blokada wariatora

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #21272
    kustosz
    Użytkownik
    • 16
    • 219Postów:

    Mam pytanie odnośnie blokady wariatora. Czy ktoś już jej używał ? Jak sie spisuje ? No i jak sie ją montuje ?

    #21275
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Odkręcasz nakrętkę na wale, zdejmujesz wiatrak i przeciwtależ a następnie zakładasz na tuleję pierścień ograniczający przesuw wariatora. Następnie składasz wszystko w odwrotnej kolejności. Czasem zmienia się tuleję na zablokowaną. Blokada wariatora zmniejsza osiągi, jest podstawową blokadą w skuterze 🙂

    #21277
    kustosz
    Użytkownik
    • 16
    • 219Postów:

    chodzi o tą blokadę
    allegro.pl/blokada-wariatora-do-skuterow-2t-peugeot-i1417684873.html

    #21279
    grocik
    Użytkownik
    • 5
    • 310Postów:

    tam gdzie masz te dziury w skrajnych punktach, wkręcasz śruby od przekładni i blokujesz tymi żabkami o ząbki przeciwtalerza i jazda kluczem 😀

    Edit: http://www.youtube.com/watch?v=IW-7ORlBzCk
    podobnie jak tu, on ma coś podobnego 😀

    #21280
    kustosz
    Użytkownik
    • 16
    • 219Postów:

    dzięki wielkie 😀 . Musze w końcu wyciągnąć tą tulejke z wariatora, bo nie chce wiecznie jezdzic 60km/h 🙁

    #39118
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    siema mam kymco vitality 2t i jak myślę to trzeba tak zrobić by odblokować wariator.Odkręcamy boczek przekładni odkręcamy tą zębatke przy wariatorze i zdejmujemy pasek puźniej zsuwamy pierścień zakładamy wszystko tak jak wcześniej (oprucz pierścieńa z tulejki) i mamy blokade z wario zdjętą tak??????????? bo sam nie wiem proszę o odpowiedz jak najszybszą

    #39119
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    czy to tak ma być jak ja opisałem

    #39120
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    z tego co pamiętam trzeba zmienić tulejkę bo oryginalna blokowana jest z pierścieniem. W zestawie ze skuterem była druga którą trzeba tam wsadzić.

    #39121
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Nie, jak zdejmiesz całkiem tuleje to poharatasz pasek. Tuleja musi być tylko bez rantu.

    #39128
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    to tego pierścienia nie da się wyjąć??

    #39129
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    można go odciąć od tulei, ale czy nie szybciej jest zmienić całą tuleję ?

    #39131
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    ale skąd ja ci wezmę tuleje ale jak zdejmę pierścień z tulei to się nic nie stanie takie jak np: wał cały pójdzie się jeb** albo co innego proszę o odpowiedz

    #39133
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    hehe a czemu miałby wał pójść ? Przecież to tylko zmiana elementu… Wał może pójść np. gdy nie wlejesz oleju i zatrzesz silnik. A skąd weźmiesz tuleje – powinna być dodana do skutera tak samo jak instrukcja obsługi, odblokowana dysza, gwarancja i narzędzia.

    #39134
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    heh ale ja nie mam żadnych narzędzi dodanych do skutera chyba ,musiał bym ojca zapytać a tak naprawde jak zdejme pierścień z tuleji nie wymieniając tuleji to się nic nie stanie

    #39135
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    jak zdejmę pierścień z tulei to się nie zepsuje mój kymco vitality i czy prędkość wzrośnie do przynajmniej 65km/h

    #39136
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:

    zbyniu napisał:

    heh ale ja nie mam żadnych narzędzi dodanych do skutera chyba ,musiał bym ojca zapytać a tak naprawde jak zdejme pierścień z tuleji nie wymieniając tuleji to się nic nie stanie

    Nie zdejmiesz pierścienia z tulei, tuleja jest wytoczona z pierścieniem, do nowego skutera dają zestaw odblokowujący – tuleja i dysza 85. trzeba wymienić.

