Verva Street Racing 2016, objawy zatarcia silnika i dwusuwowe motocykle 125: #31 Social Jednoślad.pl

Dziś odpowiadamy na Wasze pytania z nietypowego miejsca – terenu budowy, anonsującego jutrzejsze święto motoryzacji – Verva Street Racing 2016. Tym razem o objawach zatarcia silnika, dwusuwowych motocyklach oraz jeździe 50 ccm na dowód osobisty.

Na tegorocznym Verva Street Racing 2016 zachęcamy Was do wizyty w strefie olejów Platinum Rider, gdzie z bliska będzie można zobaczyć i dotknąć wybrane motocykle Junaka i Kawasaki. Poza tym będzie możliwość wjechania na miniaturowy tor wyścigowy zdalnie sterowanym bolidem. Orlen Oil przygotował dla Was także mnóstwo prezentów i gadżetów, którymi każdy z Was będzie mógł się poczęstować.

A oto Wasze pytania na które odpowiadamy w powyższym odcinku:

RRZ: Leszku – nie poruszaliście jeszcze tematu objawów zatarcia silnika 2t/4t. Czy możesz powiedzieć coś na ten temat? Zatarło Ci się kiedyś coś?

Czarek: Mam takie pytanie. Złapała mnie dziś policja na skuterze. Dostałem 500zł mandatu i grożono mi, że mój skuter zostanie odholowany za brak uprawnień. Z tego co wiem jak się skoczyło 18 lat wystarczy tylko na dowód. A policjant mówił że się przepisy zmieniły i dlatego pisze czy to jest prawda. Ja mam 21 lat. Proszę o szybę odpowiedz.

ZygmuntPolska: Czy to prawda, że 125 ccm nie może mieć silnika dwusuwowego?

Leszek Śledziński

Emerytowany dziennikarz motoryzacyjny portalu Jednoślad.pl

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button