Yamaha Xenter 125/150: Wkrótce w Skuterowo.com

Nowość na rynku jednośladów. Yamaha Xenter została zaprezentowana na tegorocznych targach EICMA i spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno mediów jak i miłośników miejskich skuterów.

Test Skuterowo.com to ogromna ilość wrażeń z użytkowania tego pojazdu. Xenter w trakcie dwóch tygodni jazd próbnych zaprezentował wiele swoich pozytywnych stron. Zaskoczył nas wieloma nietypowymi rozwiązaniami, jakością wykonania i ergonomią codziennego użytkowania. Jesteś ciekaw wyników? Szczegóły testu już niebawem w Skuterowo.com.

Przemysław Borkowski

Kocha wszystko co ma dwa koła i silnik - nawet ten elektryczny. Gdyby wiertarka miała koła, też by na niej jeździł. Prywatnie fan dobrego rockowego brzmienia i kultur orientalnych.

Inne publikacje na ten temat:

7 opinii

  1. Jeden z kolegów już na niej jeździ kilka miesięcy jeżeli przełamie wrodzoną skromność to na pewno coś o niej ciekawego napisze.

  2. No przelamie, przelamie. Moze wiecej napisze, jak skuterowo opublikuje test.

    Tak na szybko – przy pojemnosci 155 cm3 przyspiesza wyraznie zwawiej od Hondy SH 125, ma bardziej miekkie zawieszenie, srednie zuzycie paliwa 3L. Waze nie malo, a pojechalem i ponad 110 kmh. Pewnie przy mniejszej masie i 120 poleci, przynajmniej tak pisali na zachodnich portalach.

    Jak dla mnie – idealne rozwiazanie do przeciskania sie w korkach (przesiadlem sie z szerszego Downtowna 300) oraz wylecenie czasem za miasto. Mam rowniez motokoc Yamahy (apron) – polecam na jesien, zime, wiosne. Po wakacjach ma byc tez dostepny motokoc Tucano Urbano.

  3. Moze jeszcze cos: lewa klamka hamulca to zintegrowane hamowanie, jak w Hondzie. Aczkolwiek trzeba mocniej wcisnac, niz w SH125.

    Sila dziala wtedy na tylnie kolo oraz w jakiejs mierze na przednie, efekt jest taki, ze skuter nie nurkuje do przodu, ale zniza sie rownomiernie. Dalsze mocne wciskanie powoduje jeszcze wieksze docisniecie przedniego az do zanurkowania przodem.

    Z tylu jest beben, z przodu tarcza.

    Skuter ma fajny i przydatny schowek “w kierownicy”. Miejsca pod kanapa niewiele, stad kufer to koniecznosc.

    Szyba letem moze byc zdjeta, ale w zimniejsze miesiace – jak dla mnie – koniecznosc, chyba, ze ktos jezdzi wolno.

  4. Wszystko pięknie ładnie, ale jak na 150-kę ta cena jest jednak wygórowana.. Sym’a Citycom 300i z ogromnym schowkiem pod kanapą kupimy 4k taniej 😉

  5. Xenter super sprawuje się na drodze- to już wam mogę napisać, bo nabyłem, tylko że sprowadzałem z Włoch 😀 i nie za 15 tys. jak się ma znajomości, to można taniej. Jeździ bajka i nie pali jak smok.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button