    #39137
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    nic się nie zepsuje, fabrycznie odblokowane są bez pierścienia na tulei i jakoś się nie psują. A latać będzie po pełnym odblokowaniu i dobrym dotarciu do 80 km/h.

    A oto pełny zestaw dodawany do skutera, nie ma tylko na zdjęciu zapasowego kluczyka z blaszką kodową:

    #39138
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    aha dzięki kolego ale nie widzę odblokowanej tulei tam jest w środku tego klucza a i andrzej2310:gdzie ta dysza 85 madi też jest ????

    #39139
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    bo tuleję i dyszę odblokowane mam w skuterze, dla tego ich nie ma na zdjęciu… 🙂 Dysza jest 85 lub 88 nie pamiętam dokładnie

    #39140
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    aha to dzięki kolego pomogłeś mi bardzo pozdro

    #39141
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:

    Uploaded with ImageShack.us

    #39142
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    ja pierdziele jak ojciec to wzioł i zgubił to nie wiem co zrobie a da się tą blokade ztoczyć jakoś????

    #39143
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:

    zbyniu napisał:

    ja pierdziele jak ojciec to wzioł i zgubił to nie wiem co zrobie a da się tą blokade ztoczyć jakoś????

    Tak bez problemu.
    http://kymcosklep.bazarek.pl/opis/959977/tuleja-wariatora-bez-kolnierza-do-kymco-super-9s–vitality-2t–bet–win-50.html

    #39144
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    andrzej a jak mam to zrobić bo mniej więcej wiem ale nie dokładnie

    #39145
    roomcajz
    Uczestnik
    • 17
    • 1 073Postów:

    zdejmujesz osłonę przekładni, odkrecasz śrubę mocującą przeciwtalerz wariatora, wyjmujesz starą tuleję , zakładasz wariator na nową tuleję, zakładasz pasek i przykręcasz przeciwtależ, skręcasz osłonę przekładni.

    najtrudniej jest odkręcić śrubę mocującą przeciwtalerz bo wszystko kręci się razem z wałem.
    można kluczem pneumatycznym, można wsaadzić coś w ząbki przeciwtalerza- najlepiej specjalną blokadę- bo jak zaprzesz o tylko 1 ząbek to może się złamać

    #39158
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    więc pytam jasno czy da się ztoczyć blokade z starej tulei jak da się to jak ją ztoczyć wykręcić ją czy co . i ile pujdzie moje kymco vitality po zdjęciu tulei bo nie chcę się toczyć ciągle 55km/h

    #39159
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    raczej po zdjęciu blokady ze starej tulei

    #39161
    zbyniu
    Użytkownik
    • 0
    • 79Postów:

    a i popatrzcie na zdecie przesłane od andrzeja2310 na tej tulei zablokowanej jest ta blokada i jak ją zdejmę i wsadzę to pasek się nie zużyje prędzej bo chyba pod tą blokadą na tulei jest gwint lubo coś czy po prostu da sie ją zsunąć palcem plis o jasną odpowiedz bo nie chcę rozwalić vitalitke bo to dość dobry sprzęt i drogi

    #39163
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Chłopie wyżej miałeś już jasno napisane – NIE ściągniesz pierscienia z tulei ponieważ tuleja jest razem z nim wytłoczona – tzn. że to jest jeden element i nie da się tego rozdzielić. Jak dobrze dotarta to jak Madi pisze – około 80km/h. Musisz mieć ODBLOKOWANĄ tuleje wariatora do twojego skutera bo inaczej nic nie zrobisz.

    #39165
    andrzej2310
    Uczestnik
    • 0
    • 315Postów:

    Blokada to ten kołnierz na tulei, tego się nie da ściągnąć jedynie dać tokarzowi niech to stoczy, z lewej na obrazku masz tuleję odblokowaną, jak nie to kupić dałem Ci link do sklepu.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button