Brak ładowania aprilia rs 50

Witam posiadam aprilie rs 50 z 2006r z silnikiem derbi problemem jest brak ładowania a mianowicie slabe ladowanie moto jest u mechanika który rozkłada ręce powodem od dania do mechanika bylo iż moto nie chciał palić wymienione zoslolo sprzęgło gaźnik rozrusznik przekaźnik rozrusznika magneto wraz z iskrownikien moto ładnie pali jak tszeba lecz teraz nie ma ładowania raczej jest ale znikome regulator napięcia był podlorzony inny lecz to samo mechanik rozkłada ręce co jest przyczyną że nie ladjue???

regulator napięcia lub porądnica. mechanik zapewne nie umie tego diagnozować wiec coś tam powymieniał ale niekoniecznie na dobre i właściwe wiec dalej nic nie wie

Zamówiłem regolaror napięcia dobrej firmy sgr(guiera) dedykowany dla tego modelu mechanik dał znać iż teraz myśli że była wina regulatora zobaczymy jak regolaror przyjdzie

Prądnica jest oryginalna ducati też ją podmienił na zamiennik który kupiłem wraz z magnetem ducati lecz prądnica to jakiś zamiennik i na obu to samo znikome ladowanie

Znikome, to znaczy jakie? Mierzyliście napięcie na biegunach akumulatora? W ogóle mierzyliście jeszcze cokolwiek, czy tylko cała naprawa polega na wymianie części po kolei?

Tzn wymiana części polegała na tym że aprilia nie paliła sprzęgło to już byl szrot i gaźnik był 28mm bez ssania sprzęgło zostało wymienione na oryginalne i gaźnik na delerto 17mm(dererto)ze ssaniem nadal był problem z odpalaniem mechaniki wymienił akumulator jakiś dobry przekaźnik aku chiński dobry zamiennik) rozrusznik(tec) magneto ducati cewki zostawił które były ducati moto po tych wszystkich wymianach pali tak jak powinien na koniec swojej pracy mechanik sprawdził ladowanie i okazało się że ladowanie jest kiepskie chyba 12,6 albo 8(dowiem się dokładnie napisze) jak się włączy światła to słabnie ladowanie wkonco mechanik stwierdził że cewki jedne jak i drugie się nie nadają (z magnetem byle cewki nie oryginalne to są nie dukati) później doszed do wniosku że jednak to wina regulatora