Chwytak powietrza – Czy to coś daje i jest warte zachodu?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #58501
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 7Postów:

    Tak się zastanawiam czy nie zamontować tzw. chwytak powietrza, który dodatkowo chłodziłby silnik. Czy jest to według was opłacalne?

    #58507
    Danio96
    Użytkownik
    • 7
    • 76Postów:

    Jak maszyna się nie przegrzewa to szkoda kasy i zachodu

    #58508
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    oplacalne. i jesli robisz do 4T to kawalek butelki plastikowej, nozyczki, czarny spray i 15 minut i masz chwytak. Sam taki zrobilem do poprzedniego skutera i wygladal super, identycznie jak ten co mozna kupic. mial identyczny kolor co obudowa silnika, wiec nie ktorzy mysleli ze to orginal i ze tak wyszedl z fabryki, fakt ze butelka nie jest twardym tworzywem ale nikt w to nie zamierza kopac a nawet jak sie zlamie to w chwile mozna zrobic nowy, u Mnie byl poltora roku i sprzedalem skuter.
    No ale jak sama nazwa wskazuje ma chwytac i to robi. wiec te 15 minut zabawy jest oplacalne. A sam zauwazylem ze przy wiekszych predkosciach na dluzszych dystansach silnik tak sie nie gotowal i nie tracil mocy

    #58522
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • 7Postów:

    No, a jak by to wyglądało, gdybym zamontował w 2T?

    #58537
    bogo
    Użytkownik
    • 5
    • 37Postów:

    to taki gadżet. optycznie zyskasz

    #58549
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Proponuję chwytak + sportowy wentylator (większe skrzydełka).

    #58559
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • 559Postów:

    CrisPL zamontujesz i będzie wyglądało tak samo w każdym skuterze 😛 poprostu 4T ma tą kratkę taką bardziej wystającą. A średnica butelki którą wziąłem była identyczna jak obwódka tej kratki co wpada powietrze. Wcisnąłem i nawet nie mocowałem klejem czy na śrubki. Ty będziesz musiał po kombinować na śrubki ale wszystko się da.
    A fakt że sportowy wiatrak będzie dodatkowo opcją, lecz nigdy go nie testowałem

    #58621
    aabdul
    Użytkownik
    • 12
    • 56Postów:

    ma ktos zdjecie tego?

    #60028
    bogo
    Użytkownik
    • 5
    • 37Postów:

    pytanie czy skuter faktycznie się przegrzewa? jak tak to najpierw większe śmiglo jak pisze pietro, a potem cała reszta

    #60033
    MichalWujak
    Użytkownik
    • 118
    • 595Postów:

    Jeżeli jest taka potrzeba to czy nie lepiej zdjąć obudowę z silnika? Będzie lepszy opływ powietrza podczas jazdy niż daje taki wiatraczek. A co do robienia chwytu to http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=46734

    #60038
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    MichalWujak napisał:

    Jeżeli jest taka potrzeba to czy nie lepiej zdjąć obudowę z silnika? Będzie lepszy opływ powietrza podczas jazdy niż daje taki wiatraczek. A co do robienia chwytu to http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=46734

    Bez obudowy i wiatraczka nie byłoby wymuszonego ciągu powietrza wokół całego cylindra. Obudowa daje minimalne podciśnienie zasysania powietrza, bez niej powietrze wirowałoby wokół samego wiatraczka. Chwytak daje lepszy ciąg, a w połączeniu z wydajniejszym wentylatorem, lepsze chłodzenie.

    #60041
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    MichalWujak napisał:

    Jeżeli jest taka potrzeba to czy nie lepiej zdjąć obudowę z silnika? Będzie lepszy opływ powietrza podczas jazdy niż daje taki wiatraczek. A co do robienia chwytu to http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=46734

    dzięki takim pomysłom mam co robić 🙂

    nie bez powodu powietrzaki są nazywane odkurzaczami, przyłóż rękę do wylotu powietrza i dodaj gazu, wtedy poczujesz co miał projektant w założeniu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button