Odpowiedź forum utworzona
- AutorWpisy
-
-
Co to znaczy zajebista kompresja ? Ile Bar dmucha ? Mierzyłeś to w ogóle ?
Nie pomagam na priv 😉 -
To jest tak jak z gaźnikami dellorto phbg 19. Niby markowy gaźnik, dobry itd a problemy z jego regulacją są nieziemskie. Wystarczy wpisać dellorto 19 bhpg problem w wyszukiwarkę i jest całe mnóstwo stron z problemami w regulacji. Więc zakładając, że ludzie nie mają zbiorowej halucynacji coś z tą serią jest nie tak 🙂
Nie pomagam na priv 😉 -
jeżeli zrobiłeś wszystko, sprawdziłeś szczelność dolotu, gaźnik przeszedł renowację to nic innego jak wada fabryczna. Tak to już jest jak kupuje. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Skoro silnik pracuje normalnie na zakręconej śrubce składu mieszanki oznacza to, że jest za dużo powietrza lub paliwa zależnie co dokładnie reguluje ta śrubka…czy ilość paliwa czy powietrza.
Nie pomagam na priv 😉 -
Problem może być w samym gaźniku. Czasem trafi się feler z jakimś zadziorem i jest problem. Najpierw wrzuć ten gaźnik w myjkę ultradźwiękową i próbuj ponownie.
Nie pomagam na priv 😉 -
A ja nie polecam jeździć po lasach, po lasach to się spaceruje
Nie pomagam na priv 😉 -
No to problem rozwiązany 🙂
Nie pomagam na priv 😉 -
Gdzies w tym ukladzie jest zawor zwrotny i jego trzeba by wymienic
Nie pomagam na priv 😉 -
No właśnie porównałem wymiary cylindra z jakąś chiną i wysokość jest ta sama :O Hmmm zastanawiam się czy 1mm squish zostawić bo dla 70ccm jest pd 0,7mm do 0,9mm. Problem w tym, że jak zostawię przysłoniętę kanały to nie ma różnicy w mocy w porównaniu do chińskiej 70ccm. A jak są odsłonięte to moc ma piekielną ale squish to 1,4mm :O
Nie pomagam na priv 😉 -
Nie powinien robić się ciepły. Jeżeli jakiś element elektroniczny nadmiernie się grzeje jest to objawem zwarcia. Musisz wymienić moduł oraz przejrzeć instalację. Sama cewka WN może powodować zwarcie w swoich zwojach po nagrzaniu się.
Nie pomagam na priv 😉 -
Świecę kup br8hs lub br7hs. ES to długi gwint a HS to krótki gwint
Nie pomagam na priv 😉
-
- AutorWpisy