Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #678104
    Zdjęcie profilowe Pjoter
    Pjoter
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Umieszczam teraz dokładniejsze zdjęcia jak wygląda aktualny pasek:



    Pjoter
    #678102
    Zdjęcie profilowe Pjoter
    Pjoter
    Użytkownik
    • Postów: 7

    No właśnie a był założony jeszcze ciut krótszy o rozmiarze 743 to teraz jak na 100% trafić z paskiem jeżeli 843 jest zbyt luźny? I jak z tą pracą wariatora?

    Pjoter
     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #678098
    Zdjęcie profilowe Pjoter
    Pjoter
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Załączam film z pracy aktualnego paska https://www.youtube.com/watch?v=esEW_V2E8qY
    Co o tym sądzicie nie za szybko łapię sprzęgło, nie za szybko wariator się tak jakby kurczy i czy ten pasek dobrze leży czy nie powinien być na równi z końcem korektora? Oczywiście koło bez obciążenia raz tam zahamowałem na rozpędzonym ale słyszałem ten silnik nie raz na wyższych obrotach i do tego na drodze nie w powietrzu.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Pjoter Pjoter.
    Pjoter
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Pjoter Pjoter.
    #678060
    Zdjęcie profilowe Pjoter
    Pjoter
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Problem jest z tym że ten pasek dłuższy co teraz go włożyłem wszedł na wcisk a na korektorze też nie był na zewnątrz tylko tak 10% w środku nie mam niestety zdjęcia bo musiałem szybko wszystko składać gdyż nie mam garażu i deszcz mnie pogonił sprawę z paskiem narazie odpuszczam chociaż moim zdaniem powinien być ciut dłuższy mimo wszystko zabiorę się za sprężyny sprzęgła tylko żeby nie było takiej sytuacji że wariator daje już maksymalny bieg a sprzęgło dopiero załapuje bo to też go pewnie zmuli w takim razie za co sie najpierw zabrać za rolki czy sprężyny sprzęgła dodam że sprężyna korektora obrotowego jest tak twarda że oburącz mogę ją ścisnąć tylko na 3 sekundy nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym

    Pjoter
    #678018
    Zdjęcie profilowe Pjoter
    Pjoter
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Tak na początku zaczeło targać skuterem jak szatanem ale musiałem chociaż trochę dojechać do miasta no i nie potrzebnie przekraczałem prędkość 50km na h i po 500m pęknął. Dziękuje za dołączenie do dyskusji. Nie ukrywam że chce żeby skuter dał z siebie wszystko i chciałbym osiągnąć spowrotem to 110km/h i lepsze przyśpieszenie co wymienić.

    Pjoter
     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #678012
    Zdjęcie profilowe Pjoter
    Pjoter
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Z góry dziękuję za pomoc. Teraz jestem na kompie i wstawiam zdjęcia które mam pierwsze leci stary pasek pęknięty i jego długość
    zerwany pasek
    długość starego paska
    a teraz wysyłam jak wygląda nowy pasek o zalecanych wymiarach
    nowy zalecany pasek
    wydaję mi się że jest o wiele za długi niestety nie mam zdjęcia jak wygląda pasek który teraz założyłem czyli
    757×18,5×30 który jest dłuższy od poprzedniego przez to powinien moim zdaniem jeździć lepiej a tak jak mówiłem
    mniejszy v max bo 90 gdzie było 105/110 i nie ma wysokich obrotów co też widać chyba na wariatorze wytarcia są tylko
    w dwóch punktach, w górnym i dolnym jak by chodził zero jedynkowo i męczył silnik a co do filtra to bardzo mam ochotę na jego wymianę da mi to wygląd bo ten stary jest rozklekotany i do tego wydajność chyba

    Pjoter
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)