Barton Ranger Classic 50 Stuki w silniku

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #308836
    Konrad Szatkowski
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Witam dopiero co kupiłem nowego Bartona Rangera. Przejechałem nim nie całe 60km. Dodam,że jest to mój pierwszy motorower na biegi.
    Pojeździłem nim dzień wszystko było w porządku powoli już opanowałem biegi i myślę,że szło mi to całkiem sprawnie.
    Dziś gdy chciałem jechać na przejażdżkę usłyszałem głośny stuk przy zmianie z 2 na 3. Bieg wszedł ale jadać ciągle było słychać stukanie.
    Zbagatelizowałem sprawę bo na 4 biegu już nie było słuchać stuków. Lecz gdy się zatrzymałem stuki dochodziły na 1 jak i 2.
    Na 4 nadal nic nie było słychać.
    Jechałem dalej aż w pewnym momencie przekładnia zacięła się w ogóle nie można było zmienić biegu.
    Teraz przy odpaleniu nawet na luzie słychać jakiś łomot tak jakby w silniku albo w skrzyni
    Jak to możliwe że w nowym motorze tak szybko się coś zepsuło?
    Co może być przyczyną proszę o pomoc.

    #308837
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 956

    skoro jest nowy to nie wnikaj jaka jest przyczyna tylko odstaw go do gwaranta. przeciez i tak sam tego nie bedziesz naprawiać

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #308838
    Konrad Szatkowski
    Uczestnik
    • Postów: 5

    Tak też myślałem ale najbliższy serwis mam bardzo daleko a wiadomo jak to jest z tymi gwarancjami. Może lepiej oddać go do mechanika po prostu?

    #308854
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 956

    ale nie znasz charakteru usterki.
    jak to jakaś pierdoła, spadła spręzynka czy cięgiełko – to ok. A jak ci pomieliło silnik bo był źle złożony.. to jesteś z 1100 w plecy + robota.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button