aerox za miesiąc

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #297921
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    witam tak jak wyżej kupuje roxa za miesiąć nie dawno upatrzonego sprzedał gościu niestety a na podkarpaciu to troche słabo z roxami który byłby dobry ? http://olx.pl/podkarpackie/q-yamaha-aerox/ poradźcie bo masakra 🙁

    #297925
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    tak nie bardzo wiadomo które ogłoszenie masz na myśli..

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #297927
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Skoro nie ogranicza cię budżet (duża rozpiętość w propozycjach z linku) to bym brał jak najnowszy i jak najbliższy stanowi oryginalnemu. Żadnego tuningu, przeróbek, rasowań, gmerania – bo nie wiadomo co ktoś zrobił, czy dobrze i na jakich częściach. Ale wiadomo doskonale po co: żeby zapier…c więcej, niż fabryka dała. Więc chyba od tego:
    http://olx.pl/oferta/yamaha-ns50-aerox-yq50-praktycznie-nowy-CID5-IDcVYJ1.html#4d4eb71ccf
    w dół:
    http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-yamaha-aerox-r-50-koniecznie-zobacz-godny-uwagi-3tys-przejechane-CID5-IDe4pUb.html#1daba7b65d
    http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-50-naked-2013r-CID5-IDcZpyb.html#4d4eb71ccf

    #297928
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Max do 4K . wombat chodzi mi o to żeby z podkarpacia jakiegoś roxa wybrać dobrego .

    #297929
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Podtrzymuję. Bym jechał oglądać model jak najnowszy i z najmniejszą ilością przeróbek:
    http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-50-stage-6-zamienie-CID5-IDdaqyL.html#1441944fc9

    #297930
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Też wlasnie myslalem o nim ;p
    A wgl czy dużo jest roboty przy roxach . bo to bedzie mój 1 skuter ;p w sensie wymieniana czegoś tam i wgl ;D? Czy raczej nie ?

    #297931
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Trochę zależy jak intensywnie używasz (i w jakim stanie kupisz), ale instrukcja prawdę ci powie:
    http://cdn.yamaha-motor.eu/owner-manuals/Scooters/U3C6E1.PDF
    strona 33 i kolejne + istotne informacje (do zapamiętania) po 61.
    Jak na takiego malucha, to roboty o połowę mniej, niż z jakimkolwiek KYMCO 🙂
    Jaki byś nie kupił, żeby nawet mówili że ideał, zacznij od generalnego przeglądu: wymiana oleuj przekładniowego, płynu chłodzącego, płynu hamulcowego, prania i olejowania filtra powietrza,wymiany świecy, ustawienia zaworów, sprawdzenia napędu (pasek, sprzęgło, wariator), klocków hamulcowych, akumulatora, ładowania, zawieszenia – słowem wszystkiego. Jak tego nie zrobisz na początku, nie będziesz wiedział co masz. A możesz sobie narobić kłopotu na później, bo zaniedbany sprzęt zacznie ci się sypać i zamiast w sezonie śmigać, będziesz klął i latał po mechanikach.

    #297933
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    To oni to na przegladzie zrobią ?! .

    Na praktyki dojechać i POJEZDZIC ;p

    Slyszalem że takie wydechy jak w tym za 4200 to na 70cc bo na 50 będzie zamulal czy jak ? Takjakby za mocny wydech na 50 i może coś się jebać ?

    Kurde angielski ;x Ja kalecze ang… ;///

    #297934
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    skoro jedzie 90 to raczej mu nie zmula. aczkolwiek w te 90km/h na seryjnym cylindrze to tak średnio ufam. Chyba że licznikowe 90. No to wtedy tak.

    #297935
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    I jeszcze bez wiekszego gaźnika jak na ten wydech

    #297936
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    ale z netu korzystasz, no to po kawałku: https://translate.google.pl/?hl=pl
    Read this manual carefully before operating this vehicle.
    Przed uruchomieniem pojazdu dokładnie przeczytać ten podręcznik.
    Dużo też jest obrazków, prawie jak komiks :-)))
    *
    Wątpię. Musisz zlecić i przypilnować wykonania. Chyba, że masz gdzieś zaufanego mechanika, co lubi dłubać, bo by się też przydało przesmarować linki (opisane w instrukcji), wyregulować klamki (też opisane), nasmarować podpórkę itp. Nie licz na rzetelne wykonanie tego wszystkiego w pierwszym z brzegu serwisie.

    #297938
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Nie ma większego gaźnika jak na ten wydech to tak może być ? Nie dusi go ;D?

    #297939
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    No i i nie wiem czy go brać w marcu jak innych ogłoszeń nie bbędzie brać? Wombat ?

