Utworzone odpowiedzi

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #666770
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Ja mam 27lat i do miasta jest idealny, między samochodami bez problemu itp. Żadne korki etc.

    Dla porównania wersja 125 jest dokładnie na tej samej ramie i wielkości kapci, ogólnie taka sama 🙂

    Wbrew pozorom siedzi się na tym dość wygodnie.

    Pozdrawiam, Maciej
    #666613
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Wejdź na YT i poszukaj „Twój jednoślad zanim zepsujesz” dziecko by zrobiło to wszystko z tymi filmikami.

    Co do gwarancji, to ona jest i tak G warta – mówię z doświadczenia 🙂

    Mam moduł i części, które były – w szufladzie jakby trzeba było wysłać to podmianka i tyle.

    To jednak nie tłok i głowica więc można śmiało samemu takie rzeczy. Wbrew pozorom nie ma tam nic skomplikowanego.

    Pozdrawiam, Maciej
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #666598
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Ja tylko dodam, że gaźnik zmieniłem na taki, który ma możliwość regulacji składu mieszanki samemu – lepiej silnik pracuje.

    Koszt 60pln za gaźnik

    No i na oryginalnym jest blokada przepustnicy 🙂

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 2 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Maciekk1992 Maciekk1992.
    Pozdrawiam, Maciej
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 2 miesiące, 2 tygodnie temu przez Zdjęcie profilowe Maciekk1992 Maciekk1992.
    #666397
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    A nie masz przypadkiem blokady na module CDI, która odcina go na 8K?

    Jeżeli na luzie robi dokładnie to samo i wskaźnik zatrzymuje Ci się na 8K, a dalej tylko wyje i nie idzie to obstawiałbym właśnie moduł CDI.

    Co do zaworów zmieniłbym bo te chińskie badziewia (sam mam) są tak źle wykonane, że lepiej dać troszkę większy luz zaworowy – ale w tym temacie się nie wypowiadam osobiście, powtarzam tylko to co mówił mi już któryś mechanik z kolei przy regulacji luzu zaworowego. Zawszę jak ustawili jak w książce serwisowej miał zmuła, dali więcej luzu i dostawał kopa 🙂

    Pozdrawiam, Maciej
    #666396
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Przebieg 1327km

    Spalanie, o dziwo mam wrażenie, że mniejsze – jak jeżdzę w granicach 50-60km/h

    Wymieniony moduł CDI pozwala bujać go do odcięcia.

    Z przodu zęby z 13 na 15.

    90 jechałem raz i to przy 11K na prostej drodze jak stół i w nocy – bardzo długo to zajęło żeby go rozbujać do tej prędkości i tak jak mówisz, nie czułem się najbezpieczniej.

    Do 60km/h rozpędza się bez problemu do 70 zajmuje mu to chwilę, a dalej to jest kilometr po kilometrze jazda i tak mi się raz udało go do 90 rozpędzić – nie jeżdzę tak bo wył w niebogłosy 😀

    Średnio jeżdzę 50-60 i tyle mi styka, wtedy ma około 7-8K rpm

    Aktualnie mam zawory do regulacji bo klepią jak chore, do tego chyba zawiesza mi się pływak w gaźniku – zobaczymy – dzisiaj jadę na serwis.

    Na ten przykład na chwilę obecną na biegu „3” komfortowo i bez wycia jedzie 45km/h.

    Może z czasem w ramach funu założę cylinder 80cc ale póki co nie widzę takiej potrzeby.

    Jedyne co mnie wkurza to nie działał mi hamulec tylny – łapał bardzo słabo, poprawili i teraz kostki się docierają na nowo i mi piszczy jak jadę wolniej 😀

    Pozdrawiam, Maciej
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #664779
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    I z poniacza zrobił się dorodny koń haha 😀

    90km/h bez problemu 🙂

    Pozdrawiam, Maciej
    #664757
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Gaźnik ma blokadę na takiej tulei, należy ją wymienić na nową lub skrócić na tokarce jak kto woli.

    Co doRometa – Mi Romet oficjalnie sam wymienił gaźnik i blokadę z gaźnika ściągną w ramach gwarancji (sic!) i mam na to papier od Rometa z centrali 😀

    Powód? Samo wyjęcie blokady z gaźnika nie powoduje wzrostu prędkości, jedynie jest szybsze przyśpieszenie, a później na 47km/h się blokuje na 8K, za to biegi pracują o niebo lepiej bo zmieniasz je na wyższych obrotach więc wchodzą „gładko”.

    Co do modułu i zębatek – dzisiaj serwis (nie-autoryzowany, niech się bujają bo facet w autoryzowanym we wro nie chciał mi dzisiaj nawet napiąć łańcucha mówiąc „niech sobie pan sam to zrobi jak pan taki mądry” ) wymienia mi moduł, zęby i naciąga łańcuch za uwaga 100pln i czas całej akcji – od ręki przy mnie to zrobią 🙂

    Powiem jak się sprawuje po wymianie ^^ jadę na 18:30

    Pozdrawiam, Maciej
    #663496
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Podpytaj co wsadzili 😉

    Pewnie nie dadzą takiej odp ale skoro gaźnik już odblokowany to włożenie nowego modułu i wymiana zębów nie jest dużym problemem.

    W sumie nad zębatkami bym się zastanawiał. Najlepiej to wymienić tylko moduł, nawet jakby była wtopa z Policją, to jest to chyba jedyne szybkie rozwiązanie, żeby jak kuc zostałby skierowany do diagnosty – cyk stara kostka i jedziemy.

    Tylko diagnosta drogi 😀

    Pozdrawiam, Maciej
    #663479
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Mnie ten serwis we wro robi coś w jajo.

    Mówi, że żaden moduł (ten jak powyżej) bo tam jest komputer i trzeba komputer wymienić i jest bardzo drogi podobno.

    Do tego zębatek nie trzeba zmieniać bo „te same przełożenia są w 125”.

    I zgłupiałem 😐

    Pozdrawiam, Maciej
    #662974
    Zdjęcie profilowe Maciekk1992
    Maciekk1992
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Podwójny :: oznacza, że programista dał du… I nie wykasował zmiennych z frameworka – mam firmę informatyczna 😉

    A co do tematu. Właściwie to poważnie się zastanawiam czy jest sens. Do 48km/h się rozpędza z palcem w D. I jak na miasto (Wrocław) właściwie to mi starcza. Jedyne co irytuje mnie nie miłosiernie to fakt, że po wkręceniu na 8K i zablokowaniu na tym mam właściwie pół manetki wolnej i mogę ją popuścić, wydaje mi się że blokada obrotów a podawanie dużej ilości paliwa znacząco wpłynęła na spalanie. Do tego ten dźwięk przy 8K jak kosiarka i fakt, że czuć że kuc chce jechać dalej, a go blokuje.

    Tak więc tu pytanie: jest sens? Jak wpływa to na żywotność silnika?

    O kwestie prawne nie pytam bo wiem z czym to się je 🙂

    PS
    Pony ma to do siebie że wersja 125 jest na tej samej ramię i ma ten sam układ hamulcowy – on dosłownie staje dęba jak się za mocno przyciśnie przy 48km/h ja ledwo muskam dźwignie hamulca przód/tył więc o kwestie samego bezpieczeństwa bym się nie martwił, aż tak.

    Pozdrawiam, Maciej
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)