Blokada Toros F16

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #106516 Reply
    Micek331
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 30
    • Postów: 32

    Witam. Mam mały ból w sercu, ponieważ niedawno dowiedziałem się przypadkiem, iż w moim Torosie F16 istnieje blokada obrotów na module zapłonowym. W tym rzecz, że kupiłem skuter ok 3tyg. temu i nie zapłaciłem jeszcze za niego ani jednej raty, a już pokusiłem się, aby testować go bez tej właśnie blokady, której usunięcie to (stety lub niestety) jest rozłączenie jednego kabelka od blokady modułu zapłonowego, który umieszczony jest jak wiecie tuż pod ”boczkiem”. W instrukcji piszą, że docieranie tego torosa powinno wyglądać w ten sposób: ”..do 1000km przebiegu nie należy przekraczać prędkości 40km/h” , lecz w sklepie powiedziano mi, że ponoć wystarczy dobre 500km przebiegu, aby minimum dotrzeć. Na obecną chwilę mam jakieś +- 550km przebiegu no i już go testowałem bez tej blokady obrotów (w poradniku na yt jak ściągnąć tę blokadę gość miał coś ok. 300km przebiegu gdy ją ściągną). Cieszyłem się, gdy v-max podniosło się z 55km/h na ok. 80km/h, lecz boli mnie trochę to, że tak ”przykatowywałem” tego zipp’ka, he ^^. I tu moje pytania:
    1) Czy w ogóle warto jeździć bez tej blokady obrotów?
    2) Jakie mogą być konsekwencje takiej jazdy?
    3) Czy w Torosie F16 istnieją jeszcze jakieś inne blokady ograniczające?
    Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedź. (:

    #106521 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    1. Czasami warto mieć trochę zapasu mocy ;D .
    2.Po ściągnięciu blokady skuter jeździe więcej niż 45 km/h, co według prawa polskiego powoduje że skuter zamienia się w motocykl.
    3.Blokady może jeszcze mieć . Może Wariator , gaźnik , filtr powietrza , zawirowywacz spalin . Możliwości jedt dużo

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #106522 Reply
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • Postów: 500
    • Postów: 511

    F16 więcej blokad nie będzie miała.

    #106524 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • Postów: 723
    • Postów: 750

    Ta blokada dusi silnik. Lepiej ją zdjąć. Nie musisz przecież przekraczać tych 45 km/h. Nie zawsze blokadą jest ten kabelek. U mnie na przykład był moduł do wymiany. Kabelka żadnego nie było.

    #106552 Reply
    romet727p10
    Użytkownik
    • 51
    • Postów: 420
    • Postów: 471

    Ja swojego Rometa odblokowałem po jeśli dobrze pamiętam 463 km przebiegu. Teraz 6000 i nic się nie dzieje 🙂

    #106556 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Zapewne chodzi ci o mój film na youtube. 300 km miałem, ale to nie znaczy, że jeździłem bez blokady. Raz odpiąłem aby sprawdzić ile jedzie. I jeździłem zawsze z nią bo wtedy spalanie miałem 2L/100KM a nie 5L/100KM. Jednak doszedłem do wniosku, że jak będę teraz jeździł na moim nowym torosie nr 2, to bez blokady, gdyż po prostu prędkość 45km/h jest nie bezpieczna. – Przy tej prędkości nie można zmienić pasa ruchu z 4 na 1 do lewo skrętu np. na drodze gdzie jest ograniczenie do 80, i rajdowcy pędzą nawet setką.

    #106559 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • Postów: 723
    • Postów: 750

    izdebski12 napisał:

    Zapewne chodzi ci o mój film na youtube. 300 km miałem, ale to nie znaczy, że jeździłem bez blokady. Raz odpiąłem aby sprawdzić ile jedzie. I jeździłem zawsze z nią bo wtedy spalanie miałem 2L/100KM a nie 5L/100KM. Jednak doszedłem do wniosku, że jak będę teraz jeździł na moim nowym torosie nr 2, to bez blokady, gdyż po prostu prędkość 45km/h jest nie bezpieczna. – Przy tej prędkości nie można zmienić pasa ruchu z 4 na 1 do lewo skrętu np. na drodze gdzie jest ograniczenie do 80, i rajdowcy pędzą nawet setką.

    Z tymi pięcioma litrami to przesadziłeś. Ja zdejmowałem blokady po 300 km i nie palił więcej niż 2,7 l na 100 km.

    #106560 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Nie przesadziłem. Bez blokad przejechałem 120km i cały bak się spalił w którym było 5,5L. Z blokadami spalanie było coś około 2L/100KM bo na pełnym baku przejechałem ponad 250km. Może, to źle był ustawiony gaźnik?

    #106562 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • Postów: 723
    • Postów: 750

    No coś na pewno nie tak. Spalił tyle co 500-setka 🙂

    #106603 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Może to dla tego, że go wtedy cały czas „piłowałem” na full manetkę?

    #106639 Reply
    matol1798
    Użytkownik
    • 27
    • Postów: 723
    • Postów: 750

    Nie wydaje mi się żeby aż tak dużo spalił. Nawet przy piłowaniu 🙂

    #140960 Reply
    boberek
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 2
    • Postów: 2

    izdebski12 oglądałem twój filmik na yt z blokadami zrobiłem tak jest efekt ale mały jedzie jakieś 60/63 czasami ledwo 53 proszę o pomoc

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Blokada Toros F16
Twoje informacje:




Back to top button