Barton Fighter Proszę o pomoc w tuningu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #112551 Reply
    kamil3474
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 1
    • Postów: 6

    Witam mój Barton Fighter na docieraniu proszę o Linka do allegro jaki moduł odblokowany kupic i jak z tymi zębatkami porobić żeby miał moc
    I czy fighter ma blokady?

    i jak najlepiej docierać i do ilu km i czy może być olej MOBIL.1 do 4t

    #112574 Reply
    MarSen
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 249
    • Postów: 260

    Barton Fighter nie ma blokad. Docieranie to po prostu normalna jazda z uważaniem żeby nie przegrzać. Pierwsze 30km jest bardzo ważnie, jak masz około 25km to możesz dać mu w palnik. Później jeździsz normalnie, ze zmienną prędkością. Nie ciągle na max i nie na minimum obrotów. Zębatki możesz zmienić na takie, żeby miał albo większe przyspieszenie albo prędkość (prędkości się nie opłaca, bo we dwóch to będzie katorga. Na oryginalnych zębatkach nie ma najlepiej nawet).

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #112699 Reply
    kamil3474
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 1
    • Postów: 6

    MarSen napisał:

    Barton Fighter nie ma blokad. Docieranie to po prostu normalna jazda z uważaniem żeby nie przegrzać. Pierwsze 30km jest bardzo ważnie, jak masz około 25km to możesz dać mu w palnik. Później jeździsz normalnie, ze zmienną prędkością. Nie ciągle na max i nie na minimum obrotów. Zębatki możesz zmienić na takie, żeby miał albo większe przyspieszenie albo prędkość (prędkości się nie opłaca, bo we dwóch to będzie katorga. Na oryginalnych zębatkach nie ma najlepiej nawet).

    to jaka ma byc zebatka z przodu a jaka z tyłu na moc?

    #112702 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    nie ma znaczenia tyl czy przod – predkosc czy moc
    dasz do przodu wieksza bedzie szybszy tak samo bedzie szybszy jak dasz do tylu mniejsza i na odwrot przod mniejsza mocy wiecej tyl wieksza mocy wiecej
    pomieszalem ale pomysl teraz 🙂

    he he he

    4T FOREVER

    PS.zeby bawic sie zebatkami na spida trzeba miec wiekszy cylinder fabryczny nie bedzie mial jak tego uciagnac

    #112718 Reply
    sebek
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 82
    • Postów: 91

    Moc:
    Tył – większa zębatka
    Przód – mniejsza zębatka

    Prędkość
    Tył- mniejsza zębatka
    Przód- większa zębatka

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Barton Fighter Proszę o pomoc w tuningu
Twoje informacje:




Back to top button