Chwytak własnej roboty ;D

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #68782
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    No więc dzisiaj z powodu szybkiego skończenia pracy postanowiłem zrobić chwytak powietrza do mojego S8 90cc ^^.

    Oto efekty 2 godzinnej pracy:

    Jak się Wam podoba ? Ja osobiście uważam, że wyszło mi to extra ;P

    #68784
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    B.Fajne tylko lepiej było by gdybyś zrobi tak że jest to 2/4 koła czyli takie pół kole to by więcej łapało (przynajmiej tak mi się zdaje

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #68797
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    To właśnie takie jest, tylko na zdjęciach nie wyszło ;P Za chwilę dodam więcej zdj i będzie widać.

    #68798
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    No Fubu ma racje 🙂 wyglada jak by nie bylo pod katem 🙂

    #68802
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Mam tutaj inne zdj:

    Na ostatnim widać pochył :]

    #68837
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Pomysł ciekawy, jednak skos ciut za mały. Podciśnienie nie pozwoli powietrzu dostać się do środka.

    #68842
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Według mnie dół powinien być jeszcze bardziej wcięty do środka aby powietrze samo tam wpadało bo tak jak jest teraz to wpada go tam malutko. Chociaż osobiście jakoś nie widzę potrzeby żebym coś takiego montował u siebie kilka dni temu w te upały robiłem 60km trasę non-stop a temp. sięgały 30 stopni i nawet nie czułem aby silnik złapał zadyszkę. We Włoszech skutery mają jeszcze gorzej i dają radę.

    #68859
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Ten skos mam dobry, ponieważ plastiki mi wystają dużo i ten skos się chowa pod nimi minimalnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button