Toros F16 może być nasz za mniej, niż 2000 PLN. To jego główna zaleta. Oprócz tego, cieszy to, że ani plastiki ani amortyzatory nie wydają z siebie dziwnych odgłosów. Niestety rozczarowują nas małe koła ale czego możemy spodziewać się za taką kwotę. Podczas pokonywania krawężników łatwo jest zawadzić również centralną podstawą. Toros to świetny pomysł dla osoby chcącej przerzucić się na dwa kółka i dołączyć do braci skuterowej. Sprawdzi się idealnie jako pierwszy skuter.
Zobacz dane techniczne, opinie i test wideo: Toros F16
Toros F16 : Dane techniczne
Opona przednia | 3,00-10″ | |
Opona tylna | 3,00-10″ | |
Koło przód | 10” | |
Koło tył | 10″ | |
Hamulec przedni | Bębnowy mechaniczny | |
Hamulec tylny | Bębnowy mechaniczny | |
Ilość miejsc | 2 | |
Pojemność | 49 ccm | |
Typ silnika | Jednocylindrowy, czterosuwowy | |
Moc | 3KM przy prędkości obrotowej 7500 min/1 | |
Chłodzenie | Powietrze | |
Rozrusznik | Elektryczny i nożny | |
Układ zasilania | Gaźnik | |
Zapłon | Elektroniczny układ CDI | |
Sprzęgło | Automatyczne | |
Długość (mm) | 1686 | |
Szerokość kierownicy (mm) | 652 | |
Wysokość (mm) | 1094 | |
Masa bez płynów (kg) | 83 | |
Poj. zbiornika paliwa L | 5 |