Brak iskry gb Street

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #693742 Reply
    Przemek Kamieniarz
    Uczestnik
    • Postów: 1

    PROBLEM Z GB STREET GDY JECHAŁEM ZACZĘŁO COŚ STUKAĆ Z SILNIKA ZACZĘŁO CORAZ GŁOŚNIEJ MOTOR NAGLE ZGASŁ I NIE CHCIAŁ ODPALIĆ PO ROZŁOŻENIU OKAZAŁO SIĘ ŻE ODKRĘCIŁO SIĘ MAGNETO SKRĘCIŁEM JE I DALEJ NIE CHCIAŁ ODPALIĆ OKAZAŁO SIĘ ŻE NIE MA ISKRY sprawdzałem CEWKE ŚWIECE FAJKĘ MODUŁ dalej nie znalazłem, przyczyny

    #693745 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • Postów: 282

    1. Klin na wale korbowym – zwróciłeś uwagę przed montażem? Jest? W jakim stanie?

    2. Koło magnesowe – nie uszkodziło się?

    3. Stator – brak widocznych uszkodzeń mechanicznych przewodów, cewek, impulsatora? Sprawdziłeś rezystancję, żeby wykluczyć uszkodzenia uzwojenia?

    Jeżeli wcześniej silnik chodził to najpierw skoncentrowałbym się na tych podzespołach.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #693746 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Klin włożyłem dziś nowy dalej nic
    Magnto włożone też inne i nic
    Jedna cewka jest delikatnie przetarta lecz żeby to sprawdzić włożyłem ją do moto kumpla i bez problemu odpalił

    #693747 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zauważyłem też że magneto chodzi troszkę krzywo może być to przyczyną i gdy próbuję sprawdzić czy idzie prąd ze stator to według probowek ten prąd nie idzie mimo że kręcę rozrusznikiem

    #693750 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • Postów: 282

    Próbnikiem nie sprawdzisz. Pomoże Ci miernik elektryczny i pomiar napięcia prądu AC. Przewód z cewki zasilającej moduł zapłonowy, masa i kręcenie rozrusznikiem.

    Jasne, że krzywe koło magnesowe będzie miało wpływ, ale mówiłeś, że podmieniłeś. Może to czop wału korbowego jest skrzywiony?

    #693752 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wytarty stożek na wale tak podejrzewam

    #693754 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak sobie myślę że gdy włożyłem pokrywę z statorem od innego moto to iskry też nie było. Ze stwora wychodzi 5 kabli 2 żółte niebieski, brązowy i zielony patrzyłem miernikiem i o ile. Dobrze pamiętam to pokazywało że prąd jest tylko w niebieskim i brązowym a w pozostałych 3 nie było i na kablu idącym do cewki zapłonowej też nie było prądu

    #693758 Reply
    LuK444Sz
    Uczestnik
    • Postów: 282

    2 żółte – ładowanie akumulatora, światła, itd.
    1 niebieski – impulsator
    1 brązowy/czerwono-czarny – cewka zasilająca moduł zapłonowy
    1 zielony – masa

    Żółte na tym etapie Cię nie interesują. Na niebieskim interesuje Cię rezystancja. Na brązowym interesuje Cię rezystancja, napięcie AC przy kręceniu rozrusznikiem.

    Kwestia tylko taka, że na prostym wale ma być klin, koło magnesowe ma chodzić prosto bez żadnego bicia. Tu istotną rolę gra dokładność, inaczej iskry nie będzie.

    #693761 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czyli gdybym miał miernik elektryczny to z niego idzie czarny i czerwony kabel który do czego przyłożyć bo jestem w tym trochę ciemny

    #693823 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Przylozylem miernik do brązowego kabla i jak kręciłem rozrusznikiem to pokazywało 0.25 volta

    #693868 Reply
    Przemek
    Gość
    • Postów: 89 724

    Usterka znaleziona dziękuję za pomoc. Było to moje niedoptrzenie okazało się że winny był moduł mimo że go sprawdzałem lecz okazało się ze nie dokładnie

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Brak iskry gb Street
Twoje informacje:




Back to top button