Brak mocy i kręci do 7000 obrotów - Barton Sprint

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #155136 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    Witam,
    Mam Bartona Sprint’a z 2011 r. z przebiegiem ~3000 km. Jestem drugim właścicielem. Krótko po zakupie dusił się. Byłem w warsztacie, wyregulowali mieszankę paliwo-powietrzną i wyczyścili filtr powietrza za 30 zł :D. Przestało go dusić, ale kręci tylko do 7000 obrotów (max 14 000), a jego v-max wynosi 65 km/h. Mam kilka pytań:
    – Jest szansa, żeby kręcił do 12tyś+
    – Jak to naprawić
    – Gdzie takie coś naprawić i jaki jest tego koszt (bo te 30zł to troche mało sie wydaje, przez co naprawa mogła być „po łebkach”
    – kupić jakieś części ( jakieś szczegóły, które mogą poprawić osiągi)
    Pozdrawiam

    #155147 Reply
    Filippo73
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 475
    • Postów: 477

    Skąd wzięło Ci się 14000 obrotów???

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #155149 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    aa sorki, max jest 12tyś- czyli dobrze jakby krecil 10 000+

    #155156 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    skąd ty masz takie wartości obrotów?
    gdzie ci sie zaczyna czerwone pole na obrotomierzu ? Bo u mnie na 9 tyś i to zasadniczo oznacza odcięcie. Nie sugeruj sie że ktoś wyskalował obrotomierz do 16 tyś a prędkościomierz do 120

    więc jak go stuningujesz to sie bedzie kręcił

    wiekszość modułów tnie obroty na 9500 i to jest dość jak na nieprzygotowany silnik

    #155157 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    na blacie czerwone zaczyna się od 10 tyś a mój przy 7 tyś ma już odcinke (jeżeli to jest to). wiem ze nie powinno sie sugerowac ile jest na liczniku narysowane, ale mój kolega ma sprinta z 2012r. i odcinke ma przy 12tyś.

    #155190 Reply
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 137
    • Postów: 142

    Nie sugeruj się co wskazuje obrotomierz… Zobacz sobie na zippy pro 50. Prawdopodobnie masz blokadę do 45 km/h a licznik Cię oszukuje z tymi 65 km/h… Wymień moduł na odblokowany.

    #155191 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    kolega ma bartona 21 i jak jedziemy równo to pokazuje tak samo 60 km/h

    #155201 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Daj do porządnego majstra, niech przejrzy:)

    #155216 Reply
    FormaN
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 40
    • Postów: 40

    Jeżeli jest to 4t to jest odblokowany i więcej nie pójdzie a i tak licznik zawyża. Max. prędkość to właśnie realne 65km/h przy dobrym wietrze i kierowcy wagi mniejszej niż 50kg do tego bak 11 litrów i takie tam…. (chodzi o wagę samego moto).
    W 139qmb max moc zostaje osiągnięta na poziomie 6.5-7 tyś.obr więc dalsze kręcenia silnika na wyższe obroty to debilizm (w fmb wygląda podobnie). Wzrastają opory (bezwładności etc.), wymiana ładunku jest na tyle krótka, że moc wręcz spada a silnik się przegrzewa.

    #155223 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    FormaN napisał:

    Jeżeli jest to 4t to jest odblokowany i więcej nie pójdzie a i tak licznik zawyża. Max. prędkość to właśnie realne 65km/h przy dobrym wietrze i kierowcy wagi mniejszej niż 50kg do tego bak 11 litrów i takie tam…. (chodzi o wagę samego moto).
    W 139qmb max moc zostaje osiągnięta na poziomie 6.5-7 tyś.obr więc dalsze kręcenia silnika na wyższe obroty to debilizm (w fmb wygląda podobnie). Wzrastają opory (bezwładności etc.), wymiana ładunku jest na tyle krótka, że moc wręcz spada a silnik się przegrzewa.

    No okej, a jak można wytłumaczyć np. ten v-max
    http://www.youtube.com/watch?v=LQ6bNutDa-w
    spokojnie mu kręci do 10 tyś

    #155299 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    hmm ?

    #155300 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    Manetka gazu na full, silnik wyskakuje z ramy – a potem się dzieciaki dziwią, że po przejechaniu kilkuset kilometrów silnik do remontu 🙂
    Na tablicy pełno takich wraków do sprzedania 🙂

    #155317 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    benekpe- czytanie ze zrozumieniem

    #155368 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    ponawiam, czemu ma odcięcie (jezeli to jest to) przy 7 tyś

    #155385 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    bo tak odcina seryjny moduł

    #155395 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28

    wiecie za ile moge kupić odblokowany moduł do mojego bartona? bo na allegro nie umiem znaleźć

    #155401 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • Postów: 24
    • Postów: 28
Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Brak mocy i kręci do 7000 obrotów - Barton Sprint
Twoje informacje:




Back to top button