    #297940
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Na podstawie opisu z ogłoszenia i zdjęć…? Oszalałeś? Umów się teraz, pojedź (najlepiej z kimś, a jeszcze lepiej z kimś kto się zna, a jeszcze lepiej, z kimś kto się zna i ma/miał aeroxa, więc wie gdzie szukać fuckupów). Jak na miejscu nie stwierdzicie fatalnej pomyłki, to można rozważać, a nawet zadatkować – może gość poczeka ze dwa tygodnie (tylko może ci go w tym czasie zajechać, albo rozmontować) :-)))
    Warto pooglądać kilka, będziesz miał porównanie stanu i zgodności opisów z rzeczywistością.

    #297941
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    po pierwsze w marcu to go może już nie być. Zacznij się napalać jak będziesz miał kasę.
    Po drugie ze zdjęcia to sobie można powróżyć.

    #298033
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Ma 25200 przebiegu … To nie wiem czy jest sens go brać

    #298036
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Czyli około 4.000 km rocznie. Wiarygodny przebieg, ale faktycznie spory. A ja bym na twoim miejscu pojechał obejrzeć, zobaczyć w jakim stanie jest skuter po takim przebiegu i na co możesz liczyć, szukając akurat modelu tej marki w kasie, jaką chcesz wydać. Albo posprawdzaj kilka sztuk gdzieś najbliżej ciebie – nawet, jak nie chcesz ich kupić.
    Sam przebieg duży, ale nie znasz historii tego egzemplarza, nie wiesz ilu miał właścicieli, co z nim robili itp. Wiadomo jakie graty sportowe ma wsadzone, ale nie wiemy, czy miał już np. wymianę tłoka, czy może przeczłapał te 25K bez remontu i nadal ma się dobrze.
    *
    Tego masz z niskim DEKLAROWANYM przebiegiem:
    http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-2009r-CID5-ID64Y65.html#ef19fe1efa
    ten też ma teoretycznie mało przelatane:
    http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-CID5-IDcb4IZ.html#ef19fe1efa
    Jak widzisz po ogłoszeniach, większość oferowanych jest grzebnięta, a grzebnięta raczej dlatego, że już trzeba było coś zrobić, bo przestały jeździć. Pytanie jest takie, czy jest zrobione i śmiga, czy ktoś pogrzebał, ale nadal nie jest w stanie ogarnąć całości, więc sprzedaje, bo ciągle coś jest nie tak… i ma już złomu w który pakuje kasę po prostu dość.

    #298039
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Przypuśćmy że będzie ok i co dojade do tych 30k i trzeba będzie wymienić cylek bo chyba takie cylki po 30tys wytrzymują ?

    #298044
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Cylek… to by chyba nie był największy problem. Niestety, jak się już zaczyna rozbierać, to wychodzą pewnie kolejne kwiatki…
    Druga opcja – kupić stosunkowo tani, a resztę kasy (połowę) wsadzić z założenia w remont.
    PACI – ile może kosztować taki głębszy remoncik silnika i napędu Aeroxa?
    No bo co ci powiedzieć, jak kupujesz przechodzoną używkę służącą zazwyczaj za rakietę (ulubiona konstrukcja do zapierdzielania ile wlezie)…?
    Liczysz że Aeroxa kupił emeryt na dojazdy do kościoła i przez 10 lat zrobił w sumie 500km, bo nie lubił proboszcza? Cuda się oczywiście zdarzają, ale w realu rzadziej niż w ogłoszeniach.
    Obejrzyj kilka sztuk z ogłoszeń, pomacaj, przekonaj się co ludzie oferują w cenie, jaką możesz zapłacić. Nabierzesz jakiegoś doświadczenia.

    #298057
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Taa tylko że u mnie w Rzeszowie nie ma praktycznie roxow jest tylko mbk i naked :/ a poza tym nie mam jak dojechać żeby po oglądać (jak już będę jechał to z wujkiem) także trochę kicha nie bede wuja ciagnal po całym podkarpaciu żeby po oglądać bo tak to bym zbankrutował na zwrocie paliwa

    #298060
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Możesz albo zmoczyć na paliwie za podróże, albo wtopić na zakupie. Obie opcje równie bolesne…
    Masz/będziesz miał kasę, ale nie wydawaj jej na pierwsze co ci w ręce wpadnie, bo szansa na skuchę naprawdę jest spora.
    Oglądałem używki w sporo wyższym przedziale cenowym i powiem ci, że są w bardzo słabym stanie.
    Trafić coś dobrego, to sporo oglądania i wiedza, albo czysty fart. Obyś miał fart.
    Rzeszów to spore miasto, nie masz tam kumpli, znajomych-znajomych, krewnych królika, którzy znają sąsiadów, co ich dzieci mają Aeroxy? Trochę połazić, pogadać, pooglądać, dowiedzieć się co się psuje, kiedy, jak drogie w naprawie, co wskazuje na zużycie elementu… Nikogo?

