Zmiany personalne w Suzuki Motor Poland

Dnia 1 września 2019 roku weszły w życie zmiany w Dziale Marketingu oraz w Dziale Sprzedaży Motocykli i Silników Zaburtowych Suzuki Motor Poland.

Mikołaj Matsumoto, dotychczasowy Dyrektor Marketingu, obejmuje jednocześnie stanowisko Dyrektora Działu Motocykli i Silników Zaburtowych. Dorota Drelich zostaje powołana na stanowisko Zastępcy Dyrektora Marketingu, a Sebastian Kościółek łączy funkcje PR i Product Managera.

Mikołaj Matsumoto jest związany z Suzuki Motor Poland od 2007 roku. Ma doświadczenie zarówno w dziedzinie marketingu, jak i sprzedaży. W ramach dotychczasowych obowiązków odpowiada za realizację strategii marketingowej wszystkich grup produktowych marki Suzuki. W związku z objęciem nowej funkcji, od września jest również odpowiedzialny za sprzedaż motocykli i silników zaburtowych

Dorota Drelich od 2008 r. odpowiadała w Suzuki Motor Poland za projekty reklamowe,
by w 2018 r. objąć obowiązki PR Managera. Na nowo utworzonym stanowisku Zastępcy Dyrektora Marketingu kieruje pracami zespołu marketingu i nadzoruje realizację działań komunikacyjnych oraz projektów sponsoringowych i badawczych dla samochodów, motocykli, silników zaburtowych.

Sebastian Kościółek, od sierpnia 2018 r. jako Manager ds. Produktu w Dziale Sprzedaży Samochodów Suzuki Motor Poland, dołącza do Działu Marketingu i obejmuje stanowisko Managera ds. PR i Produktu. Poza funkcją Product Managera odpowiada za cały zakres komunikacji PR firmy, wykorzystując swoje wcześniejsze doświadczenie dziennikarza motoryzacyjnego.

Dodaj komentarz

lub

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button