brak powietrza nie pcha paliwa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #116122
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372
    #116127
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    coś ci się chyba pomyliło.
    Powietrze wpada do króćca w filtrze powietrza, potem jest ono zasysane z filtra powietrza do silnika przez króciec ssący. Powietrze wpada do silnika, a nie jest wypychane. W gaźniku dodatkowo tworzy się mieszanka wybuchowa z oparami paliwa + powietrza, i ta mieszanka leci przez króciec do silnika, gdzie tam ulega sprężeniu i wypaleniu, a wypalona już mieszanka wychodzi przez wydech, a na końcu przez tłumik.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #116129
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    to co to może być

    #116130
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    to co dałeś na zdjęciu to króciec ssący, ale nie rozumiem jak może on pchać paliwo do filtra paliwa? paliwo idzie z baku do filtra paliwa, potem z filtra paliwa do gaźnika. Do króćca ssącego jest podczepiony jedynie wężyk podciśnieniowy.

    #116131
    agentmb
    Uczestnik
    • Postów: 295

    Chodzi Ci o to, że paliwo nie dochodzi do gaźnika? Długo nie jeździłeś? Jeśli skuter stał całą zimę, to wystarczy wlać odrobinę benzyny do gaźnika, gdy zapali to pociągnie z baku.

    A jeśli to nie to, to zapewne pompka się zepsuła.

    #116132
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    wężyk podciśnieniowy pcha powietrze do paku a z paku do filtra paliwa z filtra do gaznika.

    #116134
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    i właśnie mi oto chodzi ze nie mam paliwa w filtrze paliwa jak odłącze ten wężyk podciśnieniowy to skuter dalej działa a paliwa nie mam w filtrze paliwa.

    #116140
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    w takim razie zawiesił Ci się zawór podciśnieniowy, który jest wkręcony w bak. Należy wylać paliwo z baku, odkręcić zawór, i go wymienić na inny.

    #116141
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    ten kranik na dwa wężyki w paku

    #116142
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    w baku. Nie w paku. Tak to ten. Odkręć jedną śrubę, i go wyciągnij. Od razu podłóż wiadro aby paliwo wypłynęło.

    #116146
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    ah dzięki za pomoc temat uważam za zamknięty

    w baku. Nie w paku.

    #116151
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Polecam sprawdzić też czy owe dwa przewody nie są zgięte, ułamane, dziurawe.

    #116156
    Mario1
    Użytkownik
    • Postów: 1 223

    izdebski12 napisał:

    coś ci się chyba pomyliło.
    Powietrze wpada do króćca w filtrze powietrza, potem jest ono zasysane z filtra powietrza do silnika przez króciec ssący. Powietrze wpada do silnika, a nie jest wypychane. W gaźniku dodatkowo tworzy się mieszanka wybuchowa z oparami paliwa + powietrza, i ta mieszanka leci przez króciec do silnika, gdzie tam ulega sprężeniu i wypaleniu, a wypalona już mieszanka wychodzi przez wydech, a na końcu przez tłumik.

    już mi się nie chce tego tłumaczyć co i jak , ale ty jak nie wiesz jak działa króciec i kranik podciśnieniowy to już lepiej nie pisz bzdur , wiem że chcesz dobrze ale jak doradzasz to rób to dobrze ,
    a w skrócie ; króciec przez wężyk otwiera przepust kranika podciśnieniowego ( zasysanie ) a ten puszcza paliwo z baku do filtra paliwa gdzie potem dalej jest zasysane do króćca poprzez gaźnik w którym miesza się z powietrzem z filtra powietrza , żeby paliwo normalnie leciało to króciec , wężyk i kranik muszą być sprawne – o gaźniku już nie wspomnę.

    #116168
    zipp50
    Użytkownik
    • Postów: 372

    Mario1 nie wyraznie na pisałem temat za zamknięty

    #116174
    dabi1990
    Użytkownik
    • Postów: 33

    Mario tylko sprostowal

    #116185
    kokoniskoo
    Użytkownik
    • Postów: 39

    Jest jeszcze lepszy sposób. On Ci się zapewne po zimie przyciął, bo pozlewały się płyny i nie masz kompresji. Weź w strzykawkę trochę paliwa, wykręć świecę i wlej do cylindra (nie za dużo), później odpal skuter i pociągnij od razu go na wysokie obroty (trzymaj aż się wkręci, jeżeli będzie gasł to powtarzaj czynność, pamiętając o gazie). Wtedy on załapie ciąg, wytworzy się ciśnienie i zacznie pobierać paliwo.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button