CDI - czy zablokowane?

Witajcie,

Podczas rozpędzania sytuacja wygląda tak (prędkości licznikowe):
- przy starcie początkowo silnik wchodzi na chwilę na "czerwoną skalę" i obroty spadają po osiągnięciu jakiś 40 km/h
- jeżeli odkręcę manetkę do końca, to rozpędza się do 70 km/h i już tak jedzie.
- jeżeli odkręcę manetkę mniej więcej do 2/3 i później powoli odkręcam w miarę wzrastania prędkości to rozpędza się do jakiś 65 - 70 km/h i nagle silnik wchodzi na obroty "czerwonej skali" na obrotomierzu i rozpędza się do ok 90 km/h i już tak jedzie.

Pytanie - czy po takiej relacji jesteście w stanie określić, czy moje CDI jest zablokowane?

90 km/h na 50ccm? he?

jak napisałem - wskazówka "wchodzi" mi z prędkościomierza (jest on wyskalowany do 80 km/h). wychodzi o jakieś 10 km/h.
Niestety nie znam historii tego skuterka i nie mam pewności czy jest to 50 czy coś więcej.

moduł jest odblokowany na 100% ;)

Wielkie dzięki za pomoc w oszczędzeniu paru złotych :)

Można wiedzieć co to za pojazd ?

z tego co widzę na fotce to Kymco Super 9 50 2T LC

Tak, masz zablokowane CDI jak w większości Kymco.

Podobno moduł jest blokowany do 9000 obrotów.

chyba tak, albo na 9 albo na 10 tys rpm, już nie pamiętam

rrrr... to już nie ogarniam - do ilu powinien kręcić odblokowany?

10-11 pewnie coś koło tego. Ale dokładnie nie wiem, w Vitalce miałem zablokowany no i nie było obrotomierza.