300km i zmiana oleju

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis 300km i zmiana oleju

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 7 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #72216
    Zdjęcie profilowe Adachoo15
    Adachoo15
    Użytkownik
    • Postów: 79

    Cześć 🙂
    Mam pytanko 🙂
    Od początku mam wlany olej półsyntetyczny i czy po 300km mam wymienić na syntetyka czy jeszcze nie?
    Skuter jest w trakcie docierania 😉
    Z góry dziękuje za pomoc 🙂

    Ferro 803 2T
    Przebieg: 1590km
    #72245
    Zdjęcie profilowe kuba20227
    kuba20227
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Lej olej z motula 10W40 :)Półsyntetyk 🙂

    ; )
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #72246
    Zdjęcie profilowe RayaNN
    RayaNN
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Wlej już olej syntetyczny.

    #72253
    Zdjęcie profilowe lisu7
    lisu7
    Użytkownik
    • Postów: 835

    syntetyku nie lej bo jest za dobry na fazę docierania dopiero po 1000km zmień sobie.jak coś to półsyntetyk lub mineralny.


    Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do Rometa bądź skonsultuj się z mechanikiem lub specjalistą, gdyż każdy Romet niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.:D
    #72254
    Zdjęcie profilowe Adachoo15
    Adachoo15
    Użytkownik
    • Postów: 79

    a nic sie nie stanie jak wleje inny polsyntetyk niz ten co mam?
    Bo nie mam zielonego pojęcia jaki mi wlali ;D

    Ferro 803 2T
    Przebieg: 1590km
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #72452
    Zdjęcie profilowe Cwabiak
    Cwabiak
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Co do oleju to przy zmianie to i tak wypływa prawie cały olej ( według producentów przy wymianie oleju musisz wlać 700ml a przy zmianie miski olejowej etc 800ml). Czyli w układzie zostaje setka oleju. Olej możesz wlać jaki chcesz byle tej samej specyfikacji. Jeżeli wlejesz inną specyfikację w oleju wytrąci Ci się tzw. masło czyli biały nalot 😉

    Bzzz Bzzz Bzzz
    #72458
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    bzdura
    masło to jest nieodparowana woda gdy silnik jest niedogrzany lub jeżdżony na krótkich odcinkach

    w podpisie widze że masz 2t, od pierwszego odpalenia możesz lać syntetyka

    Kymco B&W 170
    #72464
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    barteklodz napisał:

    bzdura
    masło to jest nieodparowana woda gdy silnik jest niedogrzany lub jeżdżony na krótkich odcinkach
    w podpisie widze że masz 2t, od pierwszego odpalenia możesz lać syntetyka

    Dokładnie. Poza tym „masło” wytwarza się w odmie, opary oleju łączą się z parą wodną, tworząc biały nalot (taką przypadłość mają litrowe silniki VW).
    Wracając do sedna, tak jak pisze kolega wyżej, w 2T możesz od razu lać full syntetyk. Ja dodam od siebie że nawet można mieszać oleje 2T.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie