90cc regulacja zaworów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis 90cc regulacja zaworów

Ten temat zawiera 28 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #71276
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Jakie luzy ma mieć głowica 90cc TEC’a ? Mam cylinder KIT TEC 90cc.

    Jedni piszą, że po 0.10 oba, jedni że po 0.05 oba. Jak jest naprawdę ?

    Na 0.05 i 0.06/0.07 dziwnie mi się skuter zachowuje przy max obrotach, przy ustawieniu 0.10 oba zawory problem przy max obrotach ustępuję trochę, ale nie do końca.

    Na obu regulacjach skuter pali od strzała, ma równe obroty.

    Stanie się coś jak jest za duży luz ? Myślę, że nie wypali mi zaworów- jak myślicie ?

    #71285
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    przy za dużym będzie sieczkarnia
    jak za mały to wtedy może wypalić bo będą zawory podparte

    jaki dokładnie masz problem ?

    Kymco B&W 170
    #71289
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Jadę na ful manetce, jest OK do ok 70km/h potem zaczyna robić takie „bu” na 1 sekundę i znowu jedzie(szarpnie) i tak co jakiś czas. Na 0.05 było nie do wytrzymania to przerywanie(zaczynało się od 60km/h. Na 0.10 jest w większym odstępie czasowym to przerywanie i jest trochę mniej go. Gdy dam pół manetki to wszystko jest ok. Myślałem, ze to gaźnik, ale nie pomaga żadna regulacja. Mam dysze #100 i gaźnik 24mm KEIHIN.

    Takie coś jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=xdXp_wAXzi8

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kliknij i wygraj wyprawę po Ameryce z Motul

    Weź udział w konkursie Motul i przeżyj niezapomnianą przygodę. Wygraj wyprawę motocyklową marzeń po Ameryce, wodoodporny plecak lub jeden z 500 zestawów Motul. Masz czas tylko do końca czerwca!

    #71294
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    mnie to wygląda na problem z elektryką

    Kymco B&W 170
    #71296
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Za CDI dałem 300zł odblokowany ..

    #71297
    Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik
    • Postów: 593

    Spróuj ustawić wydechowy na 15 a dolotowy czy jakoś tak na 12 i zobacz co się stanie

    #71299
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Wolałbym aby się nic nie stało, ale w dobrym znaczeniu jakby się coś „stało” to by było super ;]

    #71307
    Zdjęcie profilowe luk
    luk
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Ustaw zawory standardowo tak jak masz podane w instrukcji serwisowej, czyli po 0,05. Moim zdaniem to może być problem modułu.

    #71308
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    luk napisał:

    Ustaw zawory standardowo tak jak masz podane w instrukcji serwisowej, czyli po 0,05. Moim zdaniem to może być problem modułu.

    Przeczytaj temat od początku, a potem się wypowiadaj.

    #71319
    Zdjęcie profilowe luk
    luk
    Użytkownik
    • Postów: 158

    Na jednym z anglojęzycznych forum piszą, że trzeba znaleźć złoty środek pomiędzy ustawieniami dla 50 cm a 125 cm. Sportowy kit 90 cm jest porównywalny z klasą 125, a dla tej ustawia się po 0,12 mm na obu zaworach.

    Ktoś pisze, że do kitu 72 cm dobrał po wielu próbach odpowiednie ustawienia i jest to 0,003″ oraz 0,004″, czyli po przeliczeniu 0,076 mm i 0,102 mm dla zaworu wydechowego.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie