Chłodnica oleju 157FMI (CG 125)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Chłodnica oleju 157FMI (CG 125)

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe paci paci 3 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #107267
    Zdjęcie profilowe bogo
    bogo
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Jeżeli ktoś myśli o montażu chłodnicy oleju w swojej „pionowej” 125tce, to poniżej opisałem jak się za to zabrać. Ten sam sposób montażu może zostać zastosowany w Rometach, Junakach, Zippach i innych motocyklach i quadach z silnikami 157FMI, 156FMI, 162FMI, 162FML, 162FMM itd.

    MONTAŻ CHŁODNICY OLEJU

    Kliknij w link powyżej

    [url=http://cpi.shs.net.pl]CPI XR 125[/url]
    #107269
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    niezle
    ale czy odcinajac jak piszesz doplyw oleju na oski dzwigni zaworow nie spowodujesz przytarcia ich ? zastanawiales sie nad tym?czy samo kapanie na klawiature da odpowiednie smarowanie no chyba ze tak sa skonstruowane oski ze maja otwory na zewnatrz i to starcza ale obawiam sie o taki sposob smarowania zebys nie dojechal z czasem tyuch dzwigni(przytarl)na osiach

    4T FOREVER

     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #107273
    Zdjęcie profilowe bogo
    bogo
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Dopływ oleju jest, płynie tam olej nie bezpośrednio kanałem, ale przez chłodnicę. Właśnie o to chodzi.

    Olej nie dopływa do pokrywy zaworów, tylko pokrywa zaworów jest „odcięta” od oryginalnego źródła. Olej doprowadzony jest tam inną drogą – właśnie przez chłodnicę

    [url=http://cpi.shs.net.pl]CPI XR 125[/url]
    #117653
    Zdjęcie profilowe bogo
    bogo
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Chłodnica działa, jest odizolowana termicznie od silnika i tylko olej jest medium, które może ją nagrzać. Przy temp. ok 10’C na zewnątrz, olej chłodzi się już w rurce miedzianej. Zobaczę jak będzie przy wyższych temeperaturach i jeździe dluższej niż 40min.

    [url=http://cpi.shs.net.pl]CPI XR 125[/url]
    #295284

    Adam Michał Łopuch
    Użytkownik
    • Postów: 41

    Ale co w przypadku chlodniejszych dni gdzie chlodnica moze spowodowac nadmierne odprowadzanie ciepla i nie dogrzanie silnika dobrym rozwiazaniem bylo by cos na przykladzie termostatu samochodowego albo chociaz zawor pozwalajacy na zamykanie obiegu chlodnicy na chlodniejsze dni tylko wlasnie czy po zamontowaniu chlodnicy mozna zamknac obieg i silnik bedzie smarowany czy wcale ….

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #295285
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 504

    możesz się nie dowiedzieć bo wątek ma 2 lata.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #295304
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    nie mozesz zamknąć obiegu przez chłodnicę bo nie będzie smarowania,musial byś zastosować drugi obieg[dodatkowy] który zamyka obieg przez chłodnicę a otwiera bezpośredni.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie