Aktualnie czytasz:
Zmiany personalne w Suzuki Motor Poland
0

Dnia 1 września 2019 roku weszły w życie zmiany w Dziale Marketingu oraz w Dziale Sprzedaży Motocykli i Silników Zaburtowych Suzuki Motor Poland.

Mikołaj Matsumoto, dotychczasowy Dyrektor Marketingu, obejmuje jednocześnie stanowisko Dyrektora Działu Motocykli i Silników Zaburtowych. Dorota Drelich zostaje powołana na stanowisko Zastępcy Dyrektora Marketingu, a Sebastian Kościółek łączy funkcje PR i Product Managera.

Mikołaj Matsumoto jest związany z Suzuki Motor Poland od 2007 roku. Ma doświadczenie zarówno w dziedzinie marketingu, jak i sprzedaży. W ramach dotychczasowych obowiązków odpowiada za realizację strategii marketingowej wszystkich grup produktowych marki Suzuki. W związku z objęciem nowej funkcji, od września jest również odpowiedzialny za sprzedaż motocykli i silników zaburtowych

 
Czytaj
REKLAMA

Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

  • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
  • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
    • jazdy testowe Triumph
    • grill
    • 20% rabatu na odzież

Dorota Drelich od 2008 r. odpowiadała w Suzuki Motor Poland za projekty reklamowe,
by w 2018 r. objąć obowiązki PR Managera. Na nowo utworzonym stanowisku Zastępcy Dyrektora Marketingu kieruje pracami zespołu marketingu i nadzoruje realizację działań komunikacyjnych oraz projektów sponsoringowych i badawczych dla samochodów, motocykli, silników zaburtowych.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Sebastian Kościółek, od sierpnia 2018 r. jako Manager ds. Produktu w Dziale Sprzedaży Samochodów Suzuki Motor Poland, dołącza do Działu Marketingu i obejmuje stanowisko Managera ds. PR i Produktu. Poza funkcją Product Managera odpowiada za cały zakres komunikacji PR firmy, wykorzystując swoje wcześniejsze doświadczenie dziennikarza motoryzacyjnego.

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%