Chińczyk nie pali…
- This topic has 11 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 8 years, 5 months temu by
madi.
-
AutorWpisy
-
21 października 2014 dnia 18:17 #178228
Witam, mój routerek palił kiedy chciał max 3, 4 razy na dzień taki miał limit z kopki gdyż stacyjka nie mogła być używana przez złamany kluczyk kilka dni temu zakupiłem stacyjkę okazało się, że dalej nie działa znalazłem przerwę w obwodzie, wymieniłem bezpiecznik działa zapala no ale znowu 4 razy na dzień, zajrzałem do gaźnika pływak cały zapełniony benzyną…wymieniony ucieszony pojeździłem 2 dni i trzeciego dnia już wogólę nie pali…króciec ssący nie szczelny nie podaje paliwa…zasylikonowany no i dojechałem do bramy i z powrotem ścieżka benzyny za mną zganiłem wyczyściłem świcę z benzyny założyłem dokręciłem iglicę przygiąłem blaszkę na pływakach minimalnie i później powróciłem to stanu pierwotnego przed jak po świeca sucha…proszę o pomoc 😉
21 października 2014 dnia 18:25 #178231coś sie dzieje 4 razy na dzień a potem nie działa. tyle zrozumiałem
22 października 2014 dnia 04:21 #178264Poprostu palił z kopki tylko 4 razy dziennie więcej nie chciał. Wymieniłem stacyjke cewkę i moduł no i działał 2 dni następnie wymilem plywaki w gaźniku kolejne dwa dni kolejna naprawawiona usterka to uszczelnienie króćca ssacego odpalił dwa trzy razy zaczęła się benzyna wylewać z gaźnika przetarłem świece przykrecilem iglice prawie do końca i przygiolem blaszkę na plywakach aby dostawał mniej benzyny świeca była zupełnie sucha wiec stwierdziłem, że odręce spowrotem iglice i blaszkę wygnę tak jak była świeca nadal sucha tak jakby nie dostawał paliwa teraz zrozumiałe?
22 października 2014 dnia 04:24 #178265Innymi słowy silnik nie dostaje benzyny poprostu chciałem wyjaśnić od początku co się działo, myślałem że to coś pomoże
22 października 2014 dnia 13:41 #178280Dalej nie jasne?
22 października 2014 dnia 15:03 #178289Jeszcze kilka tygodni temu miałem ten sam problem w swoim CHIŃCZYKU ( u mnie kruciec ssący ,gaźnik ,świeca irydowa -sorry za wcześniejszą pomyłkę- w aucie disel mam świece żarowe była OK ) , silnik zawiódł i go po prostu WYRZUCIŁEM !!! do niczego już się NIE NADAWAŁ !!! wytrzymał około 11 tysięcy km , teraz kupuje nowy silnik i montuje go dopiero w marcu ( późną jesienią i zimą NIE JEŻDŻĘ ) . W te silniki to się nie opłaca INWESTOWAĆ !!!. Nowy silnik do ramy 139FMB to wydatek około 750zł
22 października 2014 dnia 15:30 #178291WOLKER napisał;
Jeszcze kilka tygodni temu miałem ten sam problem w swoim CHIŃCZYKU ( u mnie kruciec ssący ,gaźnik ,świeca żarowa była OK )
A od kiedy tam jest świeca żarowa?To diesel?23 października 2014 dnia 14:16 #178363mówisz o aucie czy skuterze ? ten silnik ma tylko 1700 km więc tam bym problemu nie szukał chińskie ale bez przesady..
23 października 2014 dnia 14:17 #178364Może problem leży w gaźniku ?
26 października 2014 dnia 15:13 #178540Przeczýściem wczoraj dysze w gaźniku i skecilem na nowo i przytkalem palcem dysze która wychodzi z króćca ssacego odpalił bez problemu jednak po chwili zaczęło go zalewać tak ze benzyna wylewala się z gaźnika i filtrem powierza silnik zdusił się i już nie chciał palić ;(((
28 października 2014 dnia 13:07 #178636a może to wina zaworu membranowego tylko nie wiem gdzie moze on się znajdować w mojej bassie xs
28 października 2014 dnia 14:54 #178638to 2t czy 4t ? Jak 4t to nie ma zaworu membranowego. Jak 2t to zawór znajduje się pod króćcem, przy cylindrze.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.