Aktualnie czytasz:
Triumph Scrambler 1200 2019. Pierwsze szpiegowskie zdjęcia
0

Triumph Scrambler 1200 2019. Pierwsze szpiegowskie zdjęcia

autor: Michał Mikulski20 marca 2018

Jeśli wierzyć plotką wspartym kilkoma zdjęciami w dobrej jakości, Triumph planuje uzupełnić swoją ofertę Scramblerów na 2019 rok. Nowy model będzie bezpośrednio konkurować z nowym Scrambler Ducati 1100 i BMW R nineT Scrambler. 

Oczywiście poniższe to wszystko domysły, ale całkiem sensowne. Obecnie w ofercie Triumpha rolę „scramblera” pełni Street Scrambler, którego moglibyśmy umieścić jako bezpośrednią konkurencję bazowej wersji Scramblera Ducati (warto pamiętać, że w przeszłości Triumph jako jeden z niewielu posiadał w ofercie model w tym segmencie). Jednak ostatnie lata to wypełnianie kolejnych nisz i szukanie klienta.

Prawdopodobnie stąd pomysł na większego Scramblera. Triumph Scrambler 1200 miałby być wyposażony w większą jednostkę napędową, porządniejsze (czytaj: droższe) zawieszenie, podwójną tarczę hamulcową z przodu wraz zaciskami Brembo, 21-calowe koło i – patrząc po zdjęciach – offroadowy charakter.

 
Czytaj
REKLAMA

Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.

Z przodu miałoby znaleźć się 21-calowe koło. Offroadowy charakter potwierdza płyta pod silnikiem.

Więcej na temat modelu pewnie dowiadywać będziemy się w trakcie sezonu w 2018, a premiery można spodziewać się pod koniec roku podczas imprez wystawienniczych.

 
Czytaj
REKLAMA

WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.

Czy kierunek w którym idą producenci jest dobry? Cóż, ciężko powiedzieć w dłuższej perspektywie. Patrząc na wyniki sprzedaży, klient najwyraźniej potrzebuje prostego, klasycznie wyglądającego motocykla (także o offroadowych właściwościach). Pytanie raczej brzmi: jak długo takie motocykle będą popularne i czy producenci nie zostaną z przysłowiową „ręką w nocniku” jeśli przegapią rozwój innych segmentów.

Źródło: motorcycle.com

 

Jaka jest Twoja reakcja?
Super!
0%
Interesujące
0%
heh...
0%
Że co?
0%
Grrrr!
0%
Smutne
0%