    #298061
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 901

    Jesteś szalonym optymistą skoro myślisz że 25-30 tys km wytrzymuje cylinder w aeroxie służącym z definicji do ciśnięcia ile wlezie.
    Tzn zapewne gdzieś tam są takie przypadki ale znikoma szansa że kupił dziadek i z wiaderkiem na rybki w weekend jeździł.
    Zakładaj wymianę cylindra w aeroxie co 6-9 tys km. 20 tys km na mały skuter to bardzo dużo. Martwisz się cylinderem a tam sie może kończyć sprzęgło, amortyzator, lagi, wariator – a to yamaha wiec to nie będą części po 40zł.
    Miej na uwadze że każdy sprzedaje z jakiegoś powodu – czesto jest to niechęć inwestowania w naprawę. A cuda mogą wyjść.

    #298062
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Mam miał jeden parę roxow project robił teraz ma auto ;p ale nie trzymam z nim więc nie pytam . Wolę się sam dowiedzieć i ogarnac niż pytać i jeszcze jednego z widzenia znam wiem że ma nakeda ale nigdy z nim nie gadalem ;p
    wwracając do roxa to ten z Nizatyc to nie wiem czy byłby dobry wybór 25k … To będzie się sypalo ;/

    #298063
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Tak gdzieś czytałem że po 30 wytrzymuja

    #298066
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Z tego co widzę, to w Warszawie jest ich całkiem sporo w przedziale, który cię interesuje.
    http://olx.pl/motoryzacja/motocykle-skutery/skuter/warszawa/q-aerox/?search%5Bfilter_enum_mark%5D%5B0%5D=yamaha&search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=2000&search%5Bfilter_float_price%3Ato%5D=5000&search%5Bfilter_float_enginesize%3Afrom%5D=50&search%5Bfilter_float_enginesize%3Ato%5D=110&search%5Bfilter_enum_condition%5D%5B0%5D=notdamaged&search%5Border%5D=filter_float_price%3Aasc&search%5Bdist%5D=30
    Pomyśl, czy nie warto się zainteresować. Jak coś ci się wyjątkowo spodoba, to ugadaj się z właścicielem, mogę podjechać i zobaczyć, czy nie ma jakiejś masakrycznej kaplicy. Jak będzie (na pierwszy rzut oka) wart sprawdzenia, to można za 50-100 zeta dać do serwisu i sprawdzą. Będzie dobry, to lepiej dopłacić kilka stówek za transport, niż się wpierdzielić w trupa-skarbonkę, bo np. akurat tylko takie będą u ciebie w okolicy.
    Nie kupuj na siłę.
    *
    Na przykład taki:
    http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-piekna-CID5-IDb7wNx.html#eb80c0d1fe
    By był OK, to spórbować sprawdzić za 100,-, kupić za 4000,- i może 400,- styknie na dowóz do ciebie do domu…?
    *
    Na pierwszy rzut oka opony do wymiany, czyli już minimum 300-400 w plecki + wymiana.

    #298069
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    Nigdy takiej szalonej rewolucji nie robilem jakby któryś mi się spodobał i by (był dobry ? Jakby pan sprawdził chyba o to chodziło ?) to jak się zorganizuje ten transport jak ja mu zaplce, przepisze umowę :/

    #298072
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    To wyjdzie mi jakieś 5100 za wszystko a jeszcze przegląd i ubezpieczenie zrobić + kask to 5500 wyjdzie gdzieś 😡 a może coś innego jeszcze jak PAN sądzi ( czekam gdzieś do pod końca marca i wtedy trzeba będzie wybierać już ostatecznie )

    #298075
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Ej, tylko nie PAN 🙂
    My tu wszyscy zmotoryzowani, więc na ty jesteśmy, bez podziału na dzieci, młodzież, czarnych, zwierzęta i zgredów 🙂
    Zulus vel Arasz jestem :-)))
    *
    Ja akurat jestem słabym źródłem takiego doradzania, bo nie mam doświadczenia z 50 żadnego, a i generalnie niewielkie.
    Yamaha (jak tu Wombat wspomniał) nie będzie tania w serwisowaniu, a kupując używkę musisz się liczyć ze sporymi wydatkami na przegląd (konieczny) naprawy (niezbędne) i dodatki (przerejestrowanie, ubezpieczenie, kask). Im nowszy sprzęt kupisz, tym TEORETYCZNIE te wydatki powinny być mniejsze. Specjalnie piszę teoretycznie, bo 50ccm można zajechać momentalnie, więc nigdy nie wiesz, co wyprawiał poprzedni właściciel.
    *
    Paci, weź pomóż trochę koledze i coś doradź. Masz największe doświadczenie w temacie.
    Budżet mi wygląda na jakieś 2K, maksymalnie 3K, resztę zjedzą dodatki.

    #298077
    kiks2
    Uczestnik
    • Postów: 114

    No i fajnie fajnie tylko w tym Rzeszowie marnym nic w takim budżecie nie ma, a jak jest to rocznik 98 albo początki 2000

    http://olx.pl/i2/oferta/yamaha-aerox-2009r-CID5-ID64Y65.html#:af868034ef w sumie też mam na oku na tym ale jeszcze jakiś miesiąc więc może ktoś wstawi jakiś solidny. Zobaczymy czekamy na ‚Paci’

    #298079
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button