Zipp VZ-5 z silnikiem 4T o pojemności 125 cm3 z wałkiem wyrównoważającym. Nowoczesna stylistyka i malowanie zwraca na siebie uwagę. Dodatkową zaletą jest elektroniczny wtrysk paliwa. VZ-5 jeździ na 17-calowych kołach szprychowych, które świetnie tłumią wszelkie nierówności na drodze i radzą sobie z wysokimi krawężnikami.
Motocykl wyposażony został w hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. Na pochwałę zasługują również nowe elektroniczne zegary, które podkreślają innowacyjny design modelu. Zipp VZ-5 dostępny jest w 3 różnych wersjach kolorystycznych.
- Wymiary 144 kg
- Waga 2070 x 900 x 1110 (mm)
- Silnik 1 cylinder, 4-suw, chłodzony powietrzem, z wałkiem wyrównoważającym
- Pojemność 125 cm3
- Prędkość maks. 105 KM/H
- Rozruch elektryczny / mechaniczny
- Opona przód 110/90-17
- Opona tył 130/80-17
- Hamulce przód tarczowe
- Hamulce tył tarczowe
- Kolorystyka pomarańczowo-biały, czarno-zielony, czarno-czerowny
- Akumulator 12V 7A
- Zbiornik paliwa 13 L
- Wyposażenie inne oświetlenie pełne LED
Zakupiłem go nowego i jeśli się nie przyczepić do paru pierdoły to naprawdę fajny motorek . Dobrze się zbiera manewruje się nim łatwo i bardzo dobrze radzi sobie na nieruwnej powieżchni .
jeśli chodzi o mnie cena do jakości jest odpowiednia i nie ma na co narzekać wsiadać i jeździć
Jedyna wada to brak mitycznego wałka wyrównoważającego
To jest wkoncu ten walek,czy nie ?, wszedzie pisza, ze jest ten walek, moze w starszej wersji nie ma.
Latam na nim już drugi sezon i sprawuje się bardzo sympatycznie.
wygodna pozycja nawet dla wysokiego kierowcy (mam 186 cm ).
Świetnie brzmi a jak mówisz że to 125cm każdy robi duże oczy