Blokady Aprilia rs 50
- This topic has 11 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 9 years, 11 months temu by
Rudy102.
-
AutorWpisy
-
6 kwietnia 2013 dnia 21:41 #112402
Witam.
Posiadam maszynkę Aprilia Rs 50 2010 rocznik i mam małe problemy z blokadami.
Wiele czytałem na temat blokad w tym motorowerze i mam już mętlik w głowie… Na Rs’ce wyciągam 83kmh (90kg waże) i to jest totalny mój max na prostej. Obroty wtedy na 6 biegu nie przekraczają 10k – zegary mają zakres do 12k. Na Neutralu leci do 12k (na 0 biegu)
Jak kupowałem to właściciel mówił, że ma coś w uk. wydechowym. Katalizator, końcówka i coś tam jeszcze.
I tutaj mam pytanie, wie ktoś może jakie blokady posiadają 2010 roczniki? Czy wymiana wydechu na np. LeoVince dałaby mocy do magicznej bariery 100kmh?
6 kwietnia 2013 dnia 21:45 #112405na co ci szybciej ? tyle w zupełności wystarczy
6 kwietnia 2013 dnia 21:52 #112407No oczywiście, że starczy. Jednak, żeby jeździć spokojnie po mieście 50 kmh muszę mieć załączoną czwórkę! Jedynką pojadę max do 18 km, co podczas startu trochę denerwuje, co 1,5 sekundy bieg zmieniać…
6 kwietnia 2013 dnia 22:02 #112408przywileje manulału – ciągła zmiana biegów , zwiększenie mocy ci nie pomoże tylko bedziesz musiał szybciej zmieniać biegi , zmiana zębatek na łańcuch pomoże ale wtedy straci na starcie.
6 kwietnia 2013 dnia 22:10 #112410Jednak jakby było więcej mocy to spokojnie mógłbym po mieście jeździć na trójce. Vmax podałem żeby mniej więcej pokazać ile ma tej mocy.
Irytujące są też sytuacje poza miastem, gdzie nie kładąc się po całości na moto wyciągnę 80kmh po 15 sekundowym trzymaniu manetki do oporu. Jakby to już był jego limit, a powszechnie wiadomo, że apki ciągną do tej stówki.Mój kolega na Kymco Super 9 z kumplem na pace (razem 135kg) ma lepsze przyśpieszenie i vmax ode mnie!
6 kwietnia 2013 dnia 22:16 #112413zmiana cylka na większy dodaje poweru co za tym idzie szybciej wkręca się na obroty ,- czyli zmiana zębatek i cylka na większy = osiągalny efekt , do tego jeszcze sportowy wydech i jest git.
6 kwietnia 2013 dnia 22:24 #112415Boże… Po pierwsze nie mam zamiaru zwiększać objętości oraz wydawać sporych pieniędzy (ew. układ wydechowy). Po prostu chcę się upewnić co do blokad, a nie od razu tuningować. Jakbym go zrobił to i by nawet 130+ leciał, a tyle mi nie potrzebne 😉
Zębatki mam seryjne, na których POWINIEN lecieć 100kmh.
Jeśli nie masz dodatkowej wiedzy na temat tego modelu, a tylko wiedzę ogólną to będę zmuszony Ci podziękować.6 kwietnia 2013 dnia 22:39 #112417a z czego ty byś chciał wziąść to moc – z rękawa ? jak nie chcesz nic robić to nie rób ,a te 130 to z przepaści chyba .
6 kwietnia 2013 dnia 22:48 #112418Uważasz, że po tuningu Aprilia nie poleciała by tyle? Widocznie nie jesteś w temacie….
Moc to ma, ale jest ZABLOKOWANE, więc trzeba ODBLOKOWAĆ. Rozumiesz? Założyłem ten temat po to, żeby dostać informacje od kogoś go może ma ten model, albo miał z nim do czynienia i wie o jego blokadach. Nie chce po prostu niespodzianki, że wymienię wydech a tu bum, 5 kmh więcej…
http://www.youtube.com/watch?v=m6A2wIN2p-s
110km – sportowy wydech i inne zębatki. Wymień silnik i masz 130km+7 kwietnia 2013 dnia 10:25 #112496Na więcej nie licz, ważysz 90kg i się dziwisz, że jedzie wolno?
Znajomego aprilia (z AM6) wyciągała 97km/h, ale on ważył 70kg.7 kwietnia 2013 dnia 13:28 #112562A więc to ma, aż takie znaczenie ? 😀 Dobrze, że na diecie jestem haha. W sumie by pasowało, teraz mam 88 i dziś jechała 85. Jest motywacja 🙂 Czkam na prawo jazdy, bo już się nie mieszczę za szybkę… :/
Dobra, wielkie dzięki za odpowiedź 😉
10 kwietnia 2013 dnia 18:20 #113135Starsze wersje miały dławiki w układzie wydechowym musisz odkręcić wszystko i przejrzeć czy nic nie zostało. 83km/h to już prawie Vmax dla silnika am6 seryjnego więc zapomnij o tych 110-120km/h z youtuba.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.