIK
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Z dwoch dysz? Może chodzi Ci o regulacje paliwo-powietrze, tam powinny być śrubki, na gazniku, w 4t jedynym miejscem skad moze leciec paliwo jest kranik przelewowy na samym dole pokrywki od pływaka. ( powodem moze byc zaciecie sie pływaka)
    Do do gasniecia… zobacz czy gaznik nie bierze lewego powietrza miedzy filtrem a gaznikiem ( na tym polaczeniu)
    ew. skoro zmieniales gaznik moze zapomniales o uszczelkach na króćcu, gdzie jedna powinna byc pomiedzy glowica a kroccem, a druga pomiedzy kroccem i gaznikiem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #634133
    Zdjęcie profilowe MECHANIK
    MECHANIK
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Wambot, zobacz poj post ,, chinczyk i olej” znajdujacy sie zaraz pod tym postem.

    #634135
    Zdjęcie profilowe Nokiss
    Nokiss
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Od góry są takie hmm wypustki a poza tym lewego powietrza nie bierze, ponieważ sprawdzałem. Stał parę dni i teraz normalnie jeździł ale nie wiem czy to nie wróci za jakiś czas i chcę się upewnić. Jest problem też ze starym gaźnikiem otóż kupiłem nową uszczelkę do niego ale zamiast paliwo wlewać się do gaźnika leje się obok ponieważ wygląda jakby jedna pokrywa w tym właśnie miejscu odstawała.

    #634138
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 616

    te dwie rurki na górze to napowietrzanie komory pływakowej. skoro ci leci tam paliwo to masz za wysoki poziom w komorze pływakowej. a to oznacza albo utopiony pływak albo zacinający sie zaworek iglicowy którym ten pływak steruje. w każdym razie poziom paliwa rośnie ponad norme, sięga do tych króćców przelewowych i sie wylewa

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie