Oto najlepszy, a zarazem najdroższy model z serii Street Triple od Triumpha – model RS. Co można o nim powiedzieć? Z pewnością nie jest to motocykl dla amatorów. Ciekawa propozycja dla doświadczonych motocyklistów, którzy poszukują nowych, sportowych wrażeń, a RS’ka może im to zapewnić.
Maksymalna moc wynosząca 123 KM, 5 dostępnych trybów jazdy (Sport, Drogowy, Deszcz, Spersonalizowany i Torowy), owiewka tłumika, a także nakładka siedzenia pasażera w kolorze nadwozia to tylko kilka z nowości, które Triumph oferuje swoim klientom w modelu RS. Aby go zakupić, musimy uzbroić się w sporą gotówkę – 49 900 złotych.
- SILNIK:
- Rodzaj chłodzony cieczą, 12-zaworowy, DOHC, rzędowy, 3-cylindrowy
- Pojemność 765 ccm
- Średnica cylindra/Skok tłoka 77.99 mm / 53.38 mm
- Stopień sprężania 12.65:1
- Maksymalna moc 123 KM (90,4 kW) / 11700 obr./min
- Maksymalny moment obrotowy 77 Nm / 10800 obr./min
- Układ zasilania wielosekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa z SAI, system ride-by-wire
- Układ wydechowy w systemie 3 w 1 z niskim pojedynczym bocznym tłumikiem ze stali nierdzewnej
- Układ napędowy łańcuch O-ring
- Sprzęgło wielotarczowe mokre
- Skrzynia biegów 6-biegowa
- PODWOZIE:
- Rama dwuczęściowa (przednia i tylna) – wykonana w technologii odlewu wysokociśnieniowego
- Wahacz dwustronny, aluminiowy
- Przednie koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 3.5 cala
- Tylne koło odlewane z aluminium, 5-szprychowe 17 x 5.5 cala
- Przednia opona 120/70 ZR17
- Tylna opona 180/55 ZR17
- Przednie zawieszenie Showa 41mm upside down, z amortyzatorem typu big piston forks (BPF), z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 115 mm
- Tylne zawieszenie zawiesze Ohlins STX40 monoshock, z regulowanym wstępnym napięciem sprężyny, tłumieniem odbicia i kompresji, skok 131 mm
- Przednie hamulce podwójne tarcze 310 mm, 4- tłoczkowe zaciski Brembo M50 montowane promieniowo, programowalny ABS
- Tylne hamulce pojedyncza tarcza 220 mm, 1-tłoczkowy zacisk Brembo, programowalny ABS
- Przyrządy kolorowy, 5-calowy pakiet wskaźników TFT, z 2 motywami, 3 stylami wyświetlania do wyboru, regulacją kontrastu
- WYMIARY I MASA:
- Szerokość kierownicy 735 mm
- Wysokość bez lusterek 1085 mm
- Wysokość siedzenia 825 mm
- Rozstaw osi 1410 mm
- Kąt pochylenia główki ramy 23.9º
- Ścieżka 100 mm
- Masa bez płynów 166 kg
- Pojemność zbiornika paliwa 17,4 litrów
Krotka historia…. Zaczelem od GSXR 600 SRAD, pozniej byl GSXR 750 K7 no i pierwszy Street Triple 2104r po tym sprzecie nie wsiade juz na sporta bo nie ma takiej potrzeby. Obecnie od tego roku przesiadlem sie na 765 RS i szczeka opada jak dobry jest to sprzet. Baaardzo uniwersalny, moge spokojnie dojezdzac do pracy na co dzien (70km wiekszosc po autostradach i tylko troche miasta) jest wygodny ale trzeba sobie uswiadomic ze jest to golas wiec powyzej 140kmh wieje… Mozna na prawde ostro polatac w weekendy i nadaje sie na tor. Hamulce sa jedne z lepszych jakie mozna miec w drogowym moto! Tu nie przesladzam ale zawstydza wiekszosc superbikow w dzisiejszych czasach. Jesli myslisz ze posiadacze tego modelu koloryzuja polecam pogooglowac i znalezc negatywna opinie… 99% ludzi ktorzy raz na niego wsiadzie zakochuje sie w moto. Sa lepsze modele motocykli ktore sprawdza sie lepiej w trasie, szybciej polatasz na torze itp. ale jako calosc jest to jedno z lepszych zestawien jakie mozna sobie wymyslec.