Z bliska: Aprilia SR 50

O tym, że to kultowy skuter nikogo nie trzeba przekonywać. Kolejne generacje tego “miejskiego przecinaka” zdobywały serca milionów ludzi na całym świecie. SR 50 to również najpopularniejszy skuter wśród miłośników rozsądnego tuningu. Tutaj możemy zobaczyć model Aprilia z 2007 roku z wydechem LeoVince, który dodaje mu niezwykle charakterystyczne brzmienie i to bez ryzyka konfliktu z prawem.
Jak myślicie, dlaczego Aprilia SR 50 odniosła tak duży, globalny sukces?

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. To jest moje marzenie, Aerox się może przy nim schować. Wszystko ładnie pracuje, wygląda tylko te cholerne 12.000 PLN które trzeba zapłacić za te cacko.

  2. Fakt, Apka jest niezła – szczególnie przód, tył jakoś mi do niej nie pasuje. Denerwuje mnie tylko, że tak niedoceniane są wersje z wtryskiem Di-Tech (starsza buda). IMO wtrysk w skuterze to bardzo dobry patent.

  3. Wtrysk ma też swoje wady np.Jak akumulator padnie to nie da się odpalić z kopniaka. Aprilka ogólnie fajna tylko jeżeli chodzi o możliwości tuningu ciągle to dużo jej brakuje do aeroxa.

  4. Źle wyważona aprilia, na zakrętach ostrych nie daje sobie rady.
    Tyloma skuterami jeździłem i jest ok, a tu co jakiś czas czas na próbę i wywrotka.
    Miałem SR 50 Ditech z wtryskiem z 2004 i ok ładnie jeździł, ten Facory jest ładny ale za wywrotny na zakrętach, na prostej ładnie sobie daję radę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button