139QMB problem z ladowaniem i zamulanie na wyzszych obrotach

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis 139QMB problem z ladowaniem i zamulanie na wyzszych obrotach

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Jam Jam 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #184339 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Jam
    Jam
    Użytkownik
    • Postów: 108

    Ok wiec tak skuterek mial problem z ladowaniem akumulatora.
    Wyczyscilem magneto i na wolnych obrotach daje 7V a na wysokich obrotach dochodzil do 10.
    Przy okazji musialem zmienic puszke filtra powietrza wraz z filtrem, wymienilem regulator napiecia i nic sie nie zmienilo.
    Skuter z braku czasu stal chyba dwa tygodnie nie ruszany i dzisiaj sie znow za niego wzialem.
    Oczywiscie kilka razy musialem go kopac bpo paliwo wyschlo i bylo widac ze w filtrach nei ma ani kropelki.
    W koncu odpalil ale cos go dusi gdy przekrece manetke o wiecej niz polowe a po przegazowywaniu i puszczeniu manetki potrafi zgasnac.
    Rozregulowal sie gaznik czy o co chodzi i jak to ewentualnie ustawic?
    Nowy filtr powietrza teoretycznie nie powinien miec wplywu bo dwa tygodnie temu przy wymianie regulatora juz byl i bylo ok.
    Testy przeprowadzalem na postoju bo skuter jest caly porozbierany ale podejzeam ze przy takim zamulaniu nie podjechal by nawet pod wyjazd z garazu.

    Co jeszcze moze byc nie tak z ladowaniem. Moze byc ze uzwojenie magneta pada i czas na nowe (to ma przejechane 7500km i jeden z plastikow na koncu jednego z ramion jest pekniety) czy to w ogole sie nie psuje i przyczyna lezy gdzie indziej?

    #184340 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 532

    tak, masz strator do wymiany albo kostki elektryczne do sprawdzenia

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #184342 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Jam
    Jam
    Użytkownik
    • Postów: 108

    nie da sie starego statora jeszcze odratowac?
    co z tym zamulaniem? regulacja gaznika (ale czemu skoro wczensiej bylo ok?) czy to jakis plywak w gazniku sie zawiesil przez to ze paliwo w nim wyschlo?

    #184400 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Jam
    Jam
    Użytkownik
    • Postów: 108

    ok niewazne z tym statorem
    mam troche nietypowy (sporo kabli) ale jesli znajde taki to kupie i zobaczymy

    Co z ta nagla zamula? jakis paproch do gaznika sie dostal czy sie rozregulowal czy co to moze byc?
    jakies pomysly? czy po prostu rozebrac go na kawalki, przeczyscic i zobaczyc czy cos moze innego?

    #184419 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 532

    masz 139QMB wiec i strator masz typowy.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #184432 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Jam
    Jam
    Użytkownik
    • Postów: 108

    Wlasnie moj sie rozni w stosunku tych z allegro opisywanych jako do 139qmb. Mam 3 piny we wtyczce i dwa osobne a wszystkie allegrowe maja po dwa piny we wtyczce i dwa osobne choc wtyczna taka jak moja czyli na trzy przewody ale jedno okienko jest w nich puste.. Roznica jest tez oczywiscie w ilosci przewodow wychodzacych ze statora. Ja mam jeden wicej niz w tych allegrowych. Liczba ramion taka sama a roznica w przewodach. Dziwne ale tak mam u siebie.

    #184441 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 532

    Mi chodziło o to że skoro masz 139QMB to tak czy inaczej jest tam jakiś masowo wystepujący strator. Być może nie taki co go na ogół montowali w skuterach tylko może w quadach ale tak czy siak nie powinno tam być wynalazka.

    http://allegro.pl/pradnica-uzwojenie-7-cewek-5-przewodow-kingway-2t-i5095681973.html

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #184443 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807

    Bo masz mase na kablu w kostce wystarczy kabel od silnika w do miejsce podłączyć i gra.

    #184448 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Jam
    Jam
    Użytkownik
    • Postów: 108

    Wombat. Mi tez nie chodzilo o to ze to jakas jedyna sztuka na swiecie ale skoro na calym allegro nie ma to jest to chyba dosc dziwne zwazywszy na to ze wszystkie te skutery teoretycznie powinny byc takie same i zrobione z tych samych czesci..
    Widzialem ta aukcje ale ten ma inna wtyczke i jest na jakims mocowaniu a u mnie tego nie bylo. Do tego jest napisane ze do 2t. Wiem ze to nie robi roznicy pradowi i ze sie nie obrazi nawet jak sie do silnika ropy naleje ale jest to kilka roznic w stosunku do mojego 😉

    Paci. Czyli teoretycznie moge nawet nic nie podlaczac tam? Czy ta masa jest konieczna? Jakas masa na pewno gdzies jest do silnika podlaczona.

    #184466 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 807
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
Odpowiedz do: 139QMB problem z ladowaniem i zamulanie na wyzszych obrotach
Informacje o Tobie: