Blokada na tłumiku

Witam! Byłem u swojego mechanika z Vitalityką 2t na zdjęciu ślepej kiszki. Zawsze wydawało mi się, że odcina się tylko tą rurkę na tłumiku, lecz on odciął i wyją też ten gumowy przewód nad tłumikiem "tzw zawór coś tam cos tam " chyba katalizator czy coś od tego. Czy to normalne? Czy trace przez to gwarancje ?

Tak tracisz.

W Vitalce Ci gwarancja nie potrzebna :)

ale sytuacja wygląda tak, że jak dzwoniłem do kilku serwisów to powiedziano mi, że lepiej żebym sam to dał do kogoś i gwarancji nie stracę. Skuter był odblokowywany przy 300km, tylko nie zdjęli tej ślepej kiszki. Powiedzcie mi teraz, czy mechanik dobrze zrobił odcinając ten gumowy kabel? Czy napewno trace gwarancje, gdyż skuter był odblokowywany, tylko tego nie zdjęli(znajomy ma super9 i mówił, ze na Wale Miedzeszyńskim mu to zdjęli). Dodam jeszcze że jak sprawdzałem v-max to do 80 nie dobiło:/ tylko 75-77, tylko przyspieszenie wzrosło, co zrobić żeby było te 8 dyszek pełne ;D

skuterek123 napisał:

Dodam jeszcze że jak sprawdzałem v-max to do 80 nie dobiło:/ tylko 75-77, tylko przyspieszenie wzrosło, co zrobić żeby było te 8 dyszek pełne ;D

Schudnąć :)

Na Wale Miedzyszyńskim to jest autoryzowana stacja Kymco, więc jakbyś tam zrobił to gwarancji byś nie stracił, ale podejrzewam, że dałeś do zwykłego garażowca i po gwarancji.

Ja myślałem żeby odciąć tą metalową rurkę w Agility RS 50 2T Naked jak zaczyna się tłumnik ( od cylindra jakieś 3-6 cm ) i leci w samą górę :) i później jest gumowa rurka :)

waże ok 80 kg :P zawsze moge powiedzieć że to było zdejmowane w autoryzowanym serwisie. Trochę martwi mnie ten przewód gumowy. Widziałem u kolegi.. ma to, nie ma ślepej kiszki a 80 leci

Nie wiem jak to u Ciebie wygląda więc Ci nie powiem czy powinno być czy nie.
A jakbyś miał w ASO zrobione to pewnie jakiś wpis w książce serwisowej by się znalazł.

Mi chodzi o ten gumowy przewód nad tłumikiem

http://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=667&q=kymco+vitality+2t&oq=kymco+vitality+2t&gs_l=img.3...0.0.1.70.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0.0..1ac..16.img.lSRRWnmdn9s#hl=pl&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=kymco+vitality+2t+t%C5%82umik&oq=kymco+vitality+2t+t%C5%82umik&gs_l=img.3...439212.440482.0.440655.7.7.0.0.0.0.246.717.3j2j1.6.0...0.0.0..1c.1.16.img.b0WMJGADKtU&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.ZGU&fp=8efa8b0e571b4990&biw=1366&bih=667&facrc=_&imgrc=RBZP4kZRkKPcBM%3A%3B_dQIfbEw7harjM%3Bhttp%253A%252F%252Fi43.tinypic.com%252F4i1yj9.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Farchiwumallegro.pl%252Fseryjny_wydech_do_kymco_vitality_2t_super9-536420825.html%3B800%3B600 widzisz wyżej troche po lewej stronie od tej czarnej blaszki z napisem KYMCO i jakes numery? jest tam to od czego wychodzi ten przewód. Tej całości nie mam

sorka, zdjęcie jest tutaj na jakiejs aukcji http://www.speedfight.pl/viewtopic.php?f=13&t=21628

proosze o pomooc. Martwi mnie ten katalizator, czemu go wyjał? czy powinienem do niego iść na reklamację?

Odświerzam, dodam jeszcze że nie był to katalizator tylko tzw"zawór od czegośtam" (ta gumowa rurka nad tłumikiem) i jeszcze.. co zrobić żeby było te 8 dych? prooosze o poomoc

Był to chyba zawór EGR