Chińczyk nie pali…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #178228
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Witam, mój routerek palił kiedy chciał max 3, 4 razy na dzień taki miał limit z kopki gdyż stacyjka nie mogła być używana przez złamany kluczyk kilka dni temu zakupiłem stacyjkę okazało się, że dalej nie działa znalazłem przerwę w obwodzie, wymieniłem bezpiecznik działa zapala no ale znowu 4 razy na dzień, zajrzałem do gaźnika pływak cały zapełniony benzyną…wymieniony ucieszony pojeździłem 2 dni i trzeciego dnia już wogólę nie pali…króciec ssący nie szczelny nie podaje paliwa…zasylikonowany no i dojechałem do bramy i z powrotem ścieżka benzyny za mną zganiłem wyczyściłem świcę z benzyny założyłem dokręciłem iglicę przygiąłem blaszkę na pływakach minimalnie i później powróciłem to stanu pierwotnego przed jak po świeca sucha…proszę o pomoc 😉

    #178231
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    coś sie dzieje 4 razy na dzień a potem nie działa. tyle zrozumiałem

    #178264
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Poprostu palił z kopki tylko 4 razy dziennie więcej nie chciał. Wymieniłem stacyjke cewkę i moduł no i działał 2 dni następnie wymilem plywaki w gaźniku kolejne dwa dni kolejna naprawawiona usterka to uszczelnienie króćca ssacego odpalił dwa trzy razy zaczęła się benzyna wylewać z gaźnika przetarłem świece przykrecilem iglice prawie do końca i przygiolem blaszkę na plywakach aby dostawał mniej benzyny świeca była zupełnie sucha wiec stwierdziłem, że odręce spowrotem iglice i blaszkę wygnę tak jak była świeca nadal sucha tak jakby nie dostawał paliwa teraz zrozumiałe?

    #178265
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Innymi słowy silnik nie dostaje benzyny poprostu chciałem wyjaśnić od początku co się działo, myślałem że to coś pomoże

    #178280
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Dalej nie jasne?

    #178289
    WOLKER
    Użytkownik
    • 1
    • 42Postów:

    Jeszcze kilka tygodni temu miałem ten sam problem w swoim CHIŃCZYKU ( u mnie kruciec ssący ,gaźnik ,świeca irydowa -sorry za wcześniejszą pomyłkę- w aucie disel mam świece żarowe była OK ) , silnik zawiódł i go po prostu WYRZUCIŁEM !!! do niczego już się NIE NADAWAŁ !!! wytrzymał około 11 tysięcy km , teraz kupuje nowy silnik i montuje go dopiero w marcu ( późną jesienią i zimą NIE JEŻDŻĘ ) . W te silniki to się nie opłaca INWESTOWAĆ !!!. Nowy silnik do ramy 139FMB to wydatek około 750zł

    #178291
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 816Postów:

    WOLKER napisał;
    Jeszcze kilka tygodni temu miałem ten sam problem w swoim CHIŃCZYKU ( u mnie kruciec ssący ,gaźnik ,świeca żarowa była OK )
    A od kiedy tam jest świeca żarowa?To diesel?

    #178363
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    mówisz o aucie czy skuterze ? ten silnik ma tylko 1700 km więc tam bym problemu nie szukał chińskie ale bez przesady..

    #178364
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Może problem leży w gaźniku ?

    #178540
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    Przeczýściem wczoraj dysze w gaźniku i skecilem na nowo i przytkalem palcem dysze która wychodzi z króćca ssacego odpalił bez problemu jednak po chwili zaczęło go zalewać tak ze benzyna wylewala się z gaźnika i filtrem powierza silnik zdusił się i już nie chciał palić ;(((

    #178636
    sanga
    Użytkownik
    • 1
    • 8Postów:

    a może to wina zaworu membranowego tylko nie wiem gdzie moze on się znajdować w mojej bassie xs

    #178638
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    to 2t czy 4t ? Jak 4t to nie ma zaworu membranowego. Jak 2t to zawór znajduje się pod króćcem, przy cylindrze